Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor azért ültél TE is Busára mi?....
Hellósztok! 2004 es busára keresnék yoshimura dobot párban!Ha esetleg valaki tud legyen olyan kedves jelezze!előre is köszi!
A pontos előélet 5 simson ,mz 125 ,2db 150 2db 250 es meg pár nagyrobogó a 250 es mz előtt volt egy 350es aprillia endurom de közel 10 év szünet telt el motorozás nélkül egészen eddig mert most nehezen tudok leszállni rola,az elmult 10 évben inkább az autók voltak előtérben,gyorsulási verseny egy turbos 5 ös bmw-vel 402m 10.08@211 ez volt a legjobb időm 528le 780Nm-el de ott is mindig néztem a motorosokat busásokat ott elhatároztam hogy kell nekem egy olyan még ha nincs is szétreszelve mint ott némelyik.
Röviden ennyi nem mellesleg ez a bmw hez képest 5*kevesebbet eszik
Hali,ez a te számod vagy a szerelőé?
Vagy te vagy a szerelő?
Nyugi az én Busa előtti "motoros elő életem" is igen rövid!

Szóval erre én sem tennék nagyobb összeget Géza!
Ne foglalkozz a vérszivókkal. A busa sokban hasonlit az mz-re. Mindkettőnek 2 kereke van, mindkettő csunya mint a bubánat, és egyiken sincs fék.
Azért imádkozunk érted!

70/6321-829
helloo PipásGéza,

azért csak szólok mindenféle ranglétra és tapasztalat nélkül is vehet valaki busát..úgy gondolom csak a józan észen és a szerencsén múlik lesz e baj avagy nem.
a k5 busa előtt egyszer vezettem már gsxr1100-et 1993-ban és akövetkező állomás 2008-ban a k5 busa volt, szóval az mz is kimaradt
reméljük véregér kolléga sem esik hibába és az angyala mindig tudja tartani vele a tempót
Eladó egy Yoshumura Full rendszer 1999-től 2007-ig Hayabusára. Szép állapotban, 1-2 apró hibával, felfogató bilincsel. Piaci ár alatt! Árért érdeklődj a megadott elérhetőségeknél.
sportdob@gmail.com
Igen és hatodikban tiltàson hipertér ugràst is tud! Csak arra kell vigyàzzni, hogy nehogy talàlkozz a jövőbeli önmagaddal!
Sziasztok,

1. Pupos kezdeményezésére reagálva, engem is érdekel a közös gurulás ( ha összejönne ).
2. Szerintem Véregér csak viccel az itt lévőkkel, szívatja a társaságot hogy lássa kit lehet legjobban megbotránkoztatni/kiakasztani. MZ után senki nem vesz Busát.
Még szerencse hogy tiszteletben tartom a busát mert ha megpróbáltam volna azt a vezetési tudást áthozni amit ott megszereztem akkor már beleba..odtam volna a napba
Ma odajött egy srác a kúton és kérdezi tőlem ez nem is tud száz alatt menni nem?mondom neki nem hát beinditom és egyből 100al megy,nagyon észnél kell lenni vele mikor kiállok a garázsból nehogy egyből a szomszéd telkén álljak meg valahol.

Még jó, hogy előtte nem Dieseled volt!
Néha még bennem van hogy öntök olajat a tankba
Szerencsés vagy, mert ha hiányzik az MZ, akkor a leszerelt váltókar mellé lehúzol 3 gyertyapipát és már nosztalgiázhatsz is!
Budapesten nem tudtok valami megbízható szerelőt ajánlani
?
Úgy vettem a vasat ,hogy az egyik első teló már elfosta magát,a másik még száraz....
Ja, úgy már más!
Mz után volt egy malaguti 100ccm robogóm is úgyhogy teljesen fel vagyok készülve a külső behatásokra amit a haya gyorsulása nyújt számomra.
Már kezdem megszokni,minden nap megyek vele mióta megvan (4 napja)
Viccet félre téve mi a nyavaja az a lámpa?
Na milyen szépen betartod a fokozatosság elvét!
Ha előtte MZ-d volt (remélem nem gyerekkorodban ), akkor tedd be a Busát 1-esbe és szereld le a váltókart az első 1-2 hónapra, hogy még véletlenül sem "akadjon" bele a lábad...!
Ne izgasd rajta magad, ezek a lámpák csak addig zavarnak, míg rá nem markolsz a gázra, onnantól úgy sincs időd a műszerfalat tanulmányozni...!