Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen! Mindent kértem amit ki tudtak hozni belőle! Full Pówer! Nagyon bitang!
Igen? Csaknem a Prop-technél csinálták a Busád? Hengerfejmunka, elektronika, minden? :)
sajnos ismerős a szitu
Nekem bőven elég.....Sőt! Ha az asszony a külön mocijával jön a túrára akkor 5 liter alatt marad a fogyija a busának
Jól van jól van!
Bocsesz Fistván!
Ha egyszer elkezded a tuningot nincs megállás! Először csak hengerfej aztán ahoz már elektronika is kell és így tovább! Tapasztalatból tudom!
Nem erre akartam kilyukadni, hanem arra, hogy ne tuningold a motorodat, mert úgy jársz, mint én. (a 3. henger van már rajta, volt vezérműlánc összekócolódás is, és egy hosszabb túrára félve indulok el, hogy mikor jön elő valami újabb probléma)
Ha a motorozás logikai alapon működne, bőven elég lett volna a 650-es GSX F is mindenre :)
Nekem meg van csinálva a hengerfej, igaz nem általuk, de utólag már az a véleményem, hogy egy jól kitalált, ideális körülmények között majdnem elnyűhetetlen konstrukcióba utólag belenyúlni nem ajánlatos, mert az élettartam és a mindennapi megbízhatóság látja kárát. Nem tudom, ki az, akinek nem elég akár az első szériás gép 160-170 lóereje, mert én a 205-210-ből nem hinném, hogy az utóbbi időben 130-140-nél többet használnék, és mindenhová időben odaérek... :)
Asszem tavasztól hozzájuk hordom a gépet, tegnap beszéltem egy sráccal, aki a Banditjét csináltatta ott, jókat hallottam róluk. Mintha azt mondta volna, hogy a tulajnak is Busája van, értenek hozzá.

Csak nagy a kísértés, a szervizen kívül hengerfejmunka is lenne ha átcsattogok, az tuti :)
korrektek a csabáék,de bartokatosznak egy kicsit messze lenne...
Nekem is azt mondta a szerelő,hogy az elsőn biztos tud javítani hogy határozott nyomáspontja legyen,fém fékcsövek vannak rajta
Sajnos, amit leírtál, az tökéletesen illik az 1. gen. Hayabusa fékjére. Ez sajnos ilyen, ha fejen állsz, akkor is. Én is sírtam, mikor egy nehezebb, lassabb Yamaháról átültem a mostani motoromra, és meghúztam az első féket. Az az igazság, hogy most, hogy már minden ki van rajta cserélve, már majdnem olyan jó a fék, mint a BT1100 Bulldogon gyárilag volt, mondjuk egy fém fékcsővel megtuningolva.
Azért nem kell engem a mennybe meneszteni, különben is pénzügyér voltam nem határőr... KIKÉREM MAGAMNAK! MICSODA SÉRTÉS!
Zsírkirály
Hayakend!

Rajta vagyok a projekten csak sok a melóm mostanság és a garázsom kissé messzebb van a lakásomtól. De nincs elfelejtve
Mikor teszel fel vidit a műszerfaladról?
repelikjozsef! Első lánckerékcsapágyam ment el.de már minden OK!
Feket663

Milyen csapágy? Főtengely?
Bartokatosz!

Én is szívtam az elején a Busával több szerelő is próbálkozott, sőt szervizekben is de csak a szájukkal. Aztán én is itt a fórumon kértem segítséget amit meg is kaptam. A Prop-Tech nél azonnal megjavították a Busám! Azóta is csak hozzájuk hordom. Ha valaki ők meg javítják neked!
feket663!Csapágy beépítve!Újra repül a sólyom!
hát jaaa! :)
azzé' csak feldobták még ezt a féket az nagy vfr-re