Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most beszéltem telon a szerelővel,az ac megáll,mikor bemelegszik,pedig a feszűltséget megkapja,azt mondta holnap még megméri a nyomását de 95% hogy csere 110 ezer az új többi aproság: jobb első teló szimeringes,ez is csak akkor látszodott igazán mikor hazajöttem vele / 40 km/hátso fék jó nyomáspont de alig fog /az fzr-é 3-szor jobb volt/első fék nyomáspont nincs nagyon puha,mintha gumit fognék amugy fog,de szerintem levegős lehet,hibalista egyelőre ennyi
Csaknem ez ermobilban vagy a környékén a tescos körforgalom felé? Motort motorkereskedésből kell venni...

Azért sok sikert, ha idén már nem is lesz nagy szárnyalás, jövőre szívesen megyek gurulni ha van kedved,környékbeli vagyok ;)
A Te motorod, hogy áll? Van már róla hír? Nekem annyit ígértek, hogy keddig elszállítják és megnézik mi van vele.
Ne is mond,végre megvettem álmaim motorját azt igy kezdődik
Az FI lámpa nem ég és üresben van a motor
Az FI lámpa tényleg nem ég, vagy csak én nem látom? Nem üresben van most? mert az üres jelző zöld lámpát se látom világítani. De a check felirat már jó jel, mert legalább ilyenkor ki lehet olvasni a szervizcsatlakozón keresztül a hibajelet.
Sziasztok!
Ma lementem a garázsba és megpróbáltam beindítani a motort. 3-szor sikerült is, de utána már esélytelen voltam. Az üzemanyagot hol felszívta, hol nem, de az idító motor nem forgott csak a relé-t kattogtatta. Megjelent a check felirat és hőfokmérő a maximunba ment hideg motornál. Csatolok róla egy képet, hátha mond valakinek ez valamit :)
A kereskedés azt mondta, hogy visszaszállítják a motort és megnézik mi a baja. Majd meglátjuk, tényleg megnézik-e?!
Vácon vettem egy autókereskedésben. Köszi az infókat, addig nem piszkálom meg és holnap az első utam a kereskedés lesz. Bear-t pedig megkeresem, hogy mit is lehet csinálni ilyenkor.
na valahogy ez a helyzet már mindjárt más ...korrekt

Az azért igen sajnálatos,hogy így kezdődik
Űdv. a clubban! Én hasonlóan jártam kedden,de az enyém akkor állt le ha elérte az űzemi hőfokot,most szerelőnél van,várom mit mond a volt tulaj rendes volt,azt mondta állja a költségeket! Csak nem a Nagykörösi utrol vetted? Ugy látszik valami átok szállt a solymokra!
Miért is kell neked szenvedni?
ja és szerintem ne nyúlj semmihez,mert még az lesz a kifogás..
Mielőbb vissza kell vinni! Akár ilyen akár olyan segítséggel
az a minimum,hogy ingyen szervizelik! Te nem egy használhatatlan motort vettél ,de azt kaptál! Tényleg ne halogasd!
keresd Bear-t a jogász forumon megmondja a tutit.... meg kell őket szorítgatni...

csalást követtek el! Mert nem tájékoztattak,hogy rossz,sőt elhalgatták! Ha nem tudták az az ő bajuk!
Hol vetted?
Még a légszűrőház alatti vákumcsöveket nézném meg
Oké, köszi, megnézem, de az oldaltámasz elég jól mozgott, de ha vissza is viszem a pénzt nem fogják visszaadni, tehát marad a szenvedés.
Nézd meg az oldalsztendert,ha szorul olajozd meg,hogy könnyen járjon,van ott 1 mikrokapcsoló is,azt se hagyd ki !
Ne halogasd sokáig,mert elhajtanak...
Vidd vissza amíg nem lesz már késő!
Már jeleztem telefonon a kereskedésnek és azt mondták majd utánakérdeznek és ha az idő engedi akkor visszaviszem mindenképp, csak gondoltam megkérdezem, hátha találkozott már valaki ilyen problémával és akkor célirányosan lehet keresni a hiba forrását.
Lehet apróság is (test hiba),vagy űber cumi is (bármi),szerintem is vidd vissza!
Vidd vissza! mert gondolom nem szart vettél de azt kaptál!
Sziasztok!
Ma lettem boldog tulajdonosa egy Hayabusa-nak(2000) kb. fél percig!
Kitolták a motort, beindítottam, járt 10percig, hogy felmelegedjen, de mire felöltöztem a motor leállt. Visszamentem a kereskedésbe és megkérdeztem mi lehet, majd azt mondták biztos kevés a benzin.(de még a lámpa sem világított rajta és a piros rész felett volt a mutató)
Próbáltuk beindítani, de még az indító motor sem forgott.
Szereztek bele még benzint(kb.15perc volt), majd utána beindult.
Hazafelé háromszor megállt alattam a dugóba és a hűtővíz hőfogjelző is egy kicsit a fele fölött volt. Volt, hogy olyankor állt meg mikor 3-asban volt és a lámpánál intenzívebben kellett fékezni. Fékeztem, behúztam a kuplungot és ahogy leesett a fordulat már le is állt a motor, de gyorsan újra tudtam indítani. Mikor hazaértem, leállt és már nem is indult újra, megint nem tekert az önindító motor, csak a hűtő ventilátor ment.
Eléggé el vagyok keseredve, mert nagy álmom volt egy ilyen motor, de sajnos rosszul kezdődik. Ha valakinek van tippje mi lehet a baj, légyszi írjon.
Azt tudom, csak valamiért azt gondoltam, hogy ebben nagyobb része van a gumi kúposságának, mint annak, amennyit beleemel. Tehát akkor ez nem lenne jó kompromisszum? Mert amekkorát így fordul, arra többnyire nincs szükségem, (de qrva jó) ugyanakkor a városi pöcsöléshez jobb volt a /50. Mondjuk azt nem vártam, hogy ekkorát változik, azt hittem, hogy a tömege felemészti, de nem. Így tanul az ember.
Akkor is idegesebb lesz, ha emeled a hátulját. Rövidül a tengelytáv, meredekebbé válik a villaszög.
Átálltam/55 gumira, tetszik a pozíció, de nem tetszik az "idegessége" városban (Pest). Tehát azon pöcsölök, hogy a következő megint /50 lesz, de talán emelnem kéne..