Nekem első szériás csínálta ezt,ha elérte az üzemi hőfokot megállt az AC pumpa,feszkot kapott de még se ment,ha hűlt 1 kicsit ujra elindult,AC-t cseréltünk és jó lett!
Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem, van egy 6 éves 28000km -es 1300 hayabusa.
Pár kilóméter megtétele után megáll és kigyullad az F1 piros lámpa és megáll. Kb 10 perc múlva megint elindul, majd a jelenség megismétlődik. Mi lehet a gond? Ha van valakinek tapasztalata ez ügyben szivesen venném.
Köszönöm.
Eladó egy Yoshumura Full rendszer 1999-től 2007-ig Hayabusára. Szép állapotban, 1-2 apró hibával, felfogató bilincsel. Piaci ár alatt! Árért érdeklődj a megadott elérhetőségeknél.
sportdob@gmail.com
A telo biztos rossz aug12 re kaptam időpontot akkor csinálják meg a komplett elejét és majd meglátjuk.
A gyári dobokat én is kaptam a motor mellé.
Azt vettem észre,hogy a kiegyenlitő tartályból fogy a vizem és valaki már jelölgette is a tartály oldalán a szintet egy filctollal,ennek kell még utána járnom mert szivárgást én nem láttam.
A motor 99-es és ez azt jelenti hogy nyitott , vagyis nincs leszabályozva . A fogyasztás ha hosszan jó tempóval motoroztunk 7 litertől felfele . Én már úgy vettem hogy törött volt de kivolt javítva , sosem rázta a kormányt . Az én véleményem hogy a gumitól rázza az elejét , nálam a garázsban ráborult a másik motoromra és behorpadt a tank . Ekkor lett lefestetve . Ja és én adtam a vevőnek 2 db gyári kipufogót .
Remélem nem szívatásból kérdezed...?!
A hűtősapkáig zárt a rendszer, onnantól a hőtágulásból adódó térfogatkülönbséget kompenzélja a hűtősapka...
A víz melegedésével nől a víz térfogata és ezzel egyenesen arányosan a nyomás is a hűtőrendszerben, míg el nem éri az 1,1bar nyomást, ahol kinyit a hűtősapkában lévő szelep és kiengedi a víz egy részét a kiegyenlítő tartály felé, míg a nyomás újra vissza nem esik 1,1bar nyomásig vagy az alá! Mikor leállítod a motort és kezd visszahűlni a víz, szívó hatás keletkezik a folyadék "zsugorodása" miatt és vissza szívja a hűtőfolyadékot a kiegyenlítő tartályból, így mindig tele van a hűtő vízzel! A kiegyenlítő tartályban nincs nyomás, mivel a tulfolyó csövén keresztűl szabadon lélegzik...
Bocs ha ezekkel tisztában voltál és csak okoskodásnak tűnik a részemről!
Köszönöm és örülök,hogy benéztél ide.
Ha megkérdezhetem mi lett csináltatva a motoron hogy ilyen erős lett?
Fogyasztása nálad hogy alakult?
Lehet tudni rola valamit miért lett cserélve az első telo az ujabb modellére?
Szia !
Gratulálok a motorodhoz !
Valaha az a motor az enyém volt ! Én több mint 50000 km-ert mentem vele ! Az a 190,2 ph-t én mérettem a Fullgasnál . Nagyon jól ment , az órát kiakasztotta ! A fogyasztása is OK volt .
Lenne pár hülye kérdésem,hogy van megoldva a mocinak a vízhűtése?
Láttam a hűtő tetején van egy kupak lent a váltónál meg a kiegyenlitő tartály lenne? Úgy tudtam az a hűtő felett kell legyen.
De azon meg csak egy gumidugó szerüség van hogy nem lövi ki ha ez egy zárt vízkör?
szerintem jól mérnek bogláron, de ha rendszer lenne rajta plusz légszűrő akkor is csak főtengelyen lenne 190 ló
viszont érdemes lenne bemenned vhova hogy megmérjék mit tud a paripa lehet h tényleg belepiszkáltak..
De csak motorral..