Sziasztok! Én vagyok a nem túl szerencsés, aki mátraházai balesetben aktívan részt vett... Végignéztem a forumot és láttam, hogy érdeklődtök, amit köszönök szépen!
Jól vagyok, agyrászkódással megúsztam, csak nem emlékszem semmire a balesettel kapcsolatban... Nem tudom mi lehetett a baj, 4 héten belül harmadszorra mentem a busával a Mátrába... És már 7500 km-t mentem vele a szezonban (első Busa)... Előtte Honda CBR1000 RR em volt.
21 éve (13 éves koromtól) szinte folyamatosan van motorom. Nem vagyok tapasztalatlan, de mégis megtörtént a baj. Ezelőtt soha semmilyen balesetem nem volt, pedig sok km van mögöttem..
Egy ilyen motoron senki nem bízhatja el magát!
Köszönöm!
A mérést néztem én is, de a leírásban 480ml (each leg) volt, és nem tudtam eldönteni, hogy 0,5l kell vennem, vagy 1l olajat a 2 telóhoz.
De, ha száranként kell, azt legalább megtudtam
Ezt így nem lehet meghatározni, mert hiába mondom meg, hogy 480 ml kell száranként, ha nincs tökéletesen szárazra pucolva a belseje, akkor, ha ennyit töltesz bele, nem lesz jó. A pontos adat egyébként 98 mm a teleszkóp tetejétől az olaj szintjéig mérve, rugó nélkül, légtelenítve a patront.
Első generációs Busára van gyári bukógomba szett vagy univerzális kell rá némi kis idom fúrással?
Ha a 2. megoldás van, azt ajánlja az akinek ilyen van?
Mert a Zizimre tettem univerzálisat idom fúrással és utánna egy bizonyos fordulaton ciripelt a műanyag a bukógomba körül ! És azt nem igazán LIKE-oltam !
Az USA Suzuki importőrnek szerintem nem jelentett gondot kiköhögni az árát, pláne, hogy ez ajándékba volt "Bubba" Stewart részére, hogy hozzájuk szerződött.
Jól vagyok, agyrászkódással megúsztam, csak nem emlékszem semmire a balesettel kapcsolatban... Nem tudom mi lehetett a baj, 4 héten belül harmadszorra mentem a busával a Mátrába... És már 7500 km-t mentem vele a szezonban (első Busa)... Előtte Honda CBR1000 RR em volt.
21 éve (13 éves koromtól) szinte folyamatosan van motorom. Nem vagyok tapasztalatlan, de mégis megtörtént a baj. Ezelőtt soha semmilyen balesetem nem volt, pedig sok km van mögöttem..
Egy ilyen motoron senki nem bízhatja el magát!
Köszönöm szépen mindenkinek az érdeklődést!
Gergő
A mérést néztem én is, de a leírásban 480ml (each leg) volt, és nem tudtam eldönteni, hogy 0,5l kell vennem, vagy 1l olajat a 2 telóhoz.
De, ha száranként kell, azt legalább megtudtam
Neked ki van fúrva? És jó is lett, nem csörög, zizeg, ciripel?
Haya: a fordulatszámmérő azzal a hatalmas kanjival kicsit nem bazári?
Plasma
Első generációs Busára van gyári bukógomba szett vagy univerzális kell rá némi kis idom fúrással?
Ha a 2. megoldás van, azt ajánlja az akinek ilyen van?
Mert a Zizimre tettem univerzálisat idom fúrással és utánna egy bizonyos fordulaton ciripelt a műanyag a bukógomba körül ! És azt nem igazán LIKE-oltam !
Előre is köszi az infót!