Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,
Engem érdekelne, ha még nem jelentkeztek érte.
Kéne az elérhetőséged nekem, ha még áll a dolog...
Hali Mindenki, van egy 190/55 SportSmart gumim, 2e km, és egy szög van benne a futófelületen... Ha valakit így is érdekel, vigye, én gyáva gyerek vagyok. Bp. XVII.
Ezt mondom Én is neki de mindig tagadja, a gyanús az ahogy megy..............
Ugye szeretnél még motorozni? Te kis inyenc....
nincs gond a seggével.
szereti...
Sose volt k8 utáni motorom.
Amúgy neked első generációs Busa volt átalakítva, vagy a 2. gen., amit láttam is egyszer Gárdonyban a fagyizónál?
Az a baj a kuplung csővel, hogy a kormánnyaktól fém csőben folytatódik és hiába lazítom fel a tartóját, akkor is ahogy fordítom balra a kormányt a gumicső megtörik a fémcsőnél. De azért átnézem még egyszer mielőtt megrendelem az új csöveket. Csak most vissza vittem a gépműhelybe a távtartót az utolsó simításokra és az eloxálásra. Az első fékcső határeset mikor a motortartó bakon teljesen kinyúlik a teleszkópszár, de ha lejebb fordítom a kormányon a főfékhengert, akkor pont enged neki annyit, hogy épen nem feszül. Csak azt nem tudom, hogy annál tud e kilyebb csúszni a teleszkópszár, mint mikor lóg a levegőbe az első kerék a saját súlyánál fogva?
Az lenne a legjobb, ha nem kéne semmit sem cserélni, mert akkor megúsznám a gépműhely árából!
A kis tartót a kuplungcső vázhoz rögzítésénél kellett alkalmazni.
Bár nem értek hozzá, de nekem volt LSL túrakormányom, ahhoz nem kellett csak a fékcsövet kicserélni hosszabbra, a kuplung csövet egy kis tartóval kellett ellátni, és úgy elért. Illetőleg a szívató és a gáz bowdenjeit kellett másképp elvezetni, akkor minden klappolt. Az LSL szetthez való kormány szerintem jóval magasabb volt, mint a gyári+40mm, és jóval szélesebb is. Ahhoz vágni kellett a szélvédőt is.
Aki már csinált ilyet, az meg tudná mondani, hogy a 4cm magasításhoz elég szintén 4 cm-rel hosszabbra csinálni a kuplung/fékcsövet, vagy érdemes hosszabbra hagyni?
Majdnem egyenes háttal lehet ülni:
Itt van még pár kép:
Sziasztok!
Neki álltam a kormány magasító projektnek és már a gépműhely véglegesíti az első darabot. Úgy volt, hogy az egyik Busás ismerősöm is igényt tart egyre, de végül visszalépet, így 1db biztos feleslegessé vált. 3db-ot készíttetek, de ha igény van rá, akkor szerintem többet is csinálnak. Végleges árat még én sem tudok sajnos, az majd az első elkészült darab után derül ki számomra is, de olyan 15e/db körüli összegre számítok.
Ebay-en néztem, ott kb. 40e/db-ra jönne ki postával együtt!
Feketére eloxált alumínium közdarab (nem csak 4db "cső"!), 4cm-ert magasít, ami még éppen hogy elfordul nekem a fejidom és a plexi alatt, gondolom így lesz ez más első generációs busánál is. Sajnos a gyári hosszúságú fékcsövet (bár az még neccesen enged annyit, de szerintem jobb nem kisérletezni vele...) és a kuplungcsövet hosszabítani kell! Felhívtam ma az X-Bike-ot, ahol csinálták nekem anno az első Goodrich fém fékcsöveket (én hüle annak idején nem hallgattam rájuk, mikor kérdezték hogy hosszabbra csinálják e... ) és a következő árakat mondták:
Goodrich fém Kuplungcső: 13.700Ft a gyári méret króm fittingekkel/ carbon hatású huzattal és 45Ft minden plusz centiméter.
Az első Goodrich fém fékcső: (itt csak a jobb oldali munkahengerhez lemenő csövet kérdeztem meg, mert az elosztő cső nálam már adott.) 13.000Ft a gyári hossz króm fittingekkel és karbon hatású huzattal, plusz 45Ft minden centiméter. Tehát ~27e lennének a csövek (plusz az első féknél az elosztó cső, akinek még nem fém)

Ha valakit esetleg érdekel a dolog, akkor kérem jelezze!
Rakok fel pár képet róla. Ez még nem a végleges, csak nyers próbadarab, amin még finomítanak és utána feketére eloxélnak!
Na akkor bmeg a seggednek annyi............
tökfej..
szeretiatikameggggyeeeeet!
Atix olyan gyerek....
Akit bevittek 72-re az ország kurvái pihenni. Nem szoktam eltünni, most sem tüntem el. Én mondtam a ratyi smasszeroknak ,hogy engedjenek ki mert a Cool nem fog tudni motorozni, de azt mondták leszarják.
Ugyhogy sorry. Amugymeg örülj inkább hogy segitek, és nem viszi el a bank.
puszi
Eladó egy Yoshumura Full rendszer 1999-től 2007-ig Hayabusára. Szép állapotban, 1-2 apró hibával, felfogató bilincsel. Piaci ár alatt! Árért érdeklődj a megadott elérhetőségeknél.
sportdob@gmail.com
nem is gondolom,hogy"olyan"gyerek,de surgosen lépni kell,mert ha nem,akkor a biztosio majd szarik fizetni.
atix vallalta az intezest/szerelest,most meg sehol nincs pedig okvetlen le kellett vinnem a maradek torott cuccokat hozza.
vittem is csak nem volt elerhető.ugyhogy hazahoztam..
ez azert aggaszto..
en négy szamon provaltam elerni,plusz itt,es email.
semmi.
jo lenne ha neked sikerülne..
Elérhetőségem az adatlapomon az árat nem adok ajándék!
Atix nem olyan gyerek,sztem külföldre ment,de megpróbálom elérni neked....
hali arcok!

nem tud valaki valamit az atixrol?
sos lenne,mert nála van a motorom,es nem elerhető par napja.
bajt szimatolok,de remelem tevedek.
előre is köszi!
Köszönöm! Egy elérhetőséget és egy árat kérhetek?