Ezt én is alátámasztom!
Mikor a boltban odaadták hogy kipróbáljam a torkomban dobogott a szívem , hogy te jó ég, 1300 ccm, 180 paci, páromat nem is engedtem fel a próbakörön, mondom, elég ha csak én veszek oda ! És teljesen ledöbbentem, hogy milyen jóindulatú és kezes jószág ! Nem kell tőle félni, CSAK TISZTELNI KELL!
Már pár tank benyát elpöfögtünk együtt, de reggel mikor mentem le hozzá mindig jó előre köszöntem ! A "rossz" híre szerintem csak azért van, mert sokan nincsenek tisztába vele hogy jóval kevesebbet tudnak mint a motorjuk és húzzák neki amit bír, és a nagy gázból itt tényleg nagy gáz lehet ! Én teljesen ledöbbentem a 600-as után hogy a busa 2-esbe röhögve viszi a 140-et és még nem is erőlködik ! Lényeg, hogy nagyon frankó gép, mi túrázunk vele és imádjuk a kényelmét és én imádom azt a kifogyhatatlan erőtartalékot amivel fél tized másodperc alatt le lehet tudni a lakoterületen kívül tögymörgőket meg a többi idegesítő kalapos ÚR vezetőt!
Hello, nagy élmény volt. Volt benne csodálat és félelem is, amikor féltem erősen.
Én nyugisabb gyerek vagyok, nem az az egy kerekezős és versenyzős fajta, hanem annak az ellenkezője, aki akkor megy,ha van hely és ismeri az utat. GS500am van, amin 2.5 év alatt 10 000 km-ert mentem.
Szóval, elindultunk, szép dörmögő hangja volt, és csodáltam a járművet,hogy 6osban tud menni 50el szép lassan. Ezt élveztem. Utána kimentünk az M3asra, valami brutális volt. Összesen 3x húzatta rá a Józsi, az első 2 volt a legdurvább, a fékezéssel együtt. Gyorsitásnál kapaszkodtam kétségbeesetten, fékezésnél meg emelkedtem felfelé az ülésről. Az lebegett a szemem előtt,hogyha leesek, akkor nekem reszeltek. Fostam nagyon, szerencsére csak képletesen.
Ezen kivül 1x dőlt be velem olyan szögbe, amihez én nem vagyok hozzászokva vezetőként se, utasként meg még annyira se.
Annak azért örülök,h akkor gyorsitott rá,amikor nem volt előttünk senki, meg lehetett vele közben beszélni. 2 után szóltam, hogy nekem annyi, és lszi menjünk lassan.
Utána már egész nap K.O. voltam, elmentem uszodába,hátha feléleszt a viz, de nem. 6 hossz után kimásztam. Sőt,11:30kor lefeküdtem aludni, pedig később szoktam.
Szerintem annyi volt, hogy örültem hogy túléltem, és ezen kivül meg voltam döbbenve, hogy hogy lehet ilyen vadállat motort tervezni?
Amin , ha 1-2 mm-rel félre megy a gázon az ember keze vagy ha kiengedi a kuplungot véletlenül gyorsabban mint kéne, akkor elrepülhet róla az ember.
Egyébként jó érzés volt rajta ülni (álló helyzetben ültem a vezető ülésben).
Még ami durva, hogy még mindig tetszik a Hayabusa, csak most már többet tudok róla , a saját élmény mindent visz.
Kösz Józsi.
Köszönöm. Érdekel, az adatlapomon van email cimem, oda lszi el tudod küldeni merre laksz? Nem pontos cim, csak kábé,h be tudjam tájolni milyen messze kéne mennem. Illetve sztem felhivlak, valami normális időpontban egyik nap. József kollégánál voltam is hétfő este felé, és jó volt tetszett. Vadállat ez a Hayabusa.
Köszönöm, megkaptam a levelet, aztán akartam küldeni email választ, és ezt kaptam vissza:
Hi. This is the qmail-send program at telenormail.hu.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
Sajnáljuk, levelét nem sikerült kézbesíteni a következõ címre.
Amennyiben a probléma tartósan fennáll, kérem, írjon levelet a postmasternek.
Üdvözlettel:
Telenor
maildrop: maildir over quota.
Van másik emailed? Ha igen, ird már meg lszi a működő címed a cimemre.
Egyébként, a lényeg nagyon röviden: jó ma 18 és 19 ó között?
Meg,hogy a cimed jó helyre teszi e a google maps a neten? M3 mellett ugye?
Lszi küldj már 1 jó email cimet amin van quota, mert teló számot inkább ott adnék, ill.Te is küldhetsz számot emailen.
Szia! Köszönöm :) , lszi adj már elérhetőséget. Pl telszámot, vagy csak email cimet. Utána irnék v felhivnálak egyeztetés végett.(Fent van az emailem az adatlapomon).
Lakik valaki hozzám hasonlóan a Bp 11kerben v belvárosban? Szeretnék felülni egy Hayabusára, nem vezetési célból, hanem csak testpozíció érzés próba miatt, mert ha nem kényelmes,akkor tudnám, hogy mást kell keresni, ha meg kényelmes, akkor meg tudnám ,hogy érdemes rá is gondolni.
Mikor a boltban odaadták hogy kipróbáljam a torkomban dobogott a szívem , hogy te jó ég, 1300 ccm, 180 paci, páromat nem is engedtem fel a próbakörön, mondom, elég ha csak én veszek oda ! És teljesen ledöbbentem, hogy milyen jóindulatú és kezes jószág ! Nem kell tőle félni, CSAK TISZTELNI KELL!
Már pár tank benyát elpöfögtünk együtt, de reggel mikor mentem le hozzá mindig jó előre köszöntem ! A "rossz" híre szerintem csak azért van, mert sokan nincsenek tisztába vele hogy jóval kevesebbet tudnak mint a motorjuk és húzzák neki amit bír, és a nagy gázból itt tényleg nagy gáz lehet ! Én teljesen ledöbbentem a 600-as után hogy a busa 2-esbe röhögve viszi a 140-et és még nem is erőlködik ! Lényeg, hogy nagyon frankó gép, mi túrázunk vele és imádjuk a kényelmét és én imádom azt a kifogyhatatlan erőtartalékot amivel fél tized másodperc alatt le lehet tudni a lakoterületen kívül tögymörgőket meg a többi idegesítő kalapos ÚR vezetőt!