Sziasztok igazatok volt csak belekelett rakni a feszitöt össze löni a vezérlést és jolett
Köszönöm a sok véleményt és a sok tanácsot sokat segitettetek
Az biztos hogy a jobb csuklónak észnél kell lennie , viszont én azt mondom hogy a fiatalabb nagyobb teljesítményű motort (ÉSSZEL ) igaz de sokkal könnyebben lehet kezelni értem itt: futómű, fék, kuplung, stb... Az pedig hogy kicsit több paci van a vasban az csak hab a tortán.
Mondom ezt én aki 99%-os valószínűséggel ha mocit veszek az 750-es gikszer lesz , mert ugye az ereggyek azok ki...szott drágák .
Persze, értem én mitmondol, hiszen mint írtam volt alkalmam kipróbálni a nagytesót meg mentem több a sradomnál erősebb motorral, de én már feleslegesnek tartom a 180 lovat + én már félek is tőllük mert sokan vannak és olyanok mint a romák ha sokan vannak támadnak . Élettartamra meg hát... nemhiszem hogy a köbcentin múlik. Láttam már pár eves ezres blokkot hullámos dugókkal meg több mint tízéves négyszázast is 16ezret pörögni. Szóval ha ütikvágják-leszarják az nemjóneki de ha figyelnek rá sokat kibirnak a kicsik is.
Nem a végsebesség miatt lenne jó az ezres az nem nagyon érdekel , hanem az erőtartalék, nyomaték, élettartam... miatt . Ha megnézel egy fiatal ezredest a srad olyan mellette mint egy mamut (azért gyönyörű mamut). Az újak sokkal kisebbek, kompaktabbak kezelhetőbbek , már ha ismeri a delikvens aki megüli a saját határait.
Ugyanígy voltam én is, nézegettem az ezres gépeket, ráadásul mentem is a nyáron egy k6 ezres gixivel és az bevési magát a kis fejedbe. Aztán hogy itt a tél van idő gondolkozni hogy mire is használod valójában mire is van szükséged. Én a sraddal sem mentem 260-nál többet és még közel sem volt vége. egy 05 hatszázas gépnek se gond a 250. Aztán lehet hogy egy ezres jobban tol kanyarból kifele de hamarabb földhöz is vág, figyelni kell a jobbkézre. Nemutolsósorban az ára is barátságosabb a kicsiknek. + egy hatszázas motor is bőven meghaladja a képességeimet + a rajoskodásból már kinőttem + ár/teljesítmény arányban számomra a legmegfelelőbb.
Én azért maradnék a 750-nél a helyedben . Mindjuk én az ezredesek felé is kacsingatok... lehet azzokkal is kanyarodni csak egy kicsit nehezebb átfordítani egyik oldalról a másikra . A 750 SRAD-hoz képest a 2005 utáni ezredesek sokkal fordulékonyabbak és könnyebbek is , csak azt az óriási ménest kell kordában tartani...
Pontosan ugyabban a cipőben járunk. Sőt még az idén tavasszal sem volt 700 alatt 750 srad. Most meg 600-é nemnagyonmegy, de hát ez ilyen. Buktam már gépjárművön többet is.
Én is mindenképpen 750 gsxr-t akartam, azokat nézegettem, de aztán átgondoltam hogy kell e nekem az a 150 ló. Aztán rájöttem hogy inkább kanyarodni szeretek jobban mint egyenesben menni, arra meg egy hatkilósnál talán nincs is jobb (esetleg egy 125 speciál). Meg a hatszázasok is egész szépen mennek főleg ha van egy kis végáttétmódosítás. Arról nem beszélve hogy mennyivel kezesebbek és könnyebbek. '05 R6 telitankolva a menetkész súly 191kg, kakucsra meg az euroringre világbajnok de még a hringre is meg bármilyen ringre.
Sejtettem hogy egy újjabbat újítasz be... . Én is gondolkodtam hogy egy fiatalabb 6 kilós jó lenne, mert a srad baromi nehéz. Mondjuk az újabb 750-esek 150 pacival, és 170 kilóval szerintem a legjobb választás . Az ár tényleg jó amin hírdeted. Én 2008-ban 750 -ért vettem a mocost és akkor nem volt jobb áron csak aféle ipari hulladékok .
