Nem vagyok egy Rossi az biztos, és még nagyon sokat kell tanulnom hogy a busa határait tudjam feszegetni. De tudod mikor az aszfalton feküttem 3 db-ra törött combcsonttal és láttam a mocimat az aszfalton feküdni, akkor megfogattam, hogy az se érdekel hogy 10 cm majrécsíkom van, de közúton soha többet nem feszegetem a határokat. Inkább kevesebbszer élem át az élményt és fizetek is érte de soha többet nem akarom azt érezni mint akkor amikor tökik bedöntöt mocival azt láttam hogy a kanyar kijárata tiszta kavics!
Mikor csak annyi fut már végig az agyadon hogy ne erre ráb@sztá gyerek!
Szóval én úgy tervezem hogy pár garnitúra túra gumit megettetek a kis drágámmal aztán ha már nagyon penge leszek akkor majd nézek rá vmi ütősebbet is !
Hello Uraim! Elado kiegészítők első generációshoz.Fék+ kuplungkar+ 2 db fedél 13000 Ft Tankbőr fekete-ezüst 18000 Ft Kaptam a motorral őket,de nekem jobban tetszenek az eredetiek.
Ami igaz az igaz, közuton túrásan haladok. (még annó kavicsra futottam a yamahámmal egy kanyarban és azóta nem igen bízok a magyar közútkezelőkben)
Ezért gondolkodom a Pirelli Angel ST és a Michelin Pilot Road 3 között.
Mindkettő 2 komponensű így talán a közepe nem fogy el róla olyan hamar. Viszont ha lesz rá időm, szívesen kimennék pályanapokra is, ahol visszont jól jönne a széleken lévő puhább rész. Most még a gyári Bridgestone Battlax 15 J van rajta, amik igen csak megértek a cserére.
Ami még a túra gumik mellett szól nálam hogy mi szeretünk hosszabb túrákra menni ahol rendszeresen megázunk , így az is fontos nekem hogy vizes, hideg aszfalton is biztosan fogja az utat.
Szóval remélem hogy az én igényeimnek vagy a michelin vagy a pirelli sport-túra gumija megfelel.
Z8-as metzeler se tűnik rossznak, csak keveslem a víz elvezető csíkokat !
szia ..
csak te tudod ,hogy hogyan használod a motorod...
ha turázgatsz és néha csapkodod,nyugodtan rakhatsz fel túra gumit...
ha szerpentinen feszegetni akarod a tempót,akkor sport vagy utcai verseny gumi...
a sporttúra gumival is van élet
majd most megköveznek engem, nekem metzeler z6 is volt a busámon és nem volt rossz.... az angelt jobbnak tartom..
Csak saját tapasztalatomat tudom mondani ezzel kapcsolatban: Az Angel ST-nél sportosabb gumi volt, igaz régebbi modell, a Diablo (nem a Corsa, hanem a sima) Egyszer kényszerűségből azt tettem rá, 3 ezer kilométert bírtam a motoron tartani, mert a lehető legváltozatosabb szituációkban is képes volt túlpörögni, és csak úgy olvadt a minta róla lefelé. Pl. 3. sebességben egy laza 3/4 gázas gyorsításkor is, normál aszfalton, vagy szerpentinezés közben is, mindkétszer bemelegedett állapotban. Érdekes módon a Diablo Corsaval, ami eggyel sportosabb, azzal pedig nagyon kellemes tapasztalatokat szereztem. Csak mivel jó régóta kizárólag D211 Dunlop használt profilos versenygumival járok, nem tudom, hogy új gumiból mi lenne a jó választás... Én viszont továbbra is ilyenekkel fogok járni, míg létezik forrás hozzájuk.
Én biztos nem raknám fel! Próbáld ki ezt! TL SX GP RACERD 211M Dunlop. Annó nekem bejött! Rövid idő alatt melegszik jól tapad kicsit hamarabb kopik. Én úgy gondolom fontos, hogy jó gumid legyen. Ezt a túra gumit meg felejtsd el!
