Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hűtőn a hűtősapkát leveszed, teletöltöd, majd járatod pár percig, a folyadékveszteséget pótolod és kész is.
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy első generációs Busán kell a hűtőrendszert valahol légteleníteni, és ha igen akkor hol,vagy lelégteleníti magát?
Akkor hegessz be a szárak közé egy megfelelő méretű csődarabot. Ha jó a távolság, nem fog kicsúszni a villa aljából soha.
Szia,

már a gsx 650 f-hez is feszegettem :) Marhára félek, hogy kibukik a villákból, ami igazából elég esélytelen, de mondjuk emelésnél marha instabil tud lenni, mert csak egy kúpos fej van rajta, egy bakos állítható megoldást azért nyugodtabban használnék.
Ááááá... éphogy karcos.
Ha keskenyebb, mint a busa, akkor egy autóemelővel feszítsd szét, ha meg szélesebb lenne, akkor meg egy spaniferrel húzasd összébb, nem nagy kaland egyik sem, ezért nm kell elpocsékolni a háztól (valószínűleg kézzel is menni fog egyébként a feszegetés)
Skacok!

Van valakinek eladó első emelője, ami jó a Busához? Nekem univerzális első bike lift emelőm van, sajna nem tudom a szélességét állítani, mert nem adapteres (fs9, a 10-esen van ilyen lehetőség).

Simán jó lenne olyan is, amit olyasvalaki csinál, aki látott már hayabusát és ért a fémmegmunkáláshoz! :)

Előre is köszönöm!
Na igen, én is előadtam már korábban a hatalmas ötletemet a szerelőnek a sportlégszűrőről, aki csak annyit mondott, ha egy huszassal könnyebb lennék, kiröhögne, így csak annyit tanácsol, hogy gyári szűrő, vagy vakarhatom a másikról a szutykot kétezrenként, alternatívaként meg feket kolléga által elmondottak.

Ha netán tavaszra összegyűlne a pénz a rendszerre, akkor sem megy bele másik szűrő, power commander és jónapot kívántam.
Főtengely törött?
Igazad van, és köszönöm a véleményed!

Így hagyom a fenébe!

Mégegyszer köszönöm!
Még annyit, hogy a gyári papírszűrőt 6 ezrenként kell kipucolni, 18 ezrenként meg cserélni, és nem szabad elfelejteni, hogy a szűrő mosó és olajozó anyag sem ingyen áll rendelkezésre. Így már kicsit árnyalódik a gazdaságosságról kialakult kép.
Ez érdekes és örök téma,nekem sem javított lófaszt sem a teljesítményen,viszont én szeretek más kárán tanulni,és elhatároztam a te rákapálásod okán hogy Kiveszem persze addig már nem jutottam el mert eladtam szegénykét:(
Mondtam az uj tulajnak hogy benne van a menő k&N szűrő 18-rongyért,azt mondta hogy nagyon boldog tőle de amint tudja kidobja és belekerül egy gyári......
Én elmondtam a véleményemet, sőt azt is hozzáteszem, hogy semmit nem vettem észre, hogy javított volna, max a szívóhangot egy kicsit. nekem nem érte meg a pénzkidobás. Mindenki azt csinál, amit akar...
Értem, nálad az volt a baj, hogy "RACE"-t vettél. Én a sima utcait venném, a kocsimban is az van. A kocsiban 8000 km-ként olaj cserénként pucolom és akkor még nem is kéne tisztítani. Aszem a gyári utasítás vmi 25000 km a tisztításra, nem tom pontosan, lenn van a kocsiban a tisztító cuccokkal a papírja, de vmi igen nagy intervallum!
mivel senki nem mondta, hogy 1000-1500 kmenként kell pucolni és olajozni, csak 5 ezrenként, olajcserekor néztem rá, így jóval több dzsuvát engedett be a motorba, mint a papírszűrő, és a henger fala 0,02 mm kopást szenvedett el, elkezdte fogyasztgatni az olajat, ilyesmik. Aztán vettem egy 25000 kilométert futott hengert, amit kimérettem, és 0 kopása nem volt.
?

Ezt hogy érted hogy egy hengered bánta a kalandot?
Légy szíves fejtsd ki nekem!
mindegyik láncgyártó cégnek van spéci szerszáma, a DID-hez én is vettem magamnak, a kalapácsos-vágós megoldás nem hinném hogy annyira jó megoldás egy 170+ os motoron.
Bocsánat van lánc s aminek van pici bemélyedés a közepén arra nem kell kereszt mert ott a bemélyedés eltűnése jelzi a hogy tuti a tuti.
Minden agyhalott barátomnak én csinálom persze garanciát nem vállalok ha megdöglenek rájönnek hogy nem kellet volna megspórolni azt az 5-rugót amit a szervicében elkérnek
Vágóval ütök bele egy nem túl mély keresztet és addig kalapálom amíg el nem tűnik
Persze normális motorokon nincs lánc
Ha már valaki kalapálja a nittelőszemet, én onnan menekülnék...
Amikor veszel egy üj láncot kapsz hozzá egy toldószemet amin a stift egy picit hosszabb(kb 1mm)-rel mint a lánc többi stiftje,azt szépen elkalapálod és tuti nem jön szét(bár hallotam már olyat hogy nem sikerült még így sem
De ha bárhol máshol bontod ott az összerakásnál nagyon minimális elkalapálni való anyag marad,csak akkor csinálj ilyesmit ha profi vagy benne.
Nem beszélve arról hogy minden lánc más és más neked csak típus azonos lánc jó,szóval csak óvatosan a toldozgatással mert ha 260-nál elszáll akkor kanyec