Nehéz bármit is mondani, esetleg elszegényedő keverék miatt is leolvadhatott a dugattyú, bár ezt kétlem, lehet, hogy valami anyaghiba miatt tartott csak eddig, de minden csak találgatás. Viszont, ha hordtad szervizbe rendszeresen, esetleg szavatosság körében némi kárenyhítésre számíthatsz...
Besült,de még nem derültki, hogy mitõl, víz olaj volt benne. Vakarjuk a fejünket 20km megtétele után megállt azt hittem benzinhiány,de nem és utánamár nem indult. A suzuki bicskei szakszervízbe nem tudták kideríteni (2traktor szervízelése közbe mikor kicsit ráértek),hogy miért nem indul. Tapasztaltálmár ilyet?
Az mit jelent, hogy melegszik? felmegy a vízhőfok maximumig, mert az jelenti a melegedést. Ha csak bekapcsol a ventilátor, az normális dolog. öntsd tele a hűtőt, majd járasd alapjáraton, nyitott hűtősapkával, ha ekkor forrni (bugyborékolni) látod a vizet, vagy zárt hűtősapkából folyik a kiegyenlítő tartályból, akkor jó eséllyel hengerfej tömítés probléma van.
Köszi a választ. Még egy kérdésem lenne. Azt tapasztaltam, hogy melegszik a motor. Megnéztem a hűtőt és jócskán hiányzott belőle a folyadék. Ám megtaláltam a kiegyenlítőtartályban a plusz folyadékszintként.. Kérdésem, ez hogyan lehet?
A tünet az volt hogy 3000 fordulat alat nem volt erő, 1-esbe is csak erőlködött, alig lehetett vele elindulni, a folyamatos haladásnál meg rángatott! Az alapjáraton meg ki-ki hagyott egy henger, de nem mindig csak néha!
Aztán ma a Real-ban a Karesz meg a Szilárd a végére járt az ügynek!
A kuplung felöli oldalon a belső hengernél a halálán volt a gyertya és néha adott szikrát néha meg nem, de csak 3000 alatt, felette szállt mint a sóhaj! Szóval kaptam egy új gyertyát és most már 2-es alapjáraton is visszi a hármas ekét a drága !
Sziasztok!
Bocsi hogy itt ólálkodom de segítséget szeretnék kérni tőletek!
Tavasszal slick gumival szeretnék kezdeni és véleményeket szeretnék kérni a különféle márkákról michelin, pirelli, conti dunlop, metzeler!Én leginkább 90%-ban 2 személlyel túrázni járok inkább és nem tudom mennyire bírja ezt a terhelést s lick!Nem szeretném ha egy tartósabb 160-as tempónál 2 személlyel szétszakadna vagy ilyesmi!
Ha vannak itt olyanok akik ilyesmire használják vagy legalább is elszoktak menni 2 személlyel túrákra slickel azok írjanak mindenképp!
Van egy eladó itt aprón elég szépen vágja a gumikat TŐLE szeretnék venni ha minden megfelel majd!
Köszi a választ. Még egy kérdésem lenne. Azt tapasztaltam, hogy melegszik a motor. Megnéztem a hűtőt és jócskán hiányzott belőle a folyadék. Ám megtaláltam a kiegyenlítőtartályban a plusz folyadékszintként.. Kérdésem, ez hogyan lehet?
Üdv,
A tünet az volt hogy 3000 fordulat alat nem volt erő, 1-esbe is csak erőlködött, alig lehetett vele elindulni, a folyamatos haladásnál meg rángatott! Az alapjáraton meg ki-ki hagyott egy henger, de nem mindig csak néha!
Aztán ma a Real-ban a Karesz meg a Szilárd a végére járt az ügynek!
A kuplung felöli oldalon a belső hengernél a halálán volt a gyertya és néha adott szikrát néha meg nem, de csak 3000 alatt, felette szállt mint a sóhaj! Szóval kaptam egy új gyertyát és most már 2-es alapjáraton is visszi a hármas ekét a drága !
Ma feladom az utolsó kenetet a hátsó guminak !
Széles utat mindenkinek a hétvégre!
Bocsi hogy itt ólálkodom de segítséget szeretnék kérni tőletek!
Tavasszal slick gumival szeretnék kezdeni és véleményeket szeretnék kérni a különféle márkákról michelin, pirelli, conti dunlop, metzeler!Én leginkább 90%-ban 2 személlyel túrázni járok inkább és nem tudom mennyire bírja ezt a terhelést s lick!Nem szeretném ha egy tartósabb 160-as tempónál 2 személlyel szétszakadna vagy ilyesmi!
Ha vannak itt olyanok akik ilyesmire használják vagy legalább is elszoktak menni 2 személlyel túrákra slickel azok írjanak mindenképp!
Van egy eladó itt aprón elég szépen vágja a gumikat TŐLE szeretnék venni ha minden megfelel majd!