Bp. Nagykőrösi ut. Szuzuki szerviz, szalon. Na ott egy 2013 as Sárga ki lehet próbálni ha veszel újat! Én is idén vettem újat és fel is ajánlották de én nem éltem a lehetősséggel az időjárási körülmények miatt! De valóban le kell raknod a vételárat csak úgy a senki nem fog kölcsönadni új Busát!
Egyébként meg semmi különbség nincs a 2008 utáni és a 2014 között csak az ABS Brembo meg a matricák! Na meg az érzés hogy te fingasz először rá! Az megfizethetetlen!
Mielőtt valakiről ítéletet mondasz, sétálj néhány kilométert a cipőjében. És így, ha elítéled, néhány kilométerrel messzebb vagy tőle, és a cipője is nálad maradt.
Frieda Norris
amit bútoros elvitt plexit tőlem a zero gravity touring az 250-ig teljesen rendben van..
de hiába mondom ezt zorrooonak mert uccse tudja mi az hogy 200 felett kezdődik az élet és néha végződik
Miért? A ZZR-en 3-asba kell váltani a 150-hez?
(Bocsi! Magas labda volt! )
Egyébként hozzászólva a témához, nem tudok a Kawáról nyilatkozni, azonban én is 190cm magas vagyok és azt tudom mondani, hogy a Busán olyan 180 fölött kell igen kapaszkodnom, hogy ne vigyen le a szél, az alatt a plexi jól eldobja, de fölötte már nem annyira.
Ne irigykedj vazze inkabb egyel sok spenotot es allj ki az esore
Amugy meg probald ki nem csak 2 sebesseg van a motorodon..lehet te is tuljutsz a 150km/h oras alomhatarodon
A következő olajcserén én is motult veszek, ne félj! De akkor ezek a Friccek mit költöttek bele, faxom se tudja...
Amúgy meg mindenkinek csattan, ne kammeroljál itt, vagy az idő szépíti az emlékeket? 280 mi... ha ilyen magas lennél amúgy is lefejelnéd a felüljárókat!
típushiba zzr-nél ahogy tapasztaltam csak az volt hogy nem szereti a külsős elektronikai beavatkozást mint pl pc5 stb, attól meghülyül a gyári szoftver, egyébként nem hallottam semmiről én legalábbis zzr1400 társaktól, de erről a kutya kollégát kérdezd meg a zzr topicban, nekik 2 db zzr1400 is van a családban
a hayabusa típushibákról biztos tudnak vmit itt a márkatársak mondani, nekem szerencsére soha nem volt semmi
te Zorrooo
a váltócsattanás azért van mert kaufland-os olajat töltesz abba a szerencsétlen motorba
de egyet kell értsek ezzel a a sörgyárossal egyébként, kicsit csattogós a váltó de motullal majdnem tökéletes lesz
s a testpozíció is túrásabb éppen ezért hosszú távon kényelmesebb
a szélvédelemről nem így érzem mint zorroo nekem az első utam a kawa m3ból az új nulláson történt és pár méter után vettem észre hogy hoppá 280..pedig 190 cm 100 kg vagyok úgyhogy nekem jó volt a gyári plexivel
Thx mindkettőtöknek!
Z1000SX-et már próbáltam, az nagyon bejött, de ZZR-t nem lehet bérelni, talán ott is futok majd egy lobbi kört.
Esetleg típushibákról, már ha van ilyen, ill. megbízhatóságról tudtok nyilatkozni?
Köszi mégegyszer
Na már megint mi a repedt here van itt? Személyeskedünk már megint!?
Amúgy ennek a "hayabusa kereskedőnek" igaza van sajnos...
Futómű mint egy ezresé, már álló helyzetben is érzed amikor elkezded döntögeti. Fék jobb mint a busán, ezért viszonylag bolond biztos. Gyári szélvédelem egy rakat szar, itt még ha plexit cserélsz is jobb a busa! Respect a formatervezőnek!
Hosszú túrán kényelmesebb a suzuki-nál, a hat lámpa brutál, még nappal is villognak mert azt hiszik refivel mész! Erő leadás kulturáltabb és fokozatosabban adja le, de itt nekem a busa nyers ereje jobban bejön!
Viszont minőségibb érzést ad, ott az ABS, és a fedélzeti számítógép (például hány km van tankolásig - nekem ez nagyon jól jön az Alpokban például) stb.
Váltó először baszom nagyot csattan, később ez a jelenség megszűnik, amúgy szépen vált! Motor hang egy katasztrófa például a Szuzi vagy egy Honda után!
Hát nagyjából ennyi ha még van kérdésed, vagy kihagytam valamit akkor kérdez nyugodtan!
nos egyrészt ez egyszerű kérdés hiszen aki ült busán átérezte az érzést és a rohadt komoly stabilitást, a bitang erőt és nyomatékot az soha más motorra nem ül át. Viszont ha megfigyeled a busák többségén egyből mindenki cserél fém fékcsőre, magasabb plexire, zselés ülésre stb.
és itt az egyik lényeges különbség a két nagymotor között. a zzr1400 alapból jobb futóművel rendelkezik, hatásosabb fékekkel, jobb szélvédelemmel. A kawasaki motornak van egy sajátos darabos zakatoló villanymasina hangja, a busának semmi csak megy
azt mondanám az egyenes futása mindkét motornak 300 körül is hasonlóan stabil viszont a busán érzed hogy egy komoly súlypontú motoron ülsz, míg a kawa olyasmi érzést kelt mint egy sima ezres. és ez az érzés megmarad kanyarvadászat közben is. a kawa számomra sokkal jobban dönthető volt, míg a busa kevésbé
ismerek olyan srácot aki a busa első futóművét zzr1400-ére cserélte.
viszont azt tudni kell a hayabusa ha egyszer ráülsz soha többet nem ereszt és örökre rabosít
kérdezd meg zorro kollégát neki frissek a tapasztalatai a kawasakival, szerintem hasonlóan látja mint én..
bár neki jobban áll ha hátul ül a kakasülőn
szerintem ha venni akarsz rendelkezel némi pénzmaggal, így azt javaslom keress fel egy eladó busást a hahu-n rakd le a vételi árát, tegyél hozzá kb 50 ezret. s ha visszaviszed nap végén épségben a motort a vételárat visszakapod.. vagy ha megtetszik megveszed gyakorló motornak
Sziasztok!
Gondban vagyok, ugyanis jelenleg ma Mo-on nem lehet úgy új Busát venni, hogy előtte ki tudd próbálni! Beígérték, hogy kikérik nekem tesztelni, de közben eladták a tesztmotort, így most nincs mivel ismerkedni.
Van esetleg valakinek infója, hogy lehet-e valahol bérelni, vagy esetleg olyan bátor alkat köztetek, aki pl. egy Pilis-kanyar erejéig, hajlandó lenne cserélni?!
Egyébként meg semmi különbség nincs a 2008 utáni és a 2014 között csak az ABS Brembo meg a matricák! Na meg az érzés hogy te fingasz először rá! Az megfizethetetlen!