Általában nem a kosz szokott a baja lenni, hanem az, hogy a nagy hőmérséklet miatt az ellenállások tönkremennek benne. Az enyémben hosszabb út után a 3. sebesség szokott betegeskedni, és olyankor abban a fokozatban az enyém is rángat, ami nem is csoda, mert olyankor össze-vissza értékeket kap az ecu, és cserélgeti a térképeket az üres (leggyengébb állapot), 3. sebesség (valamelyest fojtott) illetve mikor melyik sebességet adja be...
A megoldás az lenne, hogy a gyárilag beöntött gyantát valamilyen úton-módon (aceton vagy nitro hígító, vagy egyéb vegyszer, ami oldja) el kell távolítani és jó minőségű, pontos, ipari ellenállásokkal kell helyettesíteni a meghibásodott eredetiket. Télen tervezem, hogy nekifogok...
Az "L" menü az automatikus betanítást jelenti, a "c"-re nincs ötletem...
Egyszer már kiszedtem a gps-t, mögé volt szorulva egy kis olajtömítő paszta darabka, viszont megtisztítottam utána kb 1/2 órát működött. :)
1-es fokozatban villódzik 3-4-2-t mutat, hatosban meg folyamatos 0-t mutat. Váltás nélkül is szokott hülyéskedni, de közben elkezd rángatni a moci. Végignéztük a kábelezést, de semmi. szakadás, hőtágulás, stb. Újratanítottam a kezelési szerint, de olyan betűk jelentek meg a kijelzőn, mint 6 utána C, L ,na viszont ilyeneket sehol nem olvastam erről a szerkezetről, hogy ez milyen menü is lehet. :( Gondolkodtam, már, hogy kib...m a kukába. :) megy ez nélküle is. :)
A GiPRO atre nem a sebesség és fordulatszám jelekből számolja ki a sebességet, hanem a GPS jeleiből (mikor milyen ellenállásértéket kapcsol be az áramkörbe), tehát semmiképpen nem lehet az oka a sebességmérő jeladó hibája, én inkább valami kontakt hibára gyanakodnék, vagy pedig újra kellene tanítani a sebességfokozat kijelzőt Az itt leírt módon
A kopogásra sajnos nincs tippem...
Köszönöm, hogy segítettél. :) Ma lesz a napja a szinkronizálásnak. Esetleg találkoztál e olyan furcsa dologgal, hogy nem a kuplung és nem is a görgős csapágya, de valami ütemtelenül kattog alapjáraton a váltóból. Ja és gproatre van benne, ami össze vissza mutatja a sebességfokozatokat, de a gps tökéletesen működik. Bár a km óra jeladó alatti bástyás csavar egyik foga a 4-ből le van törve, így ha 50-el közlekedem, valójában 70km/h. Lehet köze egymáshoz?! Írok a címre és köszönöm még 1X a segítségedet!
Pénteken 3 felé gyertek Dobogókőre!
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy hol tudok venni olajgombát a Busához Budapesten és mennyibe kerül? Sajnos elkezdett szivárogni rajta az olaj...
Sziasztok! HELP ME! A hűtőfolyadékot szeretném lecserélni. Van valami extra tudnivaló? Pl. Speci hűtőfolyadék, vagy mit jelent, h a kiegyenlítő tartály lejebb található? Minden segítő tanacsot elöre is köszi,
Szeva, neked is köszönöm hogy ránéztél, sajnos az ismerősöm nem reagál már múlthét óta. Remélem nem vett meg valami roncsot :P
Mindenképp szólok neki hogy ez akár jó vétel is lehetne.
Mégegyszer köszi a segítségeteket, és mindig élvezzétek az utazást, mert az út a fontos nem a cél :D (főleg ha hayabusán utazol :D )
Bocsánatot kérek hogy eddig nem írtam, de sajnos az ismerősöm aki megkért hogy járjak utána nem jelentkezett azóta sem, azt sem tudom mi van vele. Ha megtudok valamit szólok, de azért köszi a feljánlást.
