Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.kepesmotor.hu/idomo...

Ha ez megfelel...?!
Nem az enyém,csak be linkeltem!
Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni abban, hogy honnan tudnék szerezni 2000-s Hayabusára üléspúpot?

Előre is köszi!
most folytott a madarad..
használatával teljes nyomaték lesz az alsóbb fokozatokban is..
Még egy kérdés!

Ez a "Programozható környezetvédelmi tiltás kiiktató" mit takar?
Mi az a környezetvédelmi tiltás?
Küzdök továbbra is a "gombóccal", de nem adom fel és hamarossan meg lesz a 91fok is! Mennyi is kell az enduróra...? Ha jól számolom, akkor már csak 20fok hiányzik és már rá tudok ülni a Busára is...!
Veletek mi újság, veretitek a sarat? Megy már a tócsán keresztül egykeréken? Meg tanítsalak rá?
Úgy néz ki, hogy Gabi elfogadta a felajánlásomat és használni fogja a "kicsim" míg én nem "érek rá", úgyhogy nyugodtan hívjátok!
Akkor sokan a büdös életbe nem leszünk "igazi" motorosok! De akkor úgyis meg lehet közelíteni, hogy aki saját hibájából eset, az béna?
Gery!

Két motoros létezik! Aki már borult, és aki borulni fog!
Aki még nem borult az meg nem is igazi motoros!
Mi a helyzet cimbi!?
Megy mán a 90fok?
Tiéden volt?
Tapasztalat a gyárihoz képest?
Huú basszus milyen régi képek is láthatóak.
De jó volt akkor még.
Tökéletesen látható!
600000 (bár ez vagy 3 évvel ezelőtti adat)körül van egy új váz. Vehetsz használtat is, csak legyen meg a forgalmija (nyilván legyen típusazonos), és akkor kvázi motorcserével megúszhatod a dolgot.
Szia!

Nappal is jól olvasható a fokozat kijelző?

Mondjuk én kékre gondoltam, és attól félek hogy a nyári napsütésben nem látszana .
OKay, nem lógatom:). Én már motoroztam volna a baleset után 2 héttel is, csak majdnem letőrte Kriszti (Párom) a kezem, mikor az R6 kulcsához nyúltam...:). A motor annyira nincs jól, mint én... A váz sajna eltört... Szóval tlehet alkatrésznek fogom kiárulni az épen maradt alkatrészeket, amelyekből azért maradt bőségesen (Egész blokk, első villa, kerekek, fékek, stb... A motor hátulja is rendben van). Vázat nem egyszerű olcsón szerezni gondolom... De majd végigjárom a lehetőségeket.
Menyának,Busatinak,Fiveurbannak,és Birinek,és a többieknek!
.....kösz mindent!
....FZR-em nekem is volt....imádtam! ....csak úgy dobáltam jobbra-balra!....és ha elestem,vagy kicsúsztam egy kanyarban......csak nevettem! .....DE A BUSA MÁS!
Gary!
Ne lógasd az orrod!
Túrkálj bele a videóimba bátran,és meglátod,hogy másoknál,így nálam is volt nagyon csúnya! ......és még mindíg a "nagy Ő"-vel hasítom a szelet! ....ez egy ÉLET-re szóló szerelem!
Szia!

nekem is volt FZR-em. Azt javaslom nagyon nagy tisztelettel kezeld a Busát. Nagyon erős, nyomatékos motor, baromi jó futóművel, de meg kell tanulni kezelni. Ha szeretnél szerpentinezni vele, jobban teszed, ha előtte elmész a hungaroringre párszor, hogy megszokd. Nekem is kellett volna...
Nagy szerencse, én nagyon sokáig nem akartam elhinni ezt, mivel minden kiesett... Nap mint nap lementem a garázsba, mert nem akartam elhinni... Motoros ruházat Gyöngyösön volt egy kollégámnál, oda vitték. Kértem tőle fényképet a bukóról, aznap éjjel nem nagyon aludtam, csak erőltettem az agyam mindhiába... A balesetkor minden létező védőfelszerelésem rajtam volt (bőrruha, csizma, gerincvédő, kesztyű, bukó), pedig sajnos én is néha donor szerkoban nyomtam a városban nagy melegben... Mátrázásnál mindig, mindent felvettem... De ez a féktávon beszitálás történhetett volna a rakparton is egy nyári napon 35 fokban amikor max csak protektor ing és csizma volt rajtam...
Nagyon szeretnék emlékezni mi történt, mert nagyon nehéz még mindig elfogadnom, hogy nálam is benne volt a pakliban ez...
Egy dolog biztos: Egy Busának jár a kellő tisztelet. Nekem előtte RR-em volt, ami könnyű, könnyen kezelhető, Busához képest kicsit gyengécske, de nagyon élvezhető moci. Azt gondolom nekem nem sikerült teljesen átszoknom erre a feelingre. Imádtam a busát a véget nem érő nyomatékot, erőt... Busát megelőző 10 évben többé-kevésbé hasonló karakterű motorjaim voltak. Yamaha FZR1000, Kawasaki zx9-R, Honda CBR1000 RR. Azt megelőzően 600 as Yamaha tenere, előtte kis 125 cagiva freccia (libakergetőm volt sokáig) és persze simsonnal kezdtem:)
A busa más... Nem lehet úgy kezelni, mint egy RR-t. Páromnak van egy R6-ja, azzal is sokat Mátráztunk. R6-ot jobban élveztem a Mátrába bevallom, bátrabb voltam vele. Tudom sokan pályáznak Busával, (nekem is kellett volna mennem). Mielőtt megvettem barátaim próbáltak lebeszélni róla, de senkire nem hallgattam. Én beleszerelmesedtem a Busába:). És még mindig imádom, mivel semmi trauma nincs bennem... A puszta tényekből (Nem a tv2-es Tényekből:) okulhatok csak, ami elég nehéz...

Mindenkinek ajánlom, hogy öltözzön fel mindig, bármennyire is meleg van, vagy nem akarja... Nem is akarok belegondolni, mi lett volna ha nincs rajtam a gerincprotektor, vagy szarabb a bukom...
Szia! Én most kezdem a Busával / FZR 1000 Exup után/ugy látom ovatosnak kell lenni! Mielőbbi javulást kívánok , a motor talpra állítható?
Kössz! De már megrendeltem.
Nagy szerencséd, hogy te ilyen könnyen megúsztad! Remélem megköszönted az őrangyalaidnak?!
Jobbulást kívánok neked és a motorodnak is!
Szia Gary!
Az a fő,hogy rendben vagy!
...itt a topic-ban sokan voltunk hasonló helyzetben....de az élet megy tovább! kívánom a legjobbakat neked,és Busádnak!
Kapott rendesen...
Igen dolgoztak az őrangyalaim rendesen a bukómat elnézve...