kicsi a világ, az nem én vagyok, hanem az egyik haverom és barátnője. Holland rendszámmal nyomja. Ja és mondtam már neki, hogy cserélje le az indexeket fehérre és utána a barátnőjét is valami "szőrszegényebbre". :) Nekem, most egy fekete RZ és egy fehér "húzott" kecském van. :) Spanyolban merre jártál, mert Ők felköltöztek északra Barca mellé. Így egy kicsit több idő nekem is, hogy találkozzam velük, de nincs lehetetlen és van hozzá még busa is. kb 2 óra az út :)
Igen messze vagyok délebre Barcától, de folyamatos nagy gázzal két tank és már itt is vagy, vagytok. :D
Szia,
sajnos nagyon ködös az ügy, várom a Magyar Közút válaszát.
Az eljárásról a következő sorokban tájékoztatlak:
Káresemény
Fontos tudnivalók - Tennivalók káresemény bekövetkeztekor
Úthibából adódó káreseteket a Magyar Közút Nonprofit Zrt. – káresemény bekövetkezési helye szerint – illetékes megyei igazgatóságán lehet bejelenteni személyesen, postai úton vagy e-mailen. (Az elérhetőségek a www.kozut.hu weboldal Kapcsolat menüpontjában találhatóak.)
Kárigényt a gépjármű tulajdonosa, illetve az általa meghatalmazott személy érvényesíthet, ezért a gépjármű forgalmi engedélyének másolatát is szükséges csatolni a bejelentéshez.
A weboldalon található kárbejelentő lapot, melyet a személyes bejelentéskor vagy előzetesen is ki lehet tölteni és elküldeni a kárbejelentéssel együtt, célszerű csatolni továbbá a kár összegét, bekövetkeztét igazoló iratot, például fényképet, tanúnyilatkozatot, rendőrségi helyszínelési jegyzőkönyvet, szakszervizi, biztosítói javítási kalkulációt, javítási számlát.
A bizonyítási teher a kárigénylőt terheli, tehát a károsultnak kell igazolnia, hogy a kár ott és úgy következett be, ahogy ő bejelenti. Pontosan le kell írni, hogy hol, mikor, mi történt.
A benyújtott adatok alapján munkatársaink nyilvántartásba veszik a káreseményt, amennyiben szükséges hiánypótlásra szólítják fel a bejelentőt, majd a rendelkezésre álló adatok alapján kivizsgálják a kárigényt.
Munkatársaink a bejelentést követően haladéktalanul tájékoztatják a kárszakértő partnert annak érdekében, hogy a kárszakértő egyeztessen telefonon a kárbejelentővel a kárfelvétel részleteiről.
Társaságunk a kivizsgálás eredményeként dönt a kárigény elismeréséről, vagy elutasításáról. Elismerés esetén a Magyar Közút Nonprofit Zrt. intézkedik a kártérítés kifizetéséről.
A kárigénylő az elutasítás ellen polgári peres eljárás keretében élhet jogorvoslattal.
Látom megy a téma a sportlégszűrőkkelkapcsolatban.
Azért én is kicsit bele vauvau....
A sportlégszűrőnek csak azokon a motorokon van "hatása", amelyek alapból több üzemanyagot kapnak a kelleténél és így a "több" levegővel már el tudnak égni.
Azokon a motorokon, amelyek eleve szegényen járnak, ott semmi hatásuk nincs... max kcisit jobban melegednek.
Az autókba berakottat ne vegyük motor esetén figyelembe, mivel az autók már szabályzott katalizátorként működnek ellentétben a motorokkal. Értemén azt, hogy a motorba is lambdaszonda, de az nem azért van...
Sziasztok.Van egy eladó eredeti arany színű hayabusa lógó matricám.Fekete K8 évjárattól.Vadonat új be van csomagolva.Suzukinál vetten az ára 51ezer forint volt.Én 30-ért odaadom ha kell valakinek.Előre is köszönöm.Érd:e-mail:taylorsteve25@gmail.com
Olyan hibajelenség van egy most vásárólt 2003-as hayabusánál, ha egy rossz úron gurulok üresbe,
(vagy kuplungot behúzva sebességbe), mintha a motor egy pillanatra elvenné a gyújtást,
vagy nem tudom leírni pontosan a jelenséget, talán mintha egy kopogás szenzor lenne a motorba, és az azt érzékelné,
hogy a motor becsörög amikor egy a rossz útön gurulok, és van rá péld, hogy le is áll a motor egy két mélyebb uthiba után.
Az alapjárat, 1200/min. Ha a motor a kitámasztón áll, vagy állok vele egy helyben, akkor meg sem moccan 1200rpm-ról,
de ahogy jön egy gödör vagy valami menet közben, mintha kihagyna gyujtás,ugyanaz a jelenség.
Valakinek van estleg ötlete, ez mi lehet?
Új vagyok még hayabusa körben, nem eddigi motorjaimon ilyen nem volt, és a motorban van 25000km, kicseréltem a gyertyákat is,
de nem segített.
Valakinek csinált már ilyet a Busája, hogy feltőltöm a hűtőt vízzel és a kiegyenlítő tartályt, elkezdem járatni vagy menni vele és ahogy melegszik a motor elkezd buborékokat nyomni a kiegyenlítő tartályba! Megyek vele mondjuk 100km-ert, leállítom és megvárom még kihűl, leveszem a hűtő sapkát és hiányzik belőle kb 1.5dl víz, megnézem a kirgyenlítő tartályt és ott meg pontosan annyival van több, tehát nem eszi a vizet! A vízhőfok végig normális, nem olajos a víz, nem vízes a motorolaj, szépen jár a motor és jól megy..., cseréltem már hűtősapkát is...! Ötlet?
Nálunk rendelhető vagy 16 színben!