Ezt bírták leírni azután, hogy a BMW vallotta be, hogy nem egy tesztre gyárilag "tuningolt" példányokat adott (asszem az nyilvánvalónak kellett volna lennie, hogy nem reális a BMW görbéje, vagy legalább megemlíteni, hogy vaze, keréken tízzel több, mint főtengelyen a gyár szerint, kétkedéssel fogadjuk. Nem örültek neki, hogy még jobbat hoz a gyári értékeknél is :D). Továbbra is azt mondom, hogy a Kawa mellett a legjobb ezres most (nameg az Aprilia, ami SBK-ban másodszorra bajnok Biaggival) a Bömmer, de a visszatérő motorrevüs gusztustalan félretájékoztatás és erőteljes seggnyalás óta nem olvasom őket.
A második szériásra való, vagy tökmindegy és rámegy mindkettőre? Azon gondolkodom még, hogy fóliáztatom a tankot, egészen jól tud mutatni, plusz a fényezést sem germózom össze.
Nem. Az a Prop Tech fékpadján volt. Ott valami 202Le mértek keréken.
Bárhol youtube-on rákeresel 170-175Le körül van keréken míg mondjuk egy GSX-R1000 vagy CBR1000RR 155-160Le szériában. Az új ZX-10R is 170-175 között van kivéve az amerikai modelleket.
El kell fogadni, hogy a Kawasakin kívül az összes Japán ezres motor jóval gyengébb mint az S1000RR és nem is kapkodják magukat a fejlesztéssel.
Erre egyébként egyszerű bizonyíték az a tény, hogy a Superstock 1000-es Világkupa első 20 helyezettje között van két db Honda a többi mind BMW-Kawasaki-Ducati!
Sőt Suzuki és Yamaha nem is szerzett pontot! link
Gondolom az a motorrevü volt, talán az ezres nagyteszten, de annyira meggyűlöltem akkor őket, hogy azóta sem vettem a kezembe :) Írják le, hogy német a gép, meg német a lap, de ne rajzoljanak olyan görbéket, amik nincsenek :)
Tudtommal egy helyen mondták Magyarországon, hogy 195 lóerő körül van keréken, a másikon meg 170 valamennyit mértek hátsó keréken, az pedig főtengelyre visszaszámolva tényleg 200 körül van.
Érdekes, a magyar tesztelők is akik beméreték a bömbit, mind 200 pacit találtak benne! Akár tetszik akkár nem, a bömbi ezzel az S1000-rel jött, látott, győzött! Én ami magyar tesztet láttam róla, mindenhol megvolt a ménes, és a tesztelő imádta. Vmelyik tesztelő még a kocsiját is eladta volna hogy megvehesse a teszt mocit! Kell ennél jobb reklám ? Nem vagyok bömbi párti, de a tényekkel kár ellenkezni! Nagyot alkottak! Ennyi!
Azóta nem olvasok motorrevüt, amióta a német anyaújság miatt látványosan BMW-seggnyalóba mentek át. Rendszeresen 202-205 LE-t mértek az S1000RR-nek, a többi gépnek meg egy huszassal (!) kevesebbet. Kizárt dolog, hogy keréken 200 fölött toljon a bömös szériaállapotban, a többi gép értéke érdekes, hogy reális volt... és mindig az volt az etalon, de kb a bazári aszimmetrikus orrától elkezdve a fékcső színéig. Szánalmas :)
Aztán persze ha más forrást olvas, néz fékpadi mérést, valahogyan nincs meg az az űrkülönbség. Persze tény, hogy a káposztazabálok eléggé eltalálták, de azért hallani szirénhangokat is a szétforgó baromi rövid löketű négyhengeresükről.
Az a száraz kuplung tényleg elég szánalmasan hangzik, akinek tetszik, az azt szajkózza, hogy mekkora technikai csemege :) Egy zsír új streetfightert hallottam a nyáron, azt hittem szétesik :)
Persze a V2-es dübörgést imádom 1-2 év és lesz egy Tillerem, az fix ;)
Nem sima Desmosedici RR? Abból 1500-öt gyártottak és 200 paripa. Persze teletankoltan 180 kiló és a futóműve a MotoGP-ből érkezett. Bár én is hallottam már 230 lóerős változatról, de igazából a GP gépek produkálnak annyit. És azért az nem utcai legális :)
Dehát az olasz gépipar számomra egyenlő a szétrohadó Fiat Ritmóval, akkor inkább már egy M1 replika kéne :)
Sokat fogyaszt?
:)
Bocs, muszáj volt elsütnöm, ne haragudj ;)
Aprilia RSV4 R - 175LE, 114Nm
BMW S1000RR - 202LE, 116Nm
Honda Fireblade - 171LE, 112Nm
Kawasaki ZX-10R - 181LE, 113Nm
MV Agusta F4 - 179LE, 111Nm
Suzuki GSX-R 1000 - 175LE, 114Nm
Yamaha YZF-R1 - 174LE, 111Nm
Ducati 1198S - 170LE, 132Nm
KTM 1190 RC8 R - 174LE, 125Nm
Ezt bírták leírni azután, hogy a BMW vallotta be, hogy nem egy tesztre gyárilag "tuningolt" példányokat adott (asszem az nyilvánvalónak kellett volna lennie, hogy nem reális a BMW görbéje, vagy legalább megemlíteni, hogy vaze, keréken tízzel több, mint főtengelyen a gyár szerint, kétkedéssel fogadjuk. Nem örültek neki, hogy még jobbat hoz a gyári értékeknél is :D). Továbbra is azt mondom, hogy a Kawa mellett a legjobb ezres most (nameg az Aprilia, ami SBK-ban másodszorra bajnok Biaggival) a Bömmer, de a visszatérő motorrevüs gusztustalan félretájékoztatás és erőteljes seggnyalás óta nem olvasom őket.
Nem raksz fel egy képet róla?
Bárhol youtube-on rákeresel 170-175Le körül van keréken míg mondjuk egy GSX-R1000 vagy CBR1000RR 155-160Le szériában. Az új ZX-10R is 170-175 között van kivéve az amerikai modelleket.
El kell fogadni, hogy a Kawasakin kívül az összes Japán ezres motor jóval gyengébb mint az S1000RR és nem is kapkodják magukat a fejlesztéssel.
Erre egyébként egyszerű bizonyíték az a tény, hogy a Superstock 1000-es Világkupa első 20 helyezettje között van két db Honda a többi mind BMW-Kawasaki-Ducati!
Sőt Suzuki és Yamaha nem is szerzett pontot! link
Valaki nem tud véletlenül tankbőrt Busára?
Aztán persze ha más forrást olvas, néz fékpadi mérést, valahogyan nincs meg az az űrkülönbség. Persze tény, hogy a káposztazabálok eléggé eltalálták, de azért hallani szirénhangokat is a szétforgó baromi rövid löketű négyhengeresükről.
Persze a V2-es dübörgést imádom 1-2 év és lesz egy Tillerem, az fix ;)
Dehát az olasz gépipar számomra egyenlő a szétrohadó Fiat Ritmóval, akkor inkább már egy M1 replika kéne :)