üdvözlök minden motoros társat. a fórumot régóta olvasgatom. sok hasznos info, video van itt, melyet egymással meg lehet osztani. ezért ma regisztráltam magam, hogy énis osztozhassam.
Nincs trükje. Az eredetire rakod rá. A kis csavarok ki, rárakni azúj lapokat, visszacsavarod a kiscsavarokat, és kész. Persze a burkokat se maradjon ki.
Ezek akkor már nem olyan órák mint a régiek, hogy ha nem rögzíted valahogy a mechanikát akkor a mutató lehúzása után kipörgeti magát a mutató spirálrugója?
Ha jól veszem ki a szavait, gyakorlatilag 180 ezer mérföldig gyári volt a gép, csak akkor bukott vele, és járulékos kárként főtengelycserére szorult. De azt is írja hogy a hiába lett szétborítva a motor, nem cserélt benne mást mint ami a balesetben tönkrement. Annyit ír még hogy a rendszeres olajcsere a titka, amit ő 5000 mérföldenként csinált, és 10w-40-es vagy 15w-50-es olajat használt mindig.
Az olcsó amerikai benzin miatt csak 13k dollár volt az üzemanyagköltsége.. azt írja hogy 10 dollár a teletank(mondjuk ezek 2010-es hozzászólások)
Azóta már megvan neki majdnem a 250 ezer is. Biztos hogy perverz a gyerek, mert az autójában is 400 ezer mérföld fölött van
Elfogadnám azt a pénzt amit, gumira, benzinre és szervízre költött a csóka! De a derekunkat és csuklónkat és térdünket nem cserélném el...
Azért egy sportmotoron ennyi kilómétert lenyomni... A srác vagy fakír, vagy csak szimplán mazoista!
50000 az nem km ezeknek a gépeknek ha rendesen karban van tartva,az eladót nézd meg,meg hogy hány tulaja volt az sokat elárul,de mondjuk akkor is közbejöhet kisebb gebasz,mint nekem is hogy cserélni kellett az AC-t,de a rendes volt tulaj kifizette a felét!
Üdv! Az lenne a kérdésem a régebbi busásokhoz, hogy 50 000 km körüli hayabusát még érdemes e megvenni, ha esztétikailag rendben van? cbr 600am volt, de az teljesen más kategória, illetve azt már nem szívesen vennék annyi kilóméterrel. (1 000 000 Ft körüli összegem lenne rá)
Szerencséd, hogy több ide illő smile-t nem találtam!
Hol is laksz?!
Tuti, hogy az ilyenek utálják az Apriliásokat...!
Ha jól veszem ki a szavait, gyakorlatilag 180 ezer mérföldig gyári volt a gép, csak akkor bukott vele, és járulékos kárként főtengelycserére szorult. De azt is írja hogy a hiába lett szétborítva a motor, nem cserélt benne mást mint ami a balesetben tönkrement. Annyit ír még hogy a rendszeres olajcsere a titka, amit ő 5000 mérföldenként csinált, és 10w-40-es vagy 15w-50-es olajat használt mindig.
Az olcsó amerikai benzin miatt csak 13k dollár volt az üzemanyagköltsége.. azt írja hogy 10 dollár a teletank(mondjuk ezek 2010-es hozzászólások)
Azóta már megvan neki majdnem a 250 ezer is. Biztos hogy perverz a gyerek, mert az autójában is 400 ezer mérföld fölött van
Azért egy sportmotoron ennyi kilómétert lenyomni... A srác vagy fakír, vagy csak szimplán mazoista!
http://youtu.be/gs8I8fYNNG0
Addig is nézem a videóidat, jegyzetelek és próbálom elesni a tutit !