Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keveset,48 kilo az egész csajszi,naponta beéri 20 deka kenyérrel és 10 deka parizerrel!
Várj...25?

Sokat fogyaszt?

:)
Csak mostohalányom,meg már 25 éves de ő tudja feltölteni a képet a sz. gépre,de holnap intézkedem.
Én olvasom a motorrevüt is de a superbike magazint tartom a legjobbnak,és a leghitelesebbnek.
Oké, de nekem csak a tankbőr kéne, a lányod nem :)

Bocs, muszáj volt elsütnöm, ne haragudj ;)
Nna, azt akartam írni, hogy főtengelyen is tízzel több, mint a gyári érték, ha a fékpados mérésekből vissza is számoltak.
Az enyém első szériás,nem tudom jó-e a másodikra,majd dobok róla képet,de ahhoz kell a lányom is.
Véghajrá - 1000-es sportmotorok összehasonlító teszt, Motor Revü, 2010/10. 31. o., mérések.

Aprilia RSV4 R - 175LE, 114Nm
BMW S1000RR - 202LE, 116Nm
Honda Fireblade - 171LE, 112Nm
Kawasaki ZX-10R - 181LE, 113Nm
MV Agusta F4 - 179LE, 111Nm
Suzuki GSX-R 1000 - 175LE, 114Nm
Yamaha YZF-R1 - 174LE, 111Nm
Ducati 1198S - 170LE, 132Nm
KTM 1190 RC8 R - 174LE, 125Nm

Ezt bírták leírni azután, hogy a BMW vallotta be, hogy nem egy tesztre gyárilag "tuningolt" példányokat adott (asszem az nyilvánvalónak kellett volna lennie, hogy nem reális a BMW görbéje, vagy legalább megemlíteni, hogy vaze, keréken tízzel több, mint főtengelyen a gyár szerint, kétkedéssel fogadjuk. Nem örültek neki, hogy még jobbat hoz a gyári értékeknél is :D). Továbbra is azt mondom, hogy a Kawa mellett a legjobb ezres most (nameg az Aprilia, ami SBK-ban másodszorra bajnok Biaggival) a Bömmer, de a visszatérő motorrevüs gusztustalan félretájékoztatás és erőteljes seggnyalás óta nem olvasom őket.
A második szériásra való, vagy tökmindegy és rámegy mindkettőre? Azon gondolkodom még, hogy fóliáztatom a tankot, egészen jól tud mutatni, plusz a fényezést sem germózom össze.

Nem raksz fel egy képet róla?
Nem. Az a Prop Tech fékpadján volt. Ott valami 202Le mértek keréken.
Bárhol youtube-on rákeresel 170-175Le körül van keréken míg mondjuk egy GSX-R1000 vagy CBR1000RR 155-160Le szériában. Az új ZX-10R is 170-175 között van kivéve az amerikai modelleket.
El kell fogadni, hogy a Kawasakin kívül az összes Japán ezres motor jóval gyengébb mint az S1000RR és nem is kapkodják magukat a fejlesztéssel.
Erre egyébként egyszerű bizonyíték az a tény, hogy a Superstock 1000-es Világkupa első 20 helyezettje között van két db Honda a többi mind BMW-Kawasaki-Ducati!
Sőt Suzuki és Yamaha nem is szerzett pontot! link
Nekem van 1 fekete-ezüst,most vettem le róla ,igy vettem de nem kell.
Nem a Motorrevüre gondoltam.
Gondolom az a motorrevü volt, talán az ezres nagyteszten, de annyira meggyűlöltem akkor őket, hogy azóta sem vettem a kezembe :) Írják le, hogy német a gép, meg német a lap, de ne rajzoljanak olyan görbéket, amik nincsenek :)

Valaki nem tud véletlenül tankbőrt Busára?
Tudtommal egy helyen mondták Magyarországon, hogy 195 lóerő körül van keréken, a másikon meg 170 valamennyit mértek hátsó keréken, az pedig főtengelyre visszaszámolva tényleg 200 körül van.
Nem mondom, hogy rossz, sőt. De a gyári 193-ból hogyan lesz 200 fölött keréken? :)
Érdekes, a magyar tesztelők is akik beméreték a bömbit, mind 200 pacit találtak benne! Akár tetszik akkár nem, a bömbi ezzel az S1000-rel jött, látott, győzött! Én ami magyar tesztet láttam róla, mindenhol megvolt a ménes, és a tesztelő imádta. Vmelyik tesztelő még a kocsiját is eladta volna hogy megvehesse a teszt mocit! Kell ennél jobb reklám ? Nem vagyok bömbi párti, de a tényekkel kár ellenkezni! Nagyot alkottak! Ennyi!
Azóta nem olvasok motorrevüt, amióta a német anyaújság miatt látványosan BMW-seggnyalóba mentek át. Rendszeresen 202-205 LE-t mértek az S1000RR-nek, a többi gépnek meg egy huszassal (!) kevesebbet. Kizárt dolog, hogy keréken 200 fölött toljon a bömös szériaállapotban, a többi gép értéke érdekes, hogy reális volt... és mindig az volt az etalon, de kb a bazári aszimmetrikus orrától elkezdve a fékcső színéig. Szánalmas :)

Aztán persze ha más forrást olvas, néz fékpadi mérést, valahogyan nincs meg az az űrkülönbség. Persze tény, hogy a káposztazabálok eléggé eltalálták, de azért hallani szirénhangokat is a szétforgó baromi rövid löketű négyhengeresükről.
Hát igen!
Nekem se. Az ára kéne inkább. Abból 5 misit ráköltenék a motoromra és erősebb jobb gépet kapnék ami megbízható és tetszik is.
A használt autón megnézhetitek fent van a Ducati. Ez egy más világ számomra valahogy nem jön be de kinek a pap kinek a papné.
A Motorrad újságban volt Desmosedici RR vs 1098R összehasonlító teszt. Ott 188Le-nek mérték be a Desmosedicit és 183-nak az 1098R-t.
szevasztok! A ducatinak mindig 1 fő baja van az ára.A panigale is nem tudja azt amit az S1000RR de drágább nála min. 2 millával.
Az a száraz kuplung tényleg elég szánalmasan hangzik, akinek tetszik, az azt szajkózza, hogy mekkora technikai csemege :) Egy zsír új streetfightert hallottam a nyáron, azt hittem szétesik :)

Persze a V2-es dübörgést imádom 1-2 év és lesz egy Tillerem, az fix ;)
Nem sima Desmosedici RR? Abból 1500-öt gyártottak és 200 paripa. Persze teletankoltan 180 kiló és a futóműve a MotoGP-ből érkezett. Bár én is hallottam már 230 lóerős változatról, de igazából a GP gépek produkálnak annyit. És azért az nem utcai legális :)

Dehát az olasz gépipar számomra egyenlő a szétrohadó Fiat Ritmóval, akkor inkább már egy M1 replika kéne :)