Most jócskán beesett az áruk.
Lejjebb megyek egy kicsit lökettérfogatban meg korban. 2005 hatszázas lesz helyette, ha a kawa nem lenne annyira ződ akkor az ha sikerül megbarátkozni addig a szinével. Eddig minden motorom és autóm fekete volt. Vagy 05 R6, még tavaszig eldől. Meg hogy mikor kel el a srad az is befolyásolja, de télen nem könnyű motort eladni. Így is baráti áron adom, de mégis megkérdik hogy mennyit engedek belőlle. Na most ha egy rakás fos lenne odaadnám 400-é is de nemaz.
A gyárit szokták a rendszerhez hangolni . Nyáron összefutottam egy sráccal aki szokott járni kunmadárra gyorsulni egy aszem limitált k6-al . Ö mondta hogy ha valamit el is akar érni a szériához képest elég sokat bele kell nyúlni, áttételezés, kipu rendszer, pc, verseny légszűrő, versenybenzin, stb... Még így is a startot nagyon be kell gyakorolni, mert 40%-ban azon múlik a végeredmény ha a moci 100%-os állapotban van.
Teljesen igaza van ddt500-nak. Legjobb, leggyorsabb, legolcsóbb legkényelmesebb tuning a két fogaskerékcsere. Meg most nem a beszólás meg az oltás végett, de ha nem tudod hogy milyen gumi van a motorodon akkor minek ez a nagy tuningláz? PC, yosi meg a többi aranyárában lévő cucc + beszerelni, belőni. Ha aszondod rá hogy ez a trendi és hogy aprópénz számodra amit ráversz akkor szereztél magadnak egy új irigyet személyemben, egyébként nemértem.
Ha rendszert raksz rá, akkor biztos javít a gyorsuláson de az elektronikát állítani kell hozzá . Ha raksz még bele egy pc-t azzal azért már bőven érezhető a különbség . A yoshi sztem a legszebb hangú kipuffokat gyárt , de ugyan olyan jó a bódis is.
Nem,nem vicceltem.szégyen,de nem tudom milyen van rajta gyárilag.de pótlom a mulasztást.Még valami.szeretnék rá kipufogórendszert.A bódis az jó,vagy a yoshimura jobb?
Egy plusz 10 lóerő számít egyáltalán?Mennyit nyom a latba egy 402m-es gyorsulásnál?jól sejtem ha azt gondolom hogy semmi?
Az e-mail címemre dobnál egy árat , hátsó ülás és egy hátsó lámpa lehet hogy érdekelne .
Meg serulesmentes vaz, meglepoen jo aron (mondjuk papir nelkul (nem, nem lopott , lekerdezheto), de palyazni tartaleknak, vagy SF-ben tokeletes)
3csavaros, 20e az ara
milyen neki a felfogatása és mennyilenne az ára
Köszönöm a sok véleményt és a sok tanácsot sokat segitettetek
Mondom ezt én aki 99%-os valószínűséggel ha mocit veszek az 750-es gikszer lesz , mert ugye az ereggyek azok ki...szott drágák .
Én is mindenképpen 750 gsxr-t akartam, azokat nézegettem, de aztán átgondoltam hogy kell e nekem az a 150 ló. Aztán rájöttem hogy inkább kanyarodni szeretek jobban mint egyenesben menni, arra meg egy hatkilósnál talán nincs is jobb (esetleg egy 125 speciál). Meg a hatszázasok is egész szépen mennek főleg ha van egy kis végáttétmódosítás. Arról nem beszélve hogy mennyivel kezesebbek és könnyebbek. '05 R6 telitankolva a menetkész súly 191kg, kakucsra meg az euroringre világbajnok de még a hringre is meg bármilyen ringre.
Most jócskán beesett az áruk.
Miért adod el?
Egy plusz 10 lóerő számít egyáltalán?Mennyit nyom a latba egy 402m-es gyorsulásnál?jól sejtem ha azt gondolom hogy semmi?