Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MiaManó?!

Nekünk csak a HeaTech Suzuki FI Tunerrel van tapasztalatunk..
Nekem volt a nyáron ugyan ez a tünet, mellette tökéletesen működött a gép, az ECU vezetékeit megtakarítottam( Kontakt tisztító) és elmúlt!
Sziasztok, Köszi a hozzászólásokat és a segítő készséget. Szóval., Amikor ráadott gyújtásnál lekapcsolom a (RUN) kapcsolót,-CHEK-,és a hőfokmutató, felmegy a pirosba., Ha a gyújtást ráadom majd, leveszem a kulccsal a tank alól a szívótoroktól fura berregő (mágneskacsolóféle) hang. Elindítom a váltó üresbe pár mp és chek mutató pirosba.... stb ez 5X és utána semmi. A kábel érintkezik fekete/zöld. Tiltáskiiktató nincs benn. KÉSZ VAGYOK
Köszönöm...
És mit fogok találni ott?
A másik kérdésem, hogy van valakinek tapasztalata a Prop-tech FI tunerrel, van számottevő változás? Gyári levegőszűrővel és kipufogóval érdemes berakatni vagy úgy tök felesleges?
A tank alatt jobb oldalon keresgélj!
Sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy a szívatót hol lehet állítani K4-es Busán? Azt tapasztaltam az idő múlásával egyre kevésbé pörgeti fel a szívató a motort hidegindításnál és ma próbáltam ki, hogy csak háromnegyed állástól kezd el dolgozni! Mit és hol állítsak rajta?
Ezt írtam a legelején...
feket663,

Ha kivette, akkor a fekete/zöld vezeték csatlakozásával van a gond...
IceHawk,

Mi is.. ezért rakunk bele X-Tre Power Boxot, amiből eddig még nem volt egyetlen egy hibás se...
Szokott ezekkel baj lenni? Az F1 lámpa nem világít e közben!
De azt nem ígérem, hogy ettől megjavul, ez is csak egy ötlet...
Köszi a segítséget, már beszéltem is egy mesterrel azt mondta 10ropi ha a kezében van a 4 injektor!
google?
Hol tudnak ilyet csinálni és menyire fáj ez nekem?
Azért 10 év alatt jópár liter lecsúszott a torkán, bármi előfordulhat.
Az ultrahangos tisztításhoz sajna ki kell venni az injektorfejeket.
Hogy ultrahangos?
Elkoszolódott az injektor? Hát nem régen csinálja, de sokat is ált esetleg tankból rozsda? de ugye nem szart be az injektor?!
Az mit takar?
Ilyen az injektor sajnos. Esetleg, ha régebben nem jelentkezett ez a dolog, akkor egy injektor tisztítás is segíthet, bár az ilyen benzinhez hozzákeverendőekben én nem nagyon hiszek, inkább egy ultrahangos tisztítást tudnék javasolni...
Írta, hogy már kivette...
Hát nem tudom ki írta ezt a fasz értékelést ami a busárol szól, de az életébe nem ült busán! Persze elfogult vagyok, de 10 éve nyüstölöm az enyémet és semmi baja, persze nem is gyilkolom de azért ahol lehet húzom is! Nem csörög, nem zörög ha tudja az ember, hogy egy ekkora "bálnával" hogyan kell borítani számomra verhetetlen, fékkel sem volt még bajom, pedig ezt több helyen is olvasom hogy nem a legjobb a fékhatás a busákon. Összegzés részemről: nekem ez a "elavult" konstrukció 2002 nagyon bejött, imádom és nem adnám oda semmiért főleg nem egy kawáért! Szerintem nem véletlen, hogy a Buza legenda!zzr 1400 nem hallani semmit róla. vagy vennem kéne egy kawát? RÉMÁLOM!
HI!Fő gurukhoz lenne kérdésem! Magyek a paripával és pl:120 de akár 140, 160, 80 folyamatos gázzal és olyan mint mikor játszanék a gázzal kicsit húzom és vissza engedem, tehát úgy szaggat, nem simán fut ez mi a F... van?
Köszönöm István!
Szia!
Agonak igaza van,mi kb 3-at cseréltünk a tank alatt lévő Geartudásból mire jó lett.
Vagy kiveszed és minden o.k.
feket663,

a váltófokozat kapcsoló ilyen hibát nem tud csinálni!