"jelentős élettartam-csökkenés nélkül ki lehetne-e hozni keréken 200 lovat"
Én már szereztem tapasztalatokat az ügyben, és mindenkit lebeszélnék a motorba való beleturkálásról. Sajnos nem fog akkora élményt jelenteni a plusz lóerő mennyiség, amennyivel az élettartam csökken. Inkább rakj fel egy 17-46-os áttételt és lefosod a bokádat a megnövekedett erőérzettől, és még a blokk is egyben marad, nem beszélve a zsebben maradó pénzről. Hidd el, hogy nem tűnik bonyolultnak a motortuning, de ha jól akarod csinálni, akkor minden mindennel összefügg. Pl ez lett abból, hogy nem cseréltem szeleprugó készletet anno:
Elég hosszasan vacilláltam fényezés előtt, de a külföldi fórumokat böngészve nyilvánvaló lett, hogy csakis a fekete jöhet szóba :) Eddig is úgy gondoltam, hogy a nagyvasak "felnőttesebbek", valahogy komolyabbak feketében. Ami még nagyon tetszik, az a sötétkék festés aranyba hajló felnikkel.
A sok csicsamicsa matrica nekem nagyon nem tetszik, én még a suzuki feliratokat sem tetettem fel, egyedül a farokidomon van rajta a GSX 1300 R felirat. Szerintem a végeredmény nem lett rossz, nem is gondolná az ember, hogy fényben egyáltalán nem tűnik egy összefüggő masszának.
A kanjiból is azért választottam a kevésbé cikornyás régebbit, mert nekem ez illett bele a "nemesen egyszerű" koncepcióba :) (A matricák egyébként az onlinedekor.hu-ról származnak, lakkozva nincsen, de kap majd átlátszó védőfóliát. Elsőre valami gikszer volt és a lakk felhozta, de - ilyet sem tapasztaltam mostanában túl sűrűn - a második rendelésemet ingyen küldték ki.)
Nemsokára kap még fekete plexit és a véletlenül kimaradt lábtartók is fekete porfestettekké válnak.
Sajnos a vaterán vettem egy rendszámtábla tartót, de olyan picike, hogy még ha megfúrod a rendszámot, akkor sem nagyon lehet felrakni. Ha valakinek van ötlete egy (lehetőleg rendszámtábla-világításos) egyszerű tartóra, megköszönném, ha jelezné.
A kipufogó-projekt már jövő tavaszra marad, pár apró további részlettel egyetemben, de összegezve nem bántam meg, hogy belevágtam (bár anyám odavolt a narancsért ;)).
Nahát, éppen azon agyaltam, hogy jövőre belülről is meg kéne piszkálni a kicsikét, erre itt van ago :) Üdvözlet!
Itt lehet érdeklődni, hogy mik a lehetőségek (hengerfejmunka, elfokolás, ilyesmik) és a várható eredmények/költség, vagy inkább privátban? Az oldalatokon lévő 220-230 LE-s Busák ugye nem kompresszorosak (bár ha jobban belegondolok, keréken 230 LE az főtengelyen simán 250 körül van, az meg már talán stage 1 kit lehet)?
Egyáltalán nem vagyok egy Rossi, hogy még erő kelljen a vasba, de érdekelne, hogy jelentős élettartam-csökkenés nélkül ki lehetne-e hozni keréken 200 lovat, hétköznapi használatra alkalmasan (beindul, meg ilyesmik :D)
Bár első lépésként egy komplett kipufogó-rendszer kéne, csak az a bajom, hogy talán a vance&hines kivételével mindenkinek egydobos van (bár a tsukigi cannon eléggé elbizonytalanít :)), úgyhogy slip-on lesz ebből...
Mindenki, főleg akiknek széria az olajszivattyú fogaskerék meg a hozzátartozó szelep sokat profitálhat, ha a meleg alapjáratot feltekeri 1500 környékére, mert akkor alapjáraton is több lesz az olajnyomás, a blokk is simábban fog járni, illetve nem mellékesen a motorfék-gáz átmenet is simább lesz, nem fog akkorát rántani.
Ha úgyse csinál semmit jó darabig, akkor húzz még a bovdenen egy kicsit, míg éppen meg nem mozdítja a pillangószelepeket, nem kell ezt annyira túldimenzionálni... A régi hayabusán amúgy se szívató van, hanem csak szimplán megemeli az alapjáratot egy kicsit.
Nemrég volt nagyszervíz a vason (vezérlés, szinkron, gyertyák,...). Max szivató álláson stabilan 1500/rpm a fordulat, az alapjárat melegen meg 1000-1100/rpm.
Ja, meg a Gipro atre sem megy tönkre. :D Én hülye, meg vettem egy sebesség gps szenzort újonnan, mert azt mondták tuti ez megy szét a hibás fokozatok kijelzése okán. (nem baj van egy tartalék) :)
Viszont a Gipro atre egy kalap szalmát sem ér a programozhatóságával együtt.
Szia. Nekem is ez volt a bajom. :) de a guru megmondta, hogy ez nem probléma, ha viszont az alapjáratodon nem tapasztalható sok minden a max szívató kihúzása közben 2000-2500rpm-en van, akkor irány egy guru, aki tud szinkronizálni és elektronikát írni. Nekem most a max szívatón 3500 rpm stabil "szög", de azelőtt 2500 és 3000 rpm ingadozó volt. Bárki bármit mond, én 5000 km-ként hangoltatom és 10000-nél szelepellenőrzés.
Sziasztok!
Eladó a gépem, ha valakit érdekel szóljon vagy ha ismertek valakit aki jó állapotú RSV-t venne. Az ár: 650000Ft. Részleteket: 06209308413-as számon. Továbbá a galériámban megtekinthető két gyönyörűséges Pannónia is eladó, nyomott áron.
Sajnos ez a szívató állítás nem olyan egyszerű mint ahogyan azt gondoltam. Hiába állítottam be a bowden holtjátékot, sajnos nem éri el a szívató excentere a gázbowden excenterét csak a max szívató álláson, de ott is csak éppen hogy látni az alapjáraton.... valakinek ötlete?
Mesélj mit tud a ti FI tuneretek és hol helyezkedik el a fájdalomküszöb diagarammomon? Annak is három állása van mint a Prop-tech FI tunernek? Mennyit lehet vele kicsalogatni egy K4-es Busából?
Oki, bár nem sokat búvárkodok a gép előtt ;)