Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És a szelepek?!
Nekem már kell, mert 65000 km-nél nincs az a motorblokk, amiben mind a négy henger azonosan muzsikál. Tehát a szinkron oké, de az csak a levegőt szabályozza, viszont ha az egyik, vagy több hegered kopottabb, több benya kell bele és így tudod visszahozni, hogy azonos teljesítményt nyújtson mind a négy hengerke.

Nekem is a valenciai pályán lévő "ördög guruk" állították be és azonnal jobban muzsikált. A szög alapjáratról nem is beszélve. Magyarországon az elsővel sok szerelőnél megfordultam a 0 km-esen vásárolt kecskével, de 12000 km-nél sikerült olyat szinkronizálniuk, hogy elment a kedvem a magyar szervizektől és áraiktól. A második gázadásnál, már volt egy lyuk, aztán kettő...
Hát nagyon tettszik az utolsó mondatod
És nem röhögted el magad akkor
de így se maradtam le semmiről!
Korán keltél...
Szép estét mindenkinek!
Na ja, azért hitetlenkedtem én is, mert ahogyan írtam, keréken 190-nél nem nagyon láttam többet :) Tiszta sor, hogy elérhetetlen a kétszáz az említett cuccokkal, egy percig nem volt kétséges, csak 217-et írtál, én meg egyből arra gondoltam, hogy a fékpadon úgyis keréken mértek. Mondjuk igaz, hogy némi fejszámolási készséggel egész egyszerűen vissza lehet számolni, kb. mennyit produkál főtengelyen :D

Nekem evidens volt, hogy keréken mért eredményről beszélünk, szóval elbeszéltünk egymás mellett :)

Viszont az a Bodis egészen jól hangzik, abszolúte nem olyan vészes, mint amilyennek gondoltam. Pláne az E jelzéssel. Mondjuk az kis hazánkban kb. semmit nem jelent, mert az önjelölt közlfelügyeletes kiskirály kb. annyit ért hozzá, mint amikor nekem beszólt, hogy hogyan lett levizsgáztatva két személyre a motor, mikor csak egy ülést lát rajta:)
Mindig a papír a lényeg! Hogy lehessen mutogatni!
feket666,

Jaaah... ha neki csak az a lényeg, hoyg papirja legyen, akkor nem kell költenie semmire sem, csak el kell menni oylan helyre méretni, ahol jóval többet mérnek.
Mondjuk nem tudom, hoyg emberünknek gyanus-e lesz, hogy a széria motorja miért erősebb 20-30LE-vel, de ez már apróság...
Fada,

Blokk belenyúlás nélkül sosem lesz keréken 200LE egy Hayabusa. Illetve vannak cégek, akik úgy mérik, hoyg legyen, de az nem reális. Csak gondold végig, hogy mitől lenne egy kipufogótól meg gey PC-től közel 40LE-vel erősebb a motor. Tudod, hoyg mindenki ezt szeretné, és sajnos azt is tudom, hogy a motorosok nagy része el is hiszi az ilyen "túlméréseket".

NEm értem miért mondod, hogy drága a Bódis?! 200-220KHUF-ért (végdobtól függően, 4-2-1-es rendszer és természetesen nem full titánból) már tudok adni komplett rendszert, hangompítóval, legális E-jelzéssel. Az 1000-1300USD-s kipufogókban ezek közül egyiket sem adják, arról nem is beszélve, hogyha valami gond van vele, akkor javíttatjuk. Szóval nem hinném, hogy ez drága lenne, sőőőt....

Szóval ennyi a véleményem....
Mintha kicsit el lennél rugaszkodva a valóságtól
Meglesz az, csak jó helyen kell méretni...
Amit Agó mond az nem keréken 217 paci hanem főtengelyen. Keréken 189Le. Csak kipufogórendszerrel nem lesz meg a 200 keréken.
Szia,

köszönöm a választ!

Nem csak slip-onban gondolkodom, pusztán tetszik a két végdobos megoldás, esztétikailag mindenképp azt favorizálnám. Teljes rendszerből a Two Brothers M2-vel szemezgetek.

Bevallom őszintén, ha egy kipufogó rendszer + remap + légszűrő kombóval elérhető a kétszáz keréken, nem is gondolkodnék többen (pláne, hogy a kevésbé tetszetős egydobos rendszer azért vagy 15 kilótól megszabadítja a gépet...).

A Bódis-féle mennyibe fáj? Én még sosem láttam keréken 190-195-nél többet (Yoshimura R77, Tsukigi Cannon, Two Brothers M2 VALE), amikor csak a fenti modifikációk voltak elvégezve, lehet, hogy nem véletlen marha drága a Bodis? :)

Egy ilyen kombót a jövő tavaszi anyagi helyzetemtől függően bevállalhatónak tartok, a Yoshi és a TwoBros is 1000-1300 dollár korül van, kiviteltől függően.

