Én 2 éve megprobáltam Kunmadáron átlagos motorosként első generáciossal,mentem azt hiszem háromszor.
Elsőre volt mersz felkapta az elejét 1 méterre,majd besza...-tam
másodszorra félve majdnem lefulladtam,harmadszorra ugy indultam mint az utcán,1-be ki se huzattam rendesen nehogy megint kerék legyen ,majd felvágtam 2-be kopp gáz,kuplung nélkül rugdostam fel,11,3 lett 225 km/h tempoval.a rajtot kell sokat gyakorolni,a többi már egyszerű..... A motor teljesen gyári volt még az áttétel is.
Indulás: 10:00 M1-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP kút. /szokásos/
10:45-11:00 M7 pálya SzFehérvár Shell kút /pihenő/
11:40-12:00 Balatonakarattya MOL kút /pihenő/
12:40-14:00 Füreden v. Badacsonyban ebéd.
A továbbiakat ott megbeszéljük. Reméljük kellemes idő lesz.
Aki jön, iratkozzon fel.
Indulás: 10:00 M1-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP kút. /szokásos/
10:45-11:00 M7 pálya SzFehérvár Shell kút /pihenő/
11:40-12:00 Balatonakarattya MOL kút /pihenő/
12:40-14:00 Füreden v. Badacsonyban ebéd.
A továbbiakat ott megbeszéljük. Reméljük kellemes idő lesz.
Aki jön, iratkozzon fel.
Eladó első teleszkóppár, Hayabusa első szériáihoz való. Sérülésmentes állapotban, kisebb használati nyomoktól eltekintve hibátlan. szimeringek nem eresztenek, krómszár karcolásoktól, beverődésektől mentes. Irányár 55 ezer ft. Érd. 70 2060339 telefonszámon vag az istvanpaizs@tvn.hu imélcímen.
szia
én is csak néző vagyok, de osztom a tanácsot
régi busával 10.5 az 2. generációssal a 10.0 nem rossz idő (teljesen gyárira gondolván).
az első egy komplett kipuffogó rendszer csere pcvel vagy efi tunerral+tiltáskivétel természetesen. (pc is kategóriafüggő lehet)áttétel módosítás is+ lánccsere
2. szint hengerfejmunka + tengelycsere( esetleg szelepek )stb
3. lépcső ram air+befecskendező stb stb(ezek már titkok )
4. lépcső pl nagykuplung ami pár indulás után cserés lehet illetve szerelős történet
5. lépcső karosszéria súlycsökkentés
aztán el kell döntened melyik kategória hogy ülteted vagy utcaszint marad, a gyorsváltó is kategóriafüggő
a szélesebb gumi nem mindenkinél válik be
a lépcsők nem feltétlenül így vannak de én így kezdeném nagyjából
egy új motor árát simán ráköltheted ha komolyan veszed a dolgot és 10 másodpercről ha ügyes és könnyű vagy akár 1 másodpercet is javulhatsz vagyis 9.0 lehet a cél szívó motor esetében
nagyjából de nyilván nálam vannak tapasztaltabbak
Indulás: 10:00 M1-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP kút. /szokásos/
10:45-11:00 M7 pálya SzFehérvár Shell kút /pihenő/
11:40-12:00 Balatonakarattya MOL kút /pihenő/
12:40-14:00 Füreden v. Badacsonyban ebéd.
A továbbiakat ott megbeszéljük. Reméljük kellemes idő lesz.
Aki jön, iratkozzon fel.
Hello! Egy széria Busával mennyit illik gyorsulni 400-on? Egyszer kipróbálnám, tudtok segíteni hol kezdjem? Gondolom lánc és kuplungcsere, szélesebb gumi meg összehúzott elsőteló. Lelátóról már néztem versenyt Tökölön. Tavaly vettem egy Busát, igaz elmúltam ötven, de azért kipróbálnám.
Indulás: 10:00 M1-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP kút. /szokásos/
10:45-11:00 M7 pálya SzFehérvár Shell kút /pihenő/
11:40-12:00 Balatonakarattya MOL kút /pihenő/
12:40-14:00 Füreden v. Badacsonyban ebéd.
A továbbiakat ott megbeszéljük. Reméljük kellemes idő lesz.
Aki jön, iratkozzon fel.
