Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

V09 es alatt megtalalod
Sziasztok,

van-e valakinek biztos információja arról hogy egy Busa milyen környezetvédelmi besorolású?
Külföldön vagyok és esélyem sincs forgalmit nézegetni, nagyon köszönök egy gyors választ.
Én nem tudok ez ügyben értekezni! Annyi az összes infóm, amit a 12-es tulaj mesélt. Ő azt mondta, hogy a gyertya csere úgy néz ki, hogy a hűtőt le kell bontani és a blokkot meg kell dönteni előre! Aztán, hogy ez azért van-e, mert nem márkaszervizbe hordja, hanem a sarki Macgyverhez aki a póni romettól a gold wingig mindent szerel, azt nem tom!

De akkor majdnem sírva fakadt, amikor elmeséltem neki hogy a Busának zsanéros a tankja és a kitámasztó meg ott van az ülés alatt.
hát nem..... a gyári gyertya kulccsal cserélhető óriási bontás nélkül is
áááá nem érdekel engem az a téma csak a gabi miatt foglalkozom vele. inkaább csendben suhanok a pályákon s nézem a tükörben a többi motorost pl honda xx, zx12, gsxr1000 girnyok stb stb
Gyanús vagy te nekem!
Nagyon lapítasz azzal a motorral, közben meg nagyon aktív vagy a 1/4 mérföldes témákban ! Szerintem valami világverő motort építesz a színfalak mögött!
mostanában még nem de ami késik..
Te mociddal mi a helyzet? Mikor csapatsz vele egyet?
Ok de azert kavard neha fel az allovizet a bestia topicban
A Busát szeretném megőrizni teljesen gyári állapotban.
A 12-esnek a formája az ami megragadott az első pillanattól amikor megláttam anno. Csak igen, ilyenből nagyon nehéz jót kifogni, ami meg jó annak az árát is megkérik. Amúgy nagy szopóroller. Pl: a gyertya cseréhez szét kell szedni az egész mocit.
Na mindegy, majd meglátom. Csak érdekelt, hogy milyen lehet.
Addig meg néha titkon belesek a 12-es fórumra!
Ez igy van kicsi esz nagy motor
ha van penz megteheted amit akarsz..van kollega akinek 3 busa all egymas mellett
ha ez az almod tedd meg de a jobb allapotu bestia is minimum 1 miller s mivel kawa azert vannak bajok mar csak a kora miatt is
Lehet inkabb kellene a tiedre egy nagy hengerfej s kozel 30 loerot nohet a teljesitmeny s akkor van egy bitang geped plus 5 kilobol
Én sokkal fincsibb dolgon töröm néha a fejem!
A Busa mellé venni egy 12-est ! A Busával úgy vagyok mint az XX-es cimborád, hogy nem fogom eladni, mert fiatal kora óta nálam van és a km-rek számának 3/4-ét én raktam bele.
Ez csak egy perverz álom, hogy a két fenevadat egymás mellett tartani. Ép ésszel nagy hülyeség, de mint vki itt említette, itt nem sokunknak van olyan !
Akkor az egyáltalán nem alkalmas nyugis motorozásra, csak ámokfutásra . Nem rég dumáltam egy ninja tulajjal, aztán megskubiztuk egymás mociját, és a busához képest a 12-esnek a kormány és az ülés majdnem egy síkban van. Így nem tűnik annyira multifunkciósnak mint a Busa!
Hollo

Ha te torod a fejed a cseren szwrintem ha mar cserelsz csak az ujabb busara..jo a 12es de kicsit oregecske
lasd itt a pipas gepe s mivel tele van a srac szerintem occson megszamolna neked..
lent gyengébb ,fent erősebb
Hat igen az vicces lenne
van itt egy kollega bartokatosz akinek most epp fenevadja van kerdezd ot..
Vki az itteni csapatból ment már 12-es ninjával? Az milyen a Busához képest?


Bár így lehet hogy még rosszabb! Hitszegő!
Nehéz is megőrizni az ééépeszed, mikor a sok paci nekiiramodik alattad !

Azért téged mint "kis ember" megnéznélek egyszer egy gs500-son!
"hitetlen pogány" ...volt hayabusám...
tenkju verimacs de én lenni kis ember ki nagy motorral jár
s mindenki aki hasonlóan busával éldegél az sem teljesen ééépeszű állampolgár
Egyelöre nem motorozom, de nagyon szeretnék egyet, illetve be is fogok majd szerezni. Csak szólok mert állandóan ott rostokol mindkét villogós motor a Miskolc tábla k0rnyékén. Amúgy miskolci vagyok.
Te lenni a Hayabusa egyház Pápája! Te most folytatni keresztes hadjárat a hitetlen pogányok ellen! Te nem felad! Mi téged támogat!Hajrá!
Hello VTS !
Te merre motorozol?
jól van tibor érteni mit mondsz
végül is a honda is motor..a maga módján