Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemvéletlen nemakarok visszamenni az utcára. Ezért gondolkodok azon hogy motorból kocsi lesz. Közút tuti halál, főleg hogy nem túrázó vagyok
én ezért sem megyek motorral közúton. Nem egészséges
Pályán nincs ilyen veszély
2005ös. Az eladás azért kétséges, mert éjjel fogok hazajárni, balatonfüredről, és őszintén megmondva, parázok az állatoktól. 2hete elkaptam 1 rókát kocsival. Na most ugyanez motorral...
Szóval nemtudom még hogyé lesz
milyen évjárat?
nem mintha lenne pénzem rá , főleg ha el sem adod
vendéglátás, balatonparton. Szezonba... ilyen ez a filmes szakma Most alakítgatom vissza utcaira.
meg mit lehet ennyit dolgozni.?
Aki sokat dolgozik az nem ér rá pénzt keresni. Vagy mégis?
Nem-nem Az csak biztonsági óvintézkedés hogy rajtavan. Anyám egyszer átjött hozzám pakolni, és jól eldugta őket, hogy mitkeresnek a hálózsákok a szoba közepén a gumikon Meg így nemlesz bajuk
szép a gép.
de elég közel lakhatsz a pályához ha otthon is gumimelegítő van rajta
az is lehet eladom. Nyáron 7/7nap munka lesz, úgy meg nemsok értelme 1 motornak.
Szerintem csak jobbhoz szoktam Nyilván az újabbakon jobb a fék, ezen se rossz, nagyon jól adagolható, de foghatna keményebbet jóval. Sajnos még ki se tudtam igazán próbálni. Ma is mentem volna, mert végre kaptam szabadnapot, erre ilyen szar idő van. Szegény meg itt vár a garázsba.
Öööö még nemtom... Mert most szerzek be elvileg, mert nekem is az kéne...
Az baj. Nekem is kell a jó fék. Pályán fogom használni.
És miben lehet a hiba? Vagy gyárilag gyenge? Mert a mostani motorom nagyon jól bírja az általad leírt tuninggal
Konzol kéne , borult jobbra és elgörbült. Milyen áron tudsz?
Hát, azért nem a féke az erőssége ennek a motornak, szerintem. Enyémen van fém fékcső+rbf660+versenybetét, így még így se olyan mint a 2 előző motoron, pedig azokon minden gyári volt. Pedig rengeteget légtelenítettük, mégis 6kör után már felpuhult a kar. Túlsokat húztam
Ess jól leírta, h mi a baj vele.
Lábtartó kell vagy a konzol? Sztem tudok szerezni...
Amu jó gép. Nekem K2-őm van. Meg hát a szívlámpa...
Ha ez a baja, akkor az nem márka és évjáratfüggő
A Kawával is ez volt a problémám, de az 15 éves volt.
Kösz az infót.
ez ilyen "suzukis" dolog
Az lehet attól, hogy a főfékhenger (fékkarnál) nem lett légtelenítve rendesen. Akkor megesik hogy akár teljesen beesik a kar. Ha ott kilazítod a csavart, persze előtte gondosan le be kell bugyolálni rongyba, hogy a fékfolyadék nehogy a fényezésre mennyen akkor ott is el kell végezni a légtelenítést a szokásos módszerrel.
Ha ezek után is rossz akkor a gumikarmantyút kell cserélni. Lehet venni szettben
Pumpálásra sem keményedik fel előbb. Szakműhelyben csinálták a fékolaj cserét, de előtte is ilyen volt a fékkar.
Biztos, hogy nem levegős?
Hogyan lett cserélve a folyadék?
Sziasztok!

A fékkarom későn keményedik fel. Szivárgás nincs, nem levegős a rendszer. Most cserélték a fékolajat is. K4-es a gép. Haverom SRAD-ja, ami 10 éves nincs ilyen gondja, pedig azon se volt még fékcső csere. Lehet, hogy a fékkar elsődleges dugattyú tömítése a gond? A service manuálban láttam egy robbantott ábrát róla.
Jó estét
Lesz egy K1-em, de kellene hozzá jobb oldalra lábtartó. Esesteg valakinek nincs a polcon?
Persze érdekelnének ezzel az évjárattal kapcsolatos tapasztalatok is.
Köszönöm