Vasárnap a rakparton összefutottam egy kollégával,lámpánál lepacsiztunk,elég jó hangja volt a gépnek és érdekelne milyen dobok voltak fent rajta amik a hátsó kereket elég szűken közrefogták a gyárihoz képest.
Ha esetleg itt vagy a fórumon írj
Én pár hónapja a Budakalászi Suzukinál vettem a gyári légszűrőt, ~10e forint volt. Előtte utángyártott szűrő volt benne, mert mindenki azt mondta, hogy ~17e forint körül van a gyári szűrő, ami mint kiderült, közel annyiba kerül mint a gyári, de szerintem egy nagy rakás kaka hozzá képest! Ég és föld a két levegőszűrő strukturája. Ha ennyi marad a gyári ára, akkor soha többet nem veszek utángyártottat!
És ezt mondják az utángyártott olcsó olajszűrőkre is...
Hol és milyen árban tudok beszerezni légszűrőt a busához,hol szoktatok vásárolni,kérdeztem pár helyen de csak után gyártott van az, is jó esetleg vagy csak a gyári?
Szeretném kiprobálni ha visszarakom a gyári dobokat meg a gyári légszűrőt hogyan változik a moci reakciója mert jelenleg kis gázos motorozásoknál betorpan....
12-én mikor viszem teló javitásra szerintem átnézetem az egész mocit.
Barátom, hozd. a hideg sör az oké, de te meg nem fogsz a medencében lustálkodni, hanem kisütjük az általam előtte lepácolt hússzeleteket faszénen, közben nézzük az asszonyainkat ahogy letisztítják mindkét motort, majd levaxolják. mi eközben kortyolgatunk, megdicsérjük őket. kaja után mindannyian belemegyünk a medencébe, elégedetten szemléljük kitámasztott sólymainkat és este a jól végzett munkájukért megjutalmazzuk asszonyainkat. na mit szólsz?
Köszi! Tegnap lemostam fémtisztára az egész környéket! Most lesem hogy hol szivároghat. remélem csak a plusz olaj a
láncon! Amúgy a vátó tengelynek mennyi lehet a lógása, holtjátéka? Majdnem minden irányba mocorog egy picit.
Egy kis brigéciolt megérdemelne az a terület...
Az nem lehet, hogy túlkented a láncot és az folyt a kipufogóra?
Ha nem, akkor az a pár száz forintos (persze, ha nem a Suzukinál veszed meg arany áron) váltókartengely szimering lesz a ludas valószinű, amit te is ki tudsz otthon cserélni könnyedén.
Ha meg nem onnan, akkor a túl feszes lánc miatt a váltótengely szimeringjénél is szivároghat a motorolaj, aminek a cseréje gondolom szintén nem nagy kunszt!
Érdemes csapágyboltban beszerezni a szimering(ek)et, mert ugyan azt a minőséget, sőt még jobbat is tudsz venni, mint a gyári. Kivéve ha egyedi méretű, mint például a hátsó lánckeréknél lévő szimering...
Sok sikert!
Ma egy Balatoni túrán voltam, tankoláskor vettem észre hogy füstölta blokk két oldala, és égett olaj szag van! Itthon szét szedtem, és ezek a képek fogadtak.
Nem értem! De nem kell azt próbálgatni! Hidd el nekünk nagyon jó a Busa! Én most adtam el a 2005 ös Busám az új tulaj még soha nem ment Busával ki sem próbálta ki fizette és vitte! Délbe ment el vele és este tízig motorozott vele! Másnap hívott, hogy elmesélje le sem akart szállni róla!
Kérdeztem Tőlük többször is, még a tesztnapon is voltam direkt emiatt, de nem adták ki, pedig folyamatosan hitegettek, hogy a tulajjal meg lehet majd beszélni, de végül semmi
Igaz, addig nem jutottunk hogy a $-ről beszéljünk, kiábrándított a "lesz@rom" hozzáállás a részükről.
Azért köszi, lehet futok majd még egy kört náluk...
2014 08 02 szombat, 10:00 órakor induló az MI-M7 kivezető szakaszán lévő AGIP benzinkútról. aztán irány a balaton körbemotorozása.
részletek a korábbi leírásban.
hajrá busások.
Ha esetleg itt vagy a fórumon írj