Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

S hogy all az eladas? Komoly erdeklodes vane
Valójában húz mint a vadbaroma Bódissal is, csak alapjáraton egyenletlen a morgása, mintha ki-kihagyna egyik-másik henger. Valszínűleg Esztergom lesz a vége, remélem orvosolni tudják
Igy igaz Gezam, szerintem is menjen a padra..mert mentel mar vele par 100 kmt es ha nem jo irany vissza esztergom.
A nyolcadik garnitura dob után, azt mondom tedd fel, és használd kb. 100 kilométert, ha nem jó, akkor jöhet a padolás
Nekem volt így cserélve dob és egyenletlenűl járt a motor. Prop-tech bepadolta és jó lett. Sajnos az új Busámnál is ez volt a helyzet itt komplett rendszett tettünk fel és egyenletlenűl járt és nagy házadásnál megtorpant. Ezt Jana mester lőtte be azóta tökéletes.
Sziasztok,

egy szakmai véleményt kérek Tőletek ( már aki úgy érzi hogy ért hozzá ).
Milyen hatása lehet a moci működésére ha egy kipufogó rendszert lecserélünk egy másikra csak úgy házilagosan és nem tesszük fel padra a gépet?
Lehet.......!
Lehet nem is egy ugyanazon Albiról beszélünk...
Hát Albi azt mondta teljesen gyári a blokk! Persze ezt az hiszi el aki nem ért hozzá! Bár engem nem zavar nem az én kategóriámba indúl de ahol meg indul ott ez nem engedélyezet! De tény, hogy nagyon jó reakció idelye van és nagyon ügyes is! Gratulálok is neki!
Balázs, gondolom az is jelzésértékű ha valaki használt Bódist vásárol eredeti helyett. Csak ennyire futotta :-(
Ezek szerint jó tengelyt adtam el Albinak...
Ha igy fogggalmazoool testviiirem akko nem kevis a pinz hanem bosegggel vanottan
a sok segilyt amit kapol az elegseggges koll legyen a novicento busaraa hejj
Gondolom a gyári blokk itt is viszonyítás kérdése.
Sajnos még nem érkezett meg az új így a nem működővel indultam hol váltott hol nem! De a lényeg, hogy jól szórakoztam! Az első helyre Albert kerűlt a 99-es gyári blokkos Busával 9.59 es idővel 2. lett a 2013 ZZR14 es Kawa 9.60 és én lettem a 3.! Nekem 9.61 volt a legjobb időm!

Azt hiszem veszek egy régi gyári busát ismét mert egy kis polír és elverek mindenkit!
Kedves Balázs,

Hogy póriasan fogalmazzak, "a hejzeccség az hogy kevés a pínz".
Hallottam én is olyanról hogy modelfrissítés meg ABS meg Brembo... de az a baj hogy a németek is hallottak róla.
3 millióért senki nem ad újat a frissített modellből :-).
Aminek a linkjét feltettem az 2012-es még használatlan jószág. Nem véletlenül annyi az ára.
Mi van a gyorsulással? Sikerült rendbe rakni a gyorsváltót?
Sokat számít! Pl: 2013 tól +12 kg al nehezebb a Busa mint a K8 as!
Ha szamit valamit az abs akkor inkabb 2013tol vegyel
Nagyon szép! És új! És az érzés, hogy te fingasz rá először megfizethetetlen!
Nem te leszel az első aki cégre motort hoz.
ezzel a jószággal szemezgetek

http://suchen.mobile.de/motorr...
Én is ezt akartam csak idő hiány miatt vettem idehaza. De ha teheted kintről hozd be! Budapest Vasgereben úton mindent eluntéznek regadó átirás stb. Neked semmi dolgod vele.
A cégre behozatal kissé neccesnek tűnik. Motort cégre? elgondolkodom majd rajta de eddig ez eszembe sem jutott.
Szia Dotka,

Épp ezen gondolkodtam. Németországból behozott moci költségeit számolgattam, röpke 350 000 Ft-ból megvan a regadó meg az illeték. Sokkal kedvezőbb mint idehaza megvenni. Csak picit utána kell járni