Fel akarod emelni a hátulját? Egy ügyes lakatos legyártja neked vasból. (bár biztos tudod, de hogy más is tanuljon belőle, elmondom, hogy az ültetéshez meg hosszabb kell)
Én nem tudom nekem nagyon új az egész,90-es fzr 1000-ről ültem át,aszerelő sem tudott ránézésre konkrétumot mondani,de mihelyst tudok valamit azonnal közlöm.
Ha valami letiltja az AC-t akkor hibakódnak is lenni kellene. FI lámpa illetőleg Check felirat a kijelzőn. Lehet, hogy valami érintkezési hiba, mondjuk egy testelés. Egy kérdés: Forog olyankor az indítómotor, mikor nem indul?
Lehült indult tökéletesen,mentem vele 1 kört / 30 km/ közben megálltam vagy 3-szor minden OK,vissza a városba araszolás vizhőfok kicsit feljebb megy leáll menet közben / de csak a vizszintes főlé ment 1 kicsit,a pirostol még messze van/tolás haza 1 km fél órát hül és indul szerelőhöz el ,megint leáll,LETILJA az AC-t,azt mondja a csoka nem nagy gond találkozott már valaki ilyennel,előtte soha nem volt semmi baja 11 éve 1 gondos gazdája volt.
Az átírt elektronika max 15%-al tudja dúsítani a levegő-üzemanyag keveréket, attól, ha nehezebben, de tuti be kellene indulnia. Inkább gyertyát cserélnék benne először.
Hello Uraim! most vettem egy 99-es gépet,2 éve alig használták,anyáron csak annyit ment hogy elvitték műszakira.tegnap indítottuk hidegen elsőre indult gyönyörűen járt,ma reggel ugyanaz,a benzin régi benne,hazajöttem 40 km semmi gond ,itthon leállít indít leállít indít állóhelyben oké,egyszer csak megáll,azóta nem indul,most várom hogy lehűljön hátha akkor megy.Tapasztalt-e már valaki ilyet,valami átírt elektronika van benne azt mondta a ficko talán tuldúsul alacsony fordulaton
Az a baj az ilyen kényes felületekkel, hogy az első kereket a fékpor, a hátsót meg a láncspray teszi tönkre, tehát a normális motorozást el lehet felejteni, egy rövid kör után egy napos pucolás következhet...
Talán így jó lehet...
http://www.skf-bearing.cc/KOYO...
http://www.fagbearing.cc
/SKF-b...
ilyesmiket találtam:
link
Viszont megvolt a szeánsz motorozás után 1-2 sör és fényesítés!