Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna ahogy utána olvasgattam csak óracserével lehet. Én a helyedben azért felhívám pl a Full Gas-t és megkérdezném tőlük...
Üdv!
Olyan kérdésem lenne hogy van egy K7-es gixxer és a vízhőfokot nem celsiusba hanem farenheitbe irja ki.
Kérdés az az volna hogy tudná visszaállítani celsiusra.
Szasztok! nem vagyok ismerős errefelé, most is csak 1 kérésnek teszek eleget! A motoros cimbim (gsx-r750) kért meg arra, h kajtassak neki 1 sötét puig plexit(k4)! Ha tudtok ilyet bárkinél vagy a beszerzésében segiteni tudtok azt elöre köszönöm! 06208864799
Üdv!
Olyan kérdésem lenna hogy a havernak van egy K7-es 750 gixxerje és a vízhőfokot nem celsiusba hanem farenheitbe irja neki.
Kérdés az az volna hogy tudná visszaállítani celsiusra.
Ok, köszi holnap fel is hívom.
Próbáld "dnor" nevezetű fórumozónál. Neki lehet hogy van és olcsóbb is mint ha bontóból vennéd. Jó csákó majd meglátod. Itt a telszáma: 06303303215
Kéne egy kis help, elég szerencsétlenül lenulláztam ma a baloldali deklimet és elfolyt az olajam. Esetleg ha van valakinek elfekvőben egy 99' 750 SRAD-ra vagy jól jönne egy tuti bontós telszám vagy link azt megköszönném. + egy váltókar, de az még lehet menthető.
Köszi a segitséget,meg fogom probálni honap,remélem csak ennyi a probléma.
Most világosítottak fel hogy nem kattan akkor viszont fokozatmentesen lehet állítani . Ha egy 3/4-et visszatekersz az is jó. A lényeg hogy jegyezd meg hol volt, hogy esetlegesen vissza tudd állítani. Ha nem jobb az állítás után akkor még mindig megnézetheted egy szakinál. Elrontani ezzel biztos nem fogod. Max megtettél mindent amit lehetett.
Ha oldal iranyba raz, akkor az valoszinu nem futomu. Amugy azon a villan nem kattan a csillapitas allito csavar, igy nem tud 3-at kattintani. Ha nagyon el van allitva a futomu, akkor eleve nem eleg csak ugy talalomra kifele tekerni a reboundot, lehet a compression rossz, vagy mindketto.... legokosabb megmutatni a motort olyannak, aki ismeri ezt a modellt, es gyorsan megallapitja mi lehet a baja. Gorbe fektarcsatol, rosszul centrirozott elso kerektol voltak nekem hasonlo gondjaim...
Köszi a segitséget,meg is probálom hát ha...
Ha már így vetted hogy ráz akkor valszeg túl kemény az első telód próbálj kicsit visszaállítani rajta. Teló felső réstén van egy csavarfej csavarúzóval óramutató járásával ellentétesen csavarj 2-3 kattot . Ha nem javul akkor lehet hogy más baja jan . Egy próbát megér!
Sziaztok,Segitség !Van egy GSXR-750 K5 mocim, a jelenség nagy sebeségröl való fékezéskor az elsöfék behuzásakor a kormány remeg,mi az oka?Hátha tudjátok,mert én még nem jödtem rá.
Sziasztok! A 96-os, 750-es SRAD-omhoz keresek jobb oldali ram air csövet gumikkal meg ráccsal együtt! Van valakinek ilyenje? Köszi! :)
Esetleg valakinek nincs egészvéletlenül '99 750 SRAD-ra fajin bukógombája eladó? Vagy ha ismertek valakit akinek van az is jó .
van egy minimálisan sérült idomszettem k1 750 hez ha valakit érdekel.fejidom asszem sértetlen.lámpástul.kék-fehér
Köszi a tájékoztatást mindketőttöknek, aszthiszem még egy darabig eljárok így vele, hallottam már zajosabb blokkot is és még mindig megy. Aztán ha rosszabb lesz akkor intézem a sorsát. Csak nehogy késő legyen :)
"manuális feszítőnél nagyon kepben kell lenni mennyire feszitsd meg"
Nekem is volt feszítő problémám, nekem sikerült anno "túlfeszíteni", vagyis beállítottam egy pontra de hibás volt és még jobban ráfeszített, de szerencsére nem sokat ment úgy, szerinted ettől lett valami baja? Azóta feszítő cserélve, lánc viszont maradt. Azóta kicsit szól a lánc, de a feszítő még "nincs kint" teljesen, így azt javasolták jó a lánc még.
Amikor elkezd zorogni meg nem kell. A fureszfogas megchanika a zorges utan ugrik egyet egy ido utan es abbamarad a zorges. Vagy nem :) Nekem a 600 mar ugy 16ezernel elkezdett zorogni, es csak 45ezernel csereltem ki a vezermu lancot. Ahogy a feszito fureszfogas meghanikaja egyre beljebb ugrik szepen megszunik a zorges. Ha mar melegen is zorog akkor el lehet gondolkodni hogy ki kene cserelni a feszitot. Manualis feszitot is lehet hasznalni (en hasznaltam) de ott nagyon kepben kell lenni mennyire feszitsd meg.

Nekem a 750 mar 10ezer kmnel elkezdett zorogni. Le kell sz*rni ez egy ilyen blokk :) Neha olyan hangokat adott ki a 600 hogy mondjuk egy Honda tulaj sikitva rohannna a motorral a szervizbe hogy szetesett az egesz belul. Kozbe meg sok 10e km elment utana, meg most is mukodik lehet benne mar vagy 70e km :)

Vezermu lancot ugy 40-50e km-enkent azert erdemes kicsereltetni. A feszitot en csak akkor cserelnem ki ha melegen is zorog... de a biztonsag kedvvert egyeztess egy jo szerelovel...
Keresd meg "tsanyi" nevű fórumozót az sv topikban szokott legtöbbször szerepelni, vagy itt: http://szerviz.svmedia.hu/
tőle kérhetsz árajánlatot az egészre , és jó árakkal dolgoznak!
Most gondolom csak a munkadíjra gondoltál a 10 pénzel, de én kiváncsi lettem volna az anyagárra is, hátha vágja itt véletlen valaki.
Hát ez szervízfüggő sztem. Amu én 10nél többet nem adnék érte...
Hi!

Egyébként mennyiben áll meg egy vezérműlánc/feszítő csere úgy munkadíjjal együtt kábé?
Amikor elkezd zörögni akkor kell a feszítőt meg a láncot...
Amikor zajos lesz és a feszítő teljesen kint van.