Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi ez a passzivitás?
Még nem tudom hogy tudok-e menni , de ha OK akkor üzenek.
Sziasztok,
eladó pár alkatrész GSX-R 600/750 k6-k7-hez:

Karcmentes, kék, fóliázott üléstakaró - 14.900 Ft

Gyári hátsó rendszámtáblatartó világítással - 5.000 Ft

Gyári plexi - 10.000 Ft

Érdeklődni: 06 30 431 4595
Üdv: Ádám.
Hali!

Van egy eladó K&N szűrőm K4-K5 600-750-be.
50 km-et volt használva kb, aztán megtört a motor.
Vettem hozzá komplett tisztítót is, de jódarabig elég rajt a gyári olaj.

Szűrő+ tisztító: 12000 ft ha érdekel valakit.

A motor hangja, torokhang sokkal szebb lett (volt) tőle.
És szerintem hülyeség, hogy erőben nem ad pluszt....

Üdv Edem
vasárnap jössz ki?
Nagyon jó volt. Jókat mentünk. Volt egy Mz-s srác, nagyon jó időket ment. A mezőny 90%-át alázta!
Az idő elég meleg volt úgyhogy nem nagyon tudtam végigmenni egyszerre egy teljes etapot.
Hali milyen volt a hétvége Darage?
Hát lehet a váltó! Nekem az hullott szét a 750-ben, igaz az 97-es volt...na meg amit tőlünk kapott...
Sajnos abban nem tudok segíteni hogy mi lehet a baj, csak találgatni tudnék , viszont az enyém nem fütyül jobban 6-ban. Minden fokozatban egyforma.
Szevasztok!

Meg tudnátok mondani mennyire üzemszerű ha egy 750-es 99-es SRAD 6. fütyülősebb hangot ad, mint az összes többi sebességben? Élesen fütyül. Mi lehet a gond, mire utal?
Akkor volt szívás rendesen! Valami mindig közbe jön.
Ne is mondd! Na szóval lementem. Tankbőr le, ülések le, aztán jött a tank le, airbox le, csatik le, gyertyapipák ki... Eddig semmi gondom nem volt. Aztán utána, na mondom kivesszük a gyertyákat...
a Hondás gyertyakulcsommal...ami 19-es méretű...a 16-os méretű gyertyát... Hát nem igazán sikerült. másik gyertya kulcsom persze nem volt otthon. Mondom most egy gyertyacseréért nem fogok venni egy rendeset, a teszkós meg kb 2 gyertyához elég, aztán a kezemben marad. Filóztam kitől kérjek. Hát a Honda szervizesektől! Persze átmentem a szerelőkhöz aztán 1 órát ott dumáltunk...adtak kulcsot, vissza, kicserél gyertyák, vissza kulcs megint 1 óra dumálás...haza moci összerak. Kölcsön falubike visszaad a szomszédnak... Szóval ezért volt ennyi idő!
Jó sokáig elszuttyogtál vele! Volt ?
Na meg is van! Nem véletlenül telt ennyi időbe... Majd este leírom melóból, mert még kéne aludnom is picit...
Nézegettem én is az enyémet, a gyertyákhoz hozzáférni szinte lehetetlen. Ha cserélem bitzos lessz hajtépés meg b...meg-olás!
Na akkor most lemegyek és kicserélem a gyertyákat.
A Hondámban 1szerübb volt cserélni, de evvel is így meló után szépen nyugodtan elleszek...
Jó neked!
Én pedig kuksolok itt a melóban!
Már alig várom a vasárnapot, hogy motorozhassak egy kicsit!
Én most megyek aludniiii bibiiiiii...
Bár egész este dolgoztam...
Sztem a kopással vannak inkább a gondok régi vasaknál. Ