Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írj ha nem, és segítek.
Köszönöm! Remélem igazad van!
Szar a gyertyád, vagy a karbinál van valami gond.
Sziasztok! Gixer 94-es 750-es indításnál durrant egyet, azóta füstöl, és melegen leáll az egyik henger. Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a hibálya?
1000km-et használt gyári légszűrő érdekel vkit? szinte teljesen új nem piszkos k6-k7-be!
Ezt jól leírtad bazz! Milyen évjáratról beszélsz? Mérd le? Méresd le?
hello
tudja vki milyen tavolsagok vannak a lengökarnal?
evjarat is fontos
Sziasztok!

K4-K5-höz LSL bukógomba tartó konzol kicsi pénzért vihető: 5000 Ft vagy annak megfelelő euro

Sikítson akit érdekel!
Valahogy így kéne állni a vezműtengelyeknek pozícióban...
Itt van szervízkönyv hozzá:
http://www.manualedereparatie....
Köcce.
Azt nézd meg, h a vezműtengelyeken a jelölések egyvonalba esnek-e.
Abból látni fogod, h mennyit ugrott...
levettük a szelep fedelet semmi elváltozás nincsen .nem vettük ki a blokkot mert monta a szere lö srác h nem kell mertr a szelepek épek uj feszitö+lánc.ésa vezérlés beállitása és jo lessz .
legalábbis remélem
Faszák a vidijeid Cimbi...
Igen, vedd le a szelepfedelet. Ahhoz se kell kivenni a blokkot. Elmehetett a vezérlés, de max 1-2 fogat, szerintem ettől nem görbültek el a szelepjeid. Új vezérműlánc feszítő+ ívek, vezérlés jelre tesz, majd kompressziót mér. Ezek után ha már tekeri az önindítót egészségesen, tuti nem lett baja.
Erre azt, h nyitva vannak a szelepek, mert elment a vezérlés. Szelepfedelet vedd le és már láthatsz is mindent...
amikor felemelem a motor emelö bakra akkor lassan elkezde tekerni a kereket a kezemmel és akkor csunya hangja van mint ha nem lenne benne gyertya olyan mintha a levegöt bele menne a kipufogoba vagy ilyesmi erre mit mondassz ?
nem ált le a motor de nagyonn kerepelt aszt hittem fötengelyes lett én állotottam le a motort
Annyi a lényeg, hogy jól ellenőrizd végig. Az nagy amatőrség és szívás lenne ha kiveszed a blokkot, és utána jössz rá nem is kellett volna.
Szerintem nem kell rögtön a legrosszabbra gondolni. Ha a feszítő nem feszít úgy ahogy kéne, akkor annyira lazán fut a lánc, hogy iszonyatosan szól/zörög/kerepel a motor. Majdnem mintha főtengelyes lenne. De még ettől nem ugrik át benne a vezérlés. Leállt a motorod magától? Mert ha nem, akkor csak simán lazán futott a lánc, attól volt ilyen durva hangja. Ettől még semmi baja nem lett, cseréld ki a feszítőt és jó lesz.
Ez lehetséges sajnos, h elugrott a vezérlésed, és belevertek a dugók a szelepekbe. Kompressziómérővel meg tudod állapítani.
Viszont ha ez van, akkor érdemes venned bontva egy másik hengerfejet...
nekem menet közbenn tört el a feszitöm és nagyonn kerepelt és monták h lehet h felverta a dugo a szelepeknek és h a henger fejet levegyem ahhoz ki kell vennem a blokkot.
A vez.lánc feszítő miatt miért kell a blokkot kivenni? Az új feszítő nem szarik be sok km után, tapasztalat...
Szóval Tibi nem tudom honnan vetted, hogy elromlik, netán volt Sradod, amibe olyat raktál és behányt?
Köszönöm a válaszokat:):)Nekem is ugy ajánlották hogy nézzem hát ha jo bele más tipusé.holnap vesszük ki belölle a blokkot.összesen 2000 km mentem vele.
ha valaki tud még alkatrészt ajánlani akkor irjon köszönöm vagy bármijen tanácsot
Tudom, volt SRAD-om... Nekem is zörgött.
Sztem az utolsó szériásba már jobbat rakhattak, mert a haver 99-es 750-jében már nem zörög...
Mert a SRAD-é úgy szar ahogy van. A gyári zsír új is megadja magát 15-20 000km után.