Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dr demeter,

Nálunk rendelhető vagy 16 színben!
Eladó Busa K8-tól komplett SW Motec túra szett Top-case doboz nélkül 100e-ért.
Két Givi oldal doboz és a 3db komplett tartó.
Hello. Nem tudjatok hol lehet ilyen "napszemcsit" venni, '99 - '07 - ig lehet-e, és egyáltalán mi a rendes megnevezése neki
kicsi a világ, az nem én vagyok, hanem az egyik haverom és barátnője. Holland rendszámmal nyomja. Ja és mondtam már neki, hogy cserélje le az indexeket fehérre és utána a barátnőjét is valami "szőrszegényebbre". :) Nekem, most egy fekete RZ és egy fehér "húzott" kecském van. :) Spanyolban merre jártál, mert Ők felköltöztek északra Barca mellé. Így egy kicsit több idő nekem is, hogy találkozzam velük, de nincs lehetetlen és van hozzá még busa is. kb 2 óra az út :)
Igen messze vagyok délebre Barcától, de folyamatos nagy gázzal két tank és már itt is vagy, vagytok. :D
Mi ez a korán kelés?
Greetings from Transfogaras, the most beautiful highland road in the world
Dobd ki belőle a riasztót
Szia,
sajnos nagyon ködös az ügy, várom a Magyar Közút válaszát.
Az eljárásról a következő sorokban tájékoztatlak:

Káresemény
Fontos tudnivalók - Tennivalók káresemény bekövetkeztekor
Úthibából adódó káreseteket a Magyar Közút Nonprofit Zrt. – káresemény bekövetkezési helye szerint – illetékes megyei igazgatóságán lehet bejelenteni személyesen, postai úton vagy e-mailen. (Az elérhetőségek a www.kozut.hu weboldal Kapcsolat menüpontjában találhatóak.)
Kárigényt a gépjármű tulajdonosa, illetve az általa meghatalmazott személy érvényesíthet, ezért a gépjármű forgalmi engedélyének másolatát is szükséges csatolni a bejelentéshez.
A weboldalon található kárbejelentő lapot, melyet a személyes bejelentéskor vagy előzetesen is ki lehet tölteni és elküldeni a kárbejelentéssel együtt, célszerű csatolni továbbá a kár összegét, bekövetkeztét igazoló iratot, például fényképet, tanúnyilatkozatot, rendőrségi helyszínelési jegyzőkönyvet, szakszervizi, biztosítói javítási kalkulációt, javítási számlát.
A bizonyítási teher a kárigénylőt terheli, tehát a károsultnak kell igazolnia, hogy a kár ott és úgy következett be, ahogy ő bejelenti. Pontosan le kell írni, hogy hol, mikor, mi történt.
A benyújtott adatok alapján munkatársaink nyilvántartásba veszik a káreseményt, amennyiben szükséges hiánypótlásra szólítják fel a bejelentőt, majd a rendelkezésre álló adatok alapján kivizsgálják a kárigényt.
Munkatársaink a bejelentést követően haladéktalanul tájékoztatják a kárszakértő partnert annak érdekében, hogy a kárszakértő egyeztessen telefonon a kárbejelentővel a kárfelvétel részleteiről.
Társaságunk a kivizsgálás eredményeként dönt a kárigény elismeréséről, vagy elutasításáról. Elismerés esetén a Magyar Közút Nonprofit Zrt. intézkedik a kártérítés kifizetéséről.
A kárigénylő az elutasítás ellen polgári peres eljárás keretében élhet jogorvoslattal.
Látom megy a téma a sportlégszűrőkkelkapcsolatban.

Azért én is kicsit bele vauvau....

A sportlégszűrőnek csak azokon a motorokon van "hatása", amelyek alapból több üzemanyagot kapnak a kelleténél és így a "több" levegővel már el tudnak égni.
Azokon a motorokon, amelyek eleve szegényen járnak, ott semmi hatásuk nincs... max kcisit jobban melegednek.

Az autókba berakottat ne vegyük motor esetén figyelembe, mivel az autók már szabályzott katalizátorként működnek ellentétben a motorokkal. Értemén azt, hogy a motorba is lambdaszonda, de az nem azért van...

Amúgy tisztítani 2000-3000km-enként ajánlott...

Remélem segítettem..
Sziasztok.Van egy eladó eredeti arany színű hayabusa lógó matricám.Fekete K8 évjárattól.Vadonat új be van csomagolva.Suzukinál vetten az ára 51ezer forint volt.Én 30-ért odaadom ha kell valakinek.Előre is köszönöm.Érd:e-mail:taylorsteve25@gmail.com
Tisztelt forumozók!

Szeretnék egy kis segitséget kérni!

Olyan hibajelenség van egy most vásárólt 2003-as hayabusánál, ha egy rossz úron gurulok üresbe,
(vagy kuplungot behúzva sebességbe), mintha a motor egy pillanatra elvenné a gyújtást,
vagy nem tudom leírni pontosan a jelenséget, talán mintha egy kopogás szenzor lenne a motorba, és az azt érzékelné,
hogy a motor becsörög amikor egy a rossz útön gurulok, és van rá péld, hogy le is áll a motor egy két mélyebb uthiba után.
Az alapjárat, 1200/min. Ha a motor a kitámasztón áll, vagy állok vele egy helyben, akkor meg sem moccan 1200rpm-ról,
de ahogy jön egy gödör vagy valami menet közben, mintha kihagyna gyujtás,ugyanaz a jelenség.
Valakinek van estleg ötlete, ez mi lehet?
Új vagyok még hayabusa körben, nem eddigi motorjaimon ilyen nem volt, és a motorban van 25000km, kicseréltem a gyertyákat is,
de nem segített.

Köszönöm a segítséget előre is!
Isten éltesse Mihail barátunkat, ha olvassa, ha nem!
Mihail úgy sem olvasod
Atella!

Voltam Spanyolba, gondoltam megkereslek, de az aztán amikor néztem milyen messze vagy Barcelonától letettem róla hogy szólok!

Azért megkédezem nem te vagy a képeken véletlenül? (sajnos nem volt időm jobban ráfókuszálni ezért nagitani kell a foton)
Mondjuk eleinte normál tartományban maradt a vízhőfok, aztán elkezdte kinyomni magából, aztán már fel is forralta.
Az enyém csinált, a vége hengerfej tömítés csere lett...
Valakinek csinált már ilyet a Busája, hogy feltőltöm a hűtőt vízzel és a kiegyenlítő tartályt, elkezdem járatni vagy menni vele és ahogy melegszik a motor elkezd buborékokat nyomni a kiegyenlítő tartályba! Megyek vele mondjuk 100km-ert, leállítom és megvárom még kihűl, leveszem a hűtő sapkát és hiányzik belőle kb 1.5dl víz, megnézem a kirgyenlítő tartályt és ott meg pontosan annyival van több, tehát nem eszi a vizet! A vízhőfok végig normális, nem olajos a víz, nem vízes a motorolaj, szépen jár a motor és jól megy..., cseréltem már hűtősapkát is...! Ötlet?
Köszönöm