Persze, ha van mód rá, előbb inkább kikérném a hozzáértők véleményét is, mint "kidobni" az ablakon egy valag pénzt. Ennyiből már majdnem kijönne egy TL1000R, ami szintén nagy kedvencem ;)

Fada
Ez korrekt leírás volt!

Ugyan ezen a véleményen vagyok én is.
Fada,

Érdekes volt olvasni a a hozzászólásokat.
Elég sok busát építettünk az elmúlt években és nem értek egyet feket666 azzal, hogy "hamar" tönkre mennek...
Több, mint 5 db 200LE-s keréken busát építettünk 2008-óta és eddig egyikkel sem volt semmi gond, mindegyiket használják utcán is és versenyzésre is. Szóval ez a mi tapazstalatunk.

Csináltunk már 270LE-s szívósat és most csinálunk 300LE-s szívóst is.

Kicsit ellentmondásos nekem az "igényed". Szeretnél egy erős busát, viszont már most csak slipon-ban gondolkozol, stb....

Két hete csináltunk egy K8-ast, komlett bodist tettünk fel (4-2-1), PC, légszűrő, tiltáskivevő: 217LE
Hello!

Nálam is ez volt a probléma.
Megoldás(proli): be kell lopódzni a gyerek szobájába és a le kell nyúlni egy régi filctoll kupakját(annak, amivel még te áztattad át a lehelet vékony papírlapokat) majd levágsz a végéből egy 6-7 mm-es darabot(amekkora a bekeretezett rúd). Majd ráhúzod a megfelelő helyre. Nem kell rögzíteni, mert a kúpossága miatt rászorul. Tuti lesz, csak ha feszes a bowdened ne ijedj meg a 3500-as fordulattól amire max álláson emeli . (A kupak anyagvastagsága a mm töredéke). Sok sikert!
Ha hayabusára kell, akkor már kb 5ször leírtam, hogy szerintem sz@r... keress vissza
Üdv!

Az lenne a kérdésem, hogy a Pirelli Diablo milyen motorgumi? ( futásteljesítmény, tapadás stb.) Sportos túrázásra kellene.

A válaszokat előre is köszönöm! Tisztelettel
Minden kapható vagy beszerezhető, de én már arra is rájöttem, hogy ezek a híres-neves tuningcuccok nem arra vannak általában, hogy utána az ember több 10000 kilométert elmenjen velük. Versenyre, vagy akár egy szezonnyi dragozásra tökéletesen elegendő, de utána evidens, hogy atomjaira kell bontani a gépet és ami tűrésen kívül van, az kuka... Hidd el, hogy a gyárban se hülyék dolgoznak, minden azért van abból, mert letesztelték, és jónak minősítették.
Ha az alkatrészek áraira vagy kíváncsi, olvasgasd a hayabusazone.com -ot, és szorozd meg kb. 1,5-el az ottani árakat
Hát igen, bonyolultnak nekem sem tűnik elméletben, gyakorlatban annál inkább :) Abszolúte semmi értelme nem lenne pár plusz lóerőnek, kihasználni és érezni sem nagyon tudnám, inkább csak annyi van a háttérben, hogy szeretem kihozni a dolgaimból a maximumot, amit ésszerű keretek között lehet, anélkül, hogy a használhatóság rovására menne.

Lásd pl. processzor vagy videokártya tuning, túlhajtással 10-30% plusz teljesítmény, gyári áron, fixen. Lehet, hogy kicsit sántít a példa, de valami ilyesmiről lenne szó (persze a 30%-ot esetünkben felejtsük el ;))

Egy biztos, hogy csak profival csináltatnám, csak azt nem tudom, hogy kis hazánkban van-e olyan, aki annak számít és ha igen, emiatt aranyáron nyúlnak-e hozzá. Szóval nagyon esetleges a dolog, inkább csak foglalkoztat a gondolat...

Jut eszembe, van egy bike lift univerzális első-hátsó emelőm, még a gsx 650 f-hez kaptam. Az első nem állítható, fix, a busán még nem próbáltam, de létezik, hogy a villatávolság ugyanakkora lenne?

Fada
Szia, láttam már a hirdetésedet, az a Bódis 4:2:2 nagyon tetszik, bár ahogyan az árazásukat ismerem, nem nekem találták ki (sportlégszűrű, PC és rendszer ennyit hozott? ).

Azért megkérdezem, külön mennyi lenne?

Fada
Ha esetleg érdekel, dobj egy emailt.
3 Napi fájó szívvel kényszer akció ha tudtok valakit akit érdekel:

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...