Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

;) na jaaa!
Copyright by Fiveurban!
Amúgy is csak a gyávák fékeznek...
sebaj
Az egy elavult technika...
akkor mi van a dual cbs-el? Szerintem jól müxik
Pedig úgy oktatnak, hogy kettővel kezdesz, elsővel fejezed be ;)
Ha megcsuszik akkor majd nem használom,elég sokat megyünk ketten az asszonnyal,enyhe lassításokhoz jó az.
Én nem szervizbe vittem hanem ahoz aki 2 éve az elektronikáját írta,másodállásban szerel otthon,mellesleg ismerjük egymást,nem utolsósorban itt van helyben.
...ha a hátsó féket,és az első féket egyszerre használod,akkor meg fog csúszni a motorod!
Gondoltam hogy kevesebbet tud,de hogy ennyire,de holnap megnézi a szerelő Ő már ment egy pár ilyennel,lehet hogy csak nekem furcsa!
Én nagyon messze vagyok a mester titulustól!De szerintem nem mindegy,hogy bemész egy szervízbe,és ott rezzenéstelen arccal lerántanak azonnal úgy,hogy a moccra még rá sem nézetek!Nálam nagyon sok alkalommal Menyus,és Fekete segített!A lényege a mondani valómnak csak annyi,hogy szerelő,és hozzáértő,profi szerelő közt nagy különbség van!Itt a fórumon sok segìtséget kaphatsz,és néha az is kiderül,hogy egy gáz szerelő,vagy egy határ őr jobban ért a mi motorunkhoz,mint egy tanult motor szerelő! ! ;)
Az nem valami baszom hatdugattyús Tokico?
Én a GSX-F után úgy terelgettem a Busát, mint a nagykönyvben meg van írva. Fékezéskor első hátsó egyszerre, majd ahogy könnyül a segg, hátsó ki. Azóta azonban már nem nagyon kopik a fekete fúvott fékpedál :D

Esztergomban van a Prop-tech nevezetű cég, úgy hallottam elég jól dolgoznak, valaki ismeri őket személyes tapasztalat alapján?
a régi busán sosem lesz olyan fék(gyári) mint a Yamahán volt...
Értem én Mester hogy magatoknak szereltek,de aki teljesen nem ért hozzá és ideje se nagyon van az minek kontárkodna bele egy ilyen gépbe,én a hátso és az első féket együtt használom,és azért jó ha az is teljesít valamit!
Hát nem de reméljük a legjobakat.
adj telószámot,hívlak!
Bartokatosz!Mi hátsó féket nem használunk!
Elvileg nem náluk lesz szerelve, hanem a környéken valahol. Én mondtam, hogy elviszem normális szervizbe, de az óránkénti 10 ezres költség miatt ragaszkodtak a saját helyükhöz. Ha a tavasz indul, mindenképp elviszem normális szervizbe is, de csak annak a költségét állják, ahol ők csináltatják, így most nem tudok ugrálni. Kicsit félek, hogy mikor lesz ebből megbízható motor, amilyenre évek óta várok.
...az én mocimhoz "idegen",számomra ismeretlen emberfia NEM NYÚLHAT!....és ezen a fórumon sokan vagyunk így!Ez szinte Tabu nálunk!Drukkolok,és gratulálok egyben!Ami szarul kezdődik az csak jó lehet!...gondolj erre,és meg fogja érni,meglátod! ;) Fekete,és Menyus a legjobb "doki"a Hayabusa kategóriában!Kìvánok minden jót: Mr.
Nem hangzik valami jól...,elég nyomasztó ez a lista, de ha nem neked kell állni a költséget, akkor mindegy, "csak" az idegeskedés marad. Gondolom Te sem így terveztek a motorvásárlást?!
...bocsánat..."abban a szervízben"!
Szia Berta!
Szerintem nem biztos,hogy a szervízben lesz jó kezekben az álmaid paripája!Sok a pancser sajnos!
De az ermobil-ból van a motor. Annyira szép volt és pont olyan színű amilyet szerettem volna, de ha lesz legközelebb, akkor motorkereskedésből veszek majd, bár lehet ott is sikerült volna beleválasztani. Egyébként korrektek(eddig úgy néz ki), mert legkésőbb keddig elszállítják és megnézik mi a baja!