Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha találnám azt a pénzt akkor sem adnék 16 millát egy motorért! Főleg nem egy csörgőkígyóért! Olyan a hangja mint mikor egy konzerves dobozt megraksz kaviccsal és rázod a motor mellett! Lehet tonhalas a doboz azért ilyen drága! Vagy nem fogy a pizza az Olaszoknak és ezzel próbálkoznak!
Mert ebből a limitált Ducatiból csak 400 db készült és ez kivételesen 231 lóerő és 130 Nm na meg a fék és a futómű sem egy utolsó!
Na ezekhez mit szóltok? A Ducati nem is gondoltam hogy 16 milla!
Jobb reggelt!
Spondon váz. A cég akkor lett híres, mikor a nagy és kezelhetetlen japán dögök blokkjaival kezes motorokat tudott gyártani. Lehet, hogy design cuccnak néz ki, de nem feltétlenül csak arról szól a dolog.
Ez valami kisszériás gyártmány? Azt a vázat már láttam máskor is. Kiváncsi vagyok, vajon mennyit számolgatnak az elkészítése előtt, vagy inkább látványra megy, nem kezelhetőségre :)
Ha már...
akkor már...
Isten éltessen Timi! Mr+Mr.-né!
Boldog szülinapot Biriné!
Timi! Boldog 24-et
Az enyém soha nem telelt még fűtött garázsban. Az akkut esetleg érdemes kivenni, és csepptöltőre tenni néha. Más előkészületet én nem nagyon szoktam tenni.
Vajon mit szólna a sólyom ahhoz, ha nem fűtött garázsban telelne át? Zokon venné?

Nem tudom mennyi értelme van görcsölnöm az elhelyezésen, ha különösebb problémát nem okozna neki, maradna a fűtetlenben (pontosabban egy fal fűtött), bebugyolálva.

Gáz?
A pálya végén megcsúszott az első kerék fékezés közben a friss aszfalton.
Szevasztok! Mért esett el mikor ráért az aszfaltra és már csak 160 km/h-val ment?
Akkor hasonló elképzeléseink vannak :)

Én olyat építenék, amin ránézésre elől van minden tömeg. Rövid farokidom, szélesebb tank, és egyenes drag-kormány, jó mélyen felszerelve.

Azért az a klasszikus elemekkel ötvözött 1100-es gixxer sem rossz.
Én ha tehetném, egy 1.2-es banditot alakítanék át Katana stílusra. Inspirációnak itt van ez például, de például egy 916-os Ducati farokidom jobban passzolna az ízlésvilágomhoz meg persze egy szolidabb fényezés.
Külső kameraállásból látszik, hogy az elején tolják :)

http://youtu.be/Q_ZJuSS2s7k

Engem most elkapott a harci láz, és régi GSX-R 1100-asokkal, meg Bandit 1200-esekkel szemezgetek. Nagyon jó kis alap egy egyedi streetfighter/dragster koncepcióhoz. Kár, hogy a kismilló ötletemet nem tudom megvalósítani, mert azért annyi műszaki tálentum nem szorult belém.
Igen erősen gondolkodom egy ilyesmi turbó gép építésében. Tisztán látszik, hogy normál közlekedésre sokkal alkalmasabb, alacsony fordulaton nem ugrik ki az ember alól, sőt mi több, még majdnem meg is fullad. (ez az alacsony kompresszió miatt van).
Ja, néha sikerál neki, Loringban is, de az 1,5 mérföld :)

http://youtu.be/w-qQylDQLkM
Hát ha még hatosba is berakja... ;)

http://youtu.be/WcgHX1r2bcc