A manual alapján az aps (air pressure sensor- légnyomás érzékelő) -en nincsen vákuumcső. Lehet, hogy sokat segítene, ha meglenne neked is ez a gyári manual, igaz angol nyelvű, de nyelvtudás nélkül is a képek sokat segítenek. ha furfangos módon kideríted az email címemet (a nicknevem kukac freemail pont hu) és küldesz rá egy nem citromailes címet, elküldöm, hogy tudjál boldogulni
Köszönöm. :) Lehet segít.
Van az a képen alul látható"vcsv" szenzor, ami fel van fogatva egy fémlemezre ami mellett ugyancsak fel van fogatva a "vd" jelölésű hengeres bizbasz. Idáig oké, csak nekem a "vcsv" mellett van egy kisebb szenzor amire egy cső mehet, viszont sehonnan sem látok összecsatlakoztatási lehetőséget, ugyanis a vákuum csövek is lefogytak. :) De lehet az a "aps" jelölésű, amire semmi sem csatizik?! :)
thx! :)
Nagyon szép, szinte karcmentes a fényezése, kopo felületek kormánycsutka lábtartó, tank csücske(pocaknál) is teljesen szép. Ezek alapján a futásteljesítmény valósnak tűnik. Szép új az első guma is. Esetleg a helyszínen láncra, és a lánckerékre érdemes rásassintani, hogy nincs -e káros kopás, nyúlás. Hátsó gumi kopása alapján koca motoros volt az előző tulaj!
A blokk állapota vizsgálatához Fekete biztos tud tanácsot adni!
Így képek alapján jó vételnek tűnik. Ha a megtekintés után is minden rendben akkor bele kell alkudni azt had szóljon !
A megoldás az lenne, hogy a gyárilag beöntött gyantát valamilyen úton-módon (aceton vagy nitro hígító, vagy egyéb vegyszer, ami oldja) el kell távolítani és jó minőségű, pontos, ipari ellenállásokkal kell helyettesíteni a meghibásodott eredetiket. Télen tervezem, hogy nekifogok...
Az "L" menü az automatikus betanítást jelenti, a "c"-re nincs ötletem...
1-es fokozatban villódzik 3-4-2-t mutat, hatosban meg folyamatos 0-t mutat. Váltás nélkül is szokott hülyéskedni, de közben elkezd rángatni a moci. Végignéztük a kábelezést, de semmi. szakadás, hőtágulás, stb. Újratanítottam a kezelési szerint, de olyan betűk jelentek meg a kijelzőn, mint 6 utána C, L ,na viszont ilyeneket sehol nem olvastam erről a szerkezetről, hogy ez milyen menü is lehet. :( Gondolkodtam, már, hogy kib...m a kukába. :) megy ez nélküle is. :)
A kopogásra sajnos nincs tippem...
Pénteken 3 felé gyertek Dobogókőre!
Sajnos nincs más választásom , ha valakit érdekel,vagy tudtok valakit aki ilyet keres :
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Tudnátok abban segíteni, hogy hol tudok venni olajgombát a Busához Budapesten és mennyibe kerül? Sajnos elkezdett szivárogni rajta az olaj...
Mindenképp szólok neki hogy ez akár jó vétel is lehetne.
Mégegyszer köszi a segítségeteket, és mindig élvezzétek az utazást, mert az út a fontos nem a cél :D (főleg ha hayabusán utazol :D )
Bocsánatot kérek hogy eddig nem írtam, de sajnos az ismerősöm aki megkért hogy járjak utána nem jelentkezett azóta sem, azt sem tudom mi van vele. Ha megtudok valamit szólok, de azért köszi a feljánlást.
Van az a képen alul látható"vcsv" szenzor, ami fel van fogatva egy fémlemezre ami mellett ugyancsak fel van fogatva a "vd" jelölésű hengeres bizbasz. Idáig oké, csak nekem a "vcsv" mellett van egy kisebb szenzor amire egy cső mehet, viszont sehonnan sem látok összecsatlakoztatási lehetőséget, ugyanis a vákuum csövek is lefogytak. :) De lehet az a "aps" jelölésű, amire semmi sem csatizik?! :)
thx! :)
A blokk állapota vizsgálatához Fekete biztos tud tanácsot adni!
Így képek alapján jó vételnek tűnik. Ha a megtekintés után is minden rendben akkor bele kell alkudni azt had szóljon !