Én is hülyeségnek tartottam az elején, de aztán kénytelen voltam rájönni, hogy nagyon hasznos tud lenni! Nem az egyenes úton van igazából jelentősége vagy túrázás közben, hanem egy tempósabb szerpentinezésnél, ahol nem mindegy, hogy hanyadikban fordúlsz rá a kanyarra és hányadikban kezdesz belőle kigyorsítani! Ott nincs időd a műszerfalra nézelődni és számolgatni az arányokat... Meg persz megsporólsz egy csomó 7. fokozatot a kuplungolással együtt! A tíltáskiszedő már kérdésesebb, bár szerintem kifizettük mindannyian az okmányirodában mind a 175lóerőt, ami sokszor jól is jön, mégha élvezetből is!
Egyesben 8000 fordulaton 100 km/h.
Kettesben 8000 fordulaton 140 km/h.
Hatodikban 4000 fordulaton 120 km/h.
Ezeket most így reflexből írtam, úgy hogy már nem is tudom mikor ültem rajta utoljára. Tavasszal a 10 km után már nagyából az összes fokozathoz tudok majd társítani egy olyan sebesség fordulat párt amire szükségem van. És én ezt nem szándékosan memorizálom csak megmarad, ezért írtam hogy mindegy hogy van, úgyan úgy egy pillantás csak te a fokozat kijelzőre nézel én meg a kmórára meg a fordulatszám mérőre!
Meg amúgyis nem tök mindegy!? 6.-ban is el lehet vele indúlni!
Egy tiltást kiszedő funkcióval nem rendelkező fokozatkijelző se kerül kevesebb pénzbe. Lehet, hogy puhány dolog, de sokszor jó tudni, hogy hányas fokozatban is van a váltó. Ha nyugisan közlekedek, mindig a 7. fokozatot keresem, ha meg kicsit sietek, soha nem kapcsolok 4.-nél feljebb, mert azt hiszem, hogy nincs tovább... persze meg is lehet tanulni a fordulatszámhoz tartozó sebességértékeket is, csak nekem nincs hozzá kedvem. Anno ez volt tán az első extra tartozék, amit beszereztem, és nem bántam meg azóta sem.
Értem én, és mivel programozó volnék így vmi ilyesmit sugalt nekem a "programozható" szócska a leírásba de minek adjak pénzt olyanért amit nem használok ?
Nem veszem ki! Nekem csak fokozatkijelző kellett volna, nem ilyen kütyü ami beletúr a masina lelkivilágába! Eddig is elvoltam fokozatkijelző nélkül.
A plusz nyomatékról meg annyit, hogy feleslegesnek tartom, a folytott is több mint amit a gumi áttudna adni az aszfaltra, így is észen kell lenni vele minden fokozatban. Csak azért kiadni 20 ezret hogy eggyel több hibalehetőség legyen benne és még gyorsabban fogyon a hajtáslánc meg a gumi, hááát nem sok rációt látok benne. Nekem a gyári is bőven elég arra amire nekem kell!
A fokozatkijelző árát meg inkább bukógombára költöm! Több értelmét látom !
X-lite 602. A héjszerkezet ugyanaz, mint a 701 - en vagy a 802-n...
Nagyon meg vagyok elégedve a teljesítményével, a fejemnek semmi baja... Raktam itt fel róla képet. Durván néz ki... De nem csak a bukó a fontos, gerincprotektor és frankó bőrruha is kell... Nekem a következő is valószínűleg X-lite lesz, vagy 701 vagy 702 még nem tom:)
Mikor csak annyi fut már végig az agyadon hogy ne erre ráb@sztá gyerek!
Szóval én úgy tervezem hogy pár garnitúra túra gumit megettetek a kis drágámmal aztán ha már nagyon penge leszek akkor majd nézek rá vmi ütősebbet is !