Ha van benne olyan környezetvédelmi tiltás kiiktató, amelyik a gyári fokozatkijelzőt nem "rontja" el, akkor az szarakszik!
Vagy a készülék kezd behallni vagy pedig a csatlakozási pontoknál van gond. Ha ilyen piros csatival van beszerelve, akkor forraszd inkább át.
van egy gyártó, akinek a készülékéből jó párral már volt gond nálunk. Mi cseréltük másik gyártóéra és azóta OK! Abból még nem volt egy garis se!
Köszi megnézem. Most azt csinálja, hogy ha a run levan kapcsolva és ráadom a gyujtást (nem jár a motor) chek és a hőfok jelző szintén a pirosba. Amit lehet, hogy eddig is csinált csak nem figyeltem? De menet közben be sztam hogy mi van?!
Most nincs bent semmilyen az eladás oka /nekem nem jött be + 2l/100km benzinért cserébe a többlet teljesítmény./ Inkább túrázok, Most is pl Horvát-ból Hazafelé, egy tankolás kávézás utáni indulás, Felgyorsítás, 1km-en belül történt a jelenség.
Sziasztok!Van egy kis gondom ,ha valaki tud segítsen. K8 25Km új kora óta van nálam. Menet közben 6.ban vettem észre 130nál, a minap.hogy _- CHEK felirat ,-nincs fokozat kijelzés, a vízhőfokjelző meg fent a pirosba. Kuplung be, és minden rendben.! kb 10mp enként megin,... és még vagy 5ször asztán azóta semmi. MI VOLT EZ? Előre is köszi. Üdv mindenkinek, Zati.
Az ítélet értékelése
1,0
(2 db)
Az értékeléshez
lépj be itt.
Tulliheget nagy 0
Szöveges ítélet
Minden újságban egy etallonnak nevezték szuper a leg a legeslegjobb .Gondoltam korosodó ninjámat lecserélem egy nagyobb mocira pechemre elfogytak az akciós zzr-1400-as Ninják maradt a busa de minek én ökör! Életem legrosszabb döntése volt. Többet volt szervizben mint alattam. a motor csörgött zörgött mire rájöttek hogy a láncfeszitö beadja a kulcsot mindig valami hiba elöjött hol nagyobb hol kissebb .Valami mindig zörgött ciripelt lelezult stb stb. Igazábol az egész motor egy nagy bálna se nem fordul se nem megy pedig 185LE! a futómüve olyn mintha két seprünyelet raktak volna bele pedig állitgattam nem egyszer a 94-es kawasakin komolyabb futómü volt! Fék semmi nulla ez azért nagy szégyen hiába a fékbetét csere volt vagy 4 fajta fém fékcsö 5.1 olaj ugy gagyi ahogy van.Igazábol egy nagy kezelhetettlen retyerutya.Remélem tavasszal elviszi valami szerencsétlen .Igazából ez nem ér egy fillért sem
Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 11 l
Előző motorja? – Következő motorja? –
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)
Szerintem nem jó hozzá, vagy legalábbis minimum nem érdemes, mert az új fajta blokkban kb. ugyanakkora emelésűek a tengelyek, mint a yoshi, és a hengerfej is teljesen más geometriai felépítésű, szerintem nem rakható be alakítás nélkül, és tuti a vezérműtengely jeladója sem ott van, ahol ezé.
István nem tudod véletlenül, hogy ez a Yoshi tengely nem-e jó a 2008-as Busához? Nekem a 2005-ös ben ez volt. Mert most nézte egy barátom és állítja hogy jó mindegyikhez. Kicsit tanácstalan vagyok. Mi lehet a különbség?
Láttalak Vasárnap a Nyírturai elkerülőn! Hát nem csalódtam benned! Egy kerék meg mi egy más! Te őrült vagy nagyon vigyázz magadra mert ez már nekem nézni is sok volt! Széles utat!
Nekem már romlott el a hőfok jeladóm, én a külföldi fórumok olvasgatása után egy Honda Accord jeladót szereltem be, ami 5-10 fokkal hamarabb bekapcsol. Ez is segít kicsit alacsonyabb hőfokon tartani a motort.
Szia! Nos, a jelenség. A motor hőfok pirosteteje lassú tempónál, majd 80 km/h felett visszahűlt. Ám a ventillátor nem kapcsolt be. Amióta visszatöltöttem a kiegyenlítőböl a hűtőbe a hűtőfolyadékot, 400 km óta cseppet sem melegszik és a hűtőfolyadék szintek nem változtak, ok. Azóta nem teszteltem, h a ventillátor bekapcsolna-e. Hmmm nem tudom mi váltotta ki, de nem szeretnék szemethunyni felette...
Nem hordtam szervízbe. Gondolom azért valahol lehet ilyen esetben reklamálni? Elsö gazdája vagyok turás használatol 15 ezer kmnél ne álljonbe egy ekkora blokk. Szétvet az ideg a tudatlanságtól,hogy mitörtént.
Ha van benne olyan környezetvédelmi tiltás kiiktató, amelyik a gyári fokozatkijelzőt nem "rontja" el, akkor az szarakszik!
Vagy a készülék kezd behallni vagy pedig a csatlakozási pontoknál van gond. Ha ilyen piros csatival van beszerelve, akkor forraszd inkább át.
van egy gyártó, akinek a készülékéből jó párral már volt gond nálunk. Mi cseréltük másik gyártóéra és azóta OK! Abból még nem volt egy garis se!