Ma kitakaritottam a légszűrőt meglepődve vettem észre,hogy nem gyári hanem k&n szűrő van benne.
Kaptam a mocihoz egy lóerő mérésről szóló papírt is miszerint 190,2hp 9947rpm-nél,lehet ezért fogyaszt kicsit többet?
Nem mondta,megvette balatonlelléről nem iratta át és nem is ment vele mert nem volt ideje mocizni.
Hétfőn hozom el a szervízkönyvet majd rákérdezek tud-e valamit.
Mit mondott az eladó, miért lettek cserélve az első telószárak? Mert lehet, hogy ott van a "kutya elásva" és a magyarázat arra, hogy miért is rázza az elejét...!
Centíroztasd újra az első kereket és megnézni, hogy nincs e megütve valahol a felni!
300+-ig nem szabadna semmi mást érezned, csak az út visszajelzéseit!
Az hogy lehet, hogy a teleszkópszárak arany színűek, ami 2003-tól van, de a kipufogó összekötő fekete, ami 2002-ig volt...!?
Mikori évjáratúnak vetted?
17,5?
Mit csináltál vele?
Az enyémbe mi lehet rossz hogy ennyit eszik,megbabráltak valamit?
Pontos fogyasztást csak akkor tudok mondani mikor tankolni fogok de még csak 150km mentem vele és közel járok a minimumhoz.....
Lecseréltem az olajat is nem tudom mi volt benne de most hogy cseréltem sokkal jobb lett a kuplung és a váltás is 10w-50 repsol került bele.
Jó lenne találkozni valakivel aki régóta busázik és menne egy karikát a géppel mert nekem ez mz után űrtechnika ez és érzem hogy valami nem jó rajta csak nem tudom mi.
Mi a normál fogyasztása akkor városban?
Úgy vettem hogy egy nyitott dob van rajta ez nem befolyásolja a fogyasztást?
Amikor visszaváltogatok kicsit agresszívabban akkor durrog is meg ha járatom azért van benzinszaga rendesen.
Megvolt a géppel az első 240 ig tartó gyorsitásom de ott elvettem mert mint ha berázná az elejét és befostam kétszer is egymás után de remélem csak a szar első teló miatt csinálja majd ha kész lesz meglátjuk.
Kaptam a mocihoz egy lóerő mérésről szóló papírt is miszerint 190,2hp 9947rpm-nél,lehet ezért fogyaszt kicsit többet?
A motort ismerem,és valós kilométeres.
Csak ajánlani tudom.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1300_r_hay
abusa_ujszeru-8087381
Hétfőn hozom el a szervízkönyvet majd rákérdezek tud-e valamit.
Centíroztasd újra az első kereket és megnézni, hogy nincs e megütve valahol a felni!
300+-ig nem szabadna semmi mást érezned, csak az út visszajelzéseit!
link
De az első futómű....
Bár az arany színű telószárak sokkal szebbek!
A féknyergek is arany színűek elől?
elől fém fékcsövek vannak.
Mikori évjáratúnak vetted?
Mit csináltál vele?
Az enyémbe mi lehet rossz hogy ennyit eszik,megbabráltak valamit?
Pontos fogyasztást csak akkor tudok mondani mikor tankolni fogok de még csak 150km mentem vele és közel járok a minimumhoz.....
Jó lenne találkozni valakivel aki régóta busázik és menne egy karikát a géppel mert nekem ez mz után űrtechnika ez és érzem hogy valami nem jó rajta csak nem tudom mi.
Legalább a homokszínűt vettél az első évjáratból?
Tegyél fel róla képet!
Úgy vettem hogy egy nyitott dob van rajta ez nem befolyásolja a fogyasztást?
Amikor visszaváltogatok kicsit agresszívabban akkor durrog is meg ha járatom azért van benzinszaga rendesen.
Megvolt a géppel az első 240 ig tartó gyorsitásom de ott elvettem mert mint ha berázná az elejét és befostam kétszer is egymás után de remélem csak a szar első teló miatt csinálja majd ha kész lesz meglátjuk.