Érdeklődnék hogy van-e vkinek a sólymában betétszűrő? Én BMC-n vagy K&N-n gondolkodom! Néztem a gyári 7-10 ezer körül mozog, szóval 3 cserével ott vagyok a betétszűrő áránál, ami meg életfogy garis! A kocsimban BMC van és abból kiindulva hogy az autóval mit művelt, a Busától már most félek !
Sziasztok!
Valakinek van elfekvőben kb. 4 láncszeme Busához? Lehetőleg olyan ami miatt nem tekeredik a nyakamra a 4 szemen felüli rész! Budapesten nagy előny lenne... ...és, ha még tudnátok olyan helyet is ajánlani Budapesten ahol apró pénzért bele is toldják azt rendkívül megköszönném!
Értem. Tehát az évháratokban is vannak lényeges különbségek? Szeretnék minél fiatalabbra váltani, a jelenlegi 2002-es, pénz függvényében 2003-2005 modellre gondoltam elsősorban. Esetleg 2006, ha nem sokkal kerül többe (és nincs rossz állapotban).
Ó, olyan apróságokkal, hogy több százezer forintos illetékek, meg adók, meg papírok, azokkal nem is foglalkoztam még, hiszen ezeken az "apróságokon" már egyáltalán nem lepődök meg drága kis országunkban. De mivel felvetetted a kérdést, ezért gondolom igencsak magas összegre kalkulálhatok...
Sziasztok Sólyombarátok!
Jelenleg 750F-en nyomom az utat, viszont jövőre Nagymadárra váltanék.
Kérdezném, hogy mennyire problémás egy Busa vásárlása?
Látom, hogy eléggé leestek az árak, előreláthatólag olyan 1 millió környékén gondolkodom.
Olyan kérdésem lenne, hogy milyen egyedi (értsd: Busás) buktatói vannak a vásárlásnak? Műszakilag úgy-ahogy értem a témát, mit mikor hogyan kell cserélni, de konkrétan a Busához nem értek: ilyen 30-50 ezer kilométer közötti gépeken van-e esetlegesen valami húzósabb alkatrész, amit általában cserélni kell, illetőleg mire figyeljek oda?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Érdeklődnék hogy van-e vkinek a sólymában betétszűrő? Én BMC-n vagy K&N-n gondolkodom! Néztem a gyári 7-10 ezer körül mozog, szóval 3 cserével ott vagyok a betétszűrő áránál, ami meg életfogy garis! A kocsimban BMC van és abból kiindulva hogy az autóval mit művelt, a Busától már most félek !
Előre is köszi a segítséget!
Valakinek van elfekvőben kb. 4 láncszeme Busához? Lehetőleg olyan ami miatt nem tekeredik a nyakamra a 4 szemen felüli rész! Budapesten nagy előny lenne... ...és, ha még tudnátok olyan helyet is ajánlani Budapesten ahol apró pénzért bele is toldják azt rendkívül megköszönném!
http://www.vatera.hu/listings/...
Én 20000. - ért gyártom ezeket az oldalkonzolokat a felsőket 15000.- ért busára : https://picasaweb.google.com/p...
Jelenleg 750F-en nyomom az utat, viszont jövőre Nagymadárra váltanék.
Kérdezném, hogy mennyire problémás egy Busa vásárlása?
Látom, hogy eléggé leestek az árak, előreláthatólag olyan 1 millió környékén gondolkodom.
Olyan kérdésem lenne, hogy milyen egyedi (értsd: Busás) buktatói vannak a vásárlásnak? Műszakilag úgy-ahogy értem a témát, mit mikor hogyan kell cserélni, de konkrétan a Busához nem értek: ilyen 30-50 ezer kilométer közötti gépeken van-e esetlegesen valami húzósabb alkatrész, amit általában cserélni kell, illetőleg mire figyeljek oda?
Előre is köszönöm a segítségeteket!