Szerintem akkor is nehezebb a tied es a kuplung is gyari a tieden. De a lenyeg h a vegsebessegen elso lettel lehet ha felraktad volna 6.ba megvan a 350
Nézd ha elviszik a Busát akkor abbahagyom! Most van rá egy komolynak látszó vevöm meglátjuk! Csak azt sajnálom, hogy Orbán Joci nem tudott vele menni egy két tesztkört! Szerintem ő belekergette volna a 9.0 ba! A végsebesség mérésen 1200 méteren 311km/h ra gyorsultam úgy, hogy nem cseréltem áttételt azzal mentem amivel 402 méteren gyorsulok! A cél előtt le is szabáyzott ezért! Ha kissebb fogaskereket teszek hátra sokkal gyorsabb is lehetett volna! Na de így is elég volt ez az 1.helyezéshez! Szuper hétvége volt ez sajnálom, hogy nem voltál ott!
Elsőre volt mersz felkapta az elejét 1 méterre,majd besza...-tam
másodszorra félve majdnem lefulladtam,harmadszorra ugy indultam mint az utcán,1-be ki se huzattam rendesen nehogy megint kerék legyen ,majd felvágtam 2-be kopp gáz,kuplung nélkül rugdostam fel,11,3 lett 225 km/h tempoval.a rajtot kell sokat gyakorolni,a többi már egyszerű..... A motor teljesen gyári volt még az áttétel is.
Indulás: 10:00 M1-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP kút. /szokásos/
10:45-11:00 M7 pálya SzFehérvár Shell kút /pihenő/
11:40-12:00 Balatonakarattya MOL kút /pihenő/
12:40-14:00 Füreden v. Badacsonyban ebéd.
A továbbiakat ott megbeszéljük. Reméljük kellemes idő lesz.
Aki jön, iratkozzon fel.
1. djHayabusa67
2. bartokatosz
3. pokerzee
4. atisR6R
5. Dotka2
Indulás: 10:00 M1-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP kút. /szokásos/
10:45-11:00 M7 pálya SzFehérvár Shell kút /pihenő/
11:40-12:00 Balatonakarattya MOL kút /pihenő/
12:40-14:00 Füreden v. Badacsonyban ebéd.
A továbbiakat ott megbeszéljük. Reméljük kellemes idő lesz.
Aki jön, iratkozzon fel.
1. djHayabusa67
2. bartokatosz
3. pokerzee
4. atisR6R
K&N sportlégszűrő régi modellre eladó.Keveset használt,dobozában,Motul kenőanyaggal plusz.
14 ezer.Ha kell postázom is.
Tel:20 770 58 82
Suzuki GSX-R1000 (2007-)
Suzuki GSX1300R Hayabusa (2008-)
Suzuki B-King (2008-)
Ára alku nélkül 30.000HUF!
én is csak néző vagyok, de osztom a tanácsot
régi busával 10.5 az 2. generációssal a 10.0 nem rossz idő (teljesen gyárira gondolván).
az első egy komplett kipuffogó rendszer csere pcvel vagy efi tunerral+tiltáskivétel természetesen. (pc is kategóriafüggő lehet)áttétel módosítás is+ lánccsere
2. szint hengerfejmunka + tengelycsere( esetleg szelepek )stb
3. lépcső ram air+befecskendező stb stb(ezek már titkok )
4. lépcső pl nagykuplung ami pár indulás után cserés lehet illetve szerelős történet
5. lépcső karosszéria súlycsökkentés
aztán el kell döntened melyik kategória hogy ülteted vagy utcaszint marad, a gyorsváltó is kategóriafüggő
a szélesebb gumi nem mindenkinél válik be
a lépcsők nem feltétlenül így vannak de én így kezdeném nagyjából
egy új motor árát simán ráköltheted ha komolyan veszed a dolgot és 10 másodpercről ha ügyes és könnyű vagy akár 1 másodpercet is javulhatsz vagyis 9.0 lehet a cél szívó motor esetében
nagyjából de nyilván nálam vannak tapasztaltabbak
Indulás: 10:00 M1-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP kút. /szokásos/
10:45-11:00 M7 pálya SzFehérvár Shell kút /pihenő/
11:40-12:00 Balatonakarattya MOL kút /pihenő/
12:40-14:00 Füreden v. Badacsonyban ebéd.
A továbbiakat ott megbeszéljük. Reméljük kellemes idő lesz.
Aki jön, iratkozzon fel.
1. djHayabusa67
2. bartokatosz
3. pokerzee
Indulás: 10:00 M1-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP kút. /szokásos/
10:45-11:00 M7 pálya SzFehérvár Shell kút /pihenő/
11:40-12:00 Balatonakarattya MOL kút /pihenő/
12:40-14:00 Füreden v. Badacsonyban ebéd.
A továbbiakat ott megbeszéljük. Reméljük kellemes idő lesz.
Aki jön, iratkozzon fel.
1. djHayabusa67
2. bartokatosz
de mire belejössz a versenyzésbe, abba is hagyod?