Jó ez persze érhető, hogy így nem megy szét, mert ki van cserélve szinte minden neked.
De egyik ismerősom stock-ba tette bele, és a kuplung ház "robbant fel" pár ezer km után. (Bár az utcán lámpától szeretett gyorsulni, és a nagy tömeg, meg a nagy nyomaték nincsenek köszönő viszonyba egymással alacsony fordulaton.)
erre csak annyit mondanék, hogy használat kérdése az egész. Az én motoromban kb 160 Nm nyírja a kuplungot, valamint egy STM márkájú csúszókuplung is van, ami szintén nem biztos, hogy használ az élettartamnak, és így 70000 kilométeren túl is csúszásmentes a kuplung, és ami még lényeges, hogy elkopva sincs, igaz sem Mad Max köröket nem szoktam rajzolgatni, sem egykerekezés nincs a repertoáromban. Annyi változtatás van még az eredetihez képest, hogy a csúszókuplung kialakítása miatt a gsxr1000 K3-4-be való rugók vannak benne, ami az eredetinél kicsit erősebbnek tűnnek.
Hehh :) Én egyszer borultam, igaz, akkor az udvarban, beállás közben vagy 10-zel. Pont első kerékkel rámentem a beton szélére, ahol a föld felé volt egy pár centis mélyedés, olyan szépen lecsúszott róla a gumi széle, öröm volt nézni :) Kissé meglepődtem, mert nem számítottam rá, hogy kifordul alólam a gép :) Persze, ha akartam volna, az életben nem találom el azt a párcentis részt :)
Egy ügyes marós biztos le tudná gyártani, vagy megkeresheted a facebookon Almano Gsxrmaniac nevezetű tagot, szerintem be tudja ő is szerezni, csak ne lepődj meg az árától nem azért mert olyan nagy haszonnal dolgozik, csak sajna ez nem egy olcsó dolog az USA-ban se, dacra annak, hogy egy hót egyszerű valami)
Tapasztalat? Igen van. 6-7 ezrenként kell rápillantani és egy negyed fordulatot beljebb csavarni, de a gyári, nem túl jól sikerült automata láncfeszítő nyűgjeit el lehet felejteni, ez sokkal kevésbé nyújtja el a láncot. Tuningolt géphez mindenféleképpen szükséges.
Köszi, ezt én is megtaláltam csak a képek alapján kicsit karcosnak tűnik, de mivel fekete kellene ezért mindegy, mert úgyis át kell majd fújni és akkor már egy kis csiszolás is bele fog férni.
De egyik ismerősom stock-ba tette bele, és a kuplung ház "robbant fel" pár ezer km után. (Bár az utcán lámpától szeretett gyorsulni, és a nagy tömeg, meg a nagy nyomaték nincsenek köszönő viszonyba egymással alacsony fordulaton.)
A kuplung így sem a haya erőssége, de a még több nyomatékot alsó tartományban like-olja majd az biztos.
Köszi
El akarsz pirulni?
Akkor viszont jön az asszon és csinál valamiféle vidit.
De lehet sima kirándulás a vége vagy bringa.
Nyomjad csak a fokokat mert várunk
feszítő
Tapasztalat? Igen van. 6-7 ezrenként kell rápillantani és egy negyed fordulatot beljebb csavarni, de a gyári, nem túl jól sikerült automata láncfeszítő nyűgjeit el lehet felejteni, ez sokkal kevésbé nyújtja el a láncot. Tuningolt géphez mindenféleképpen szükséges.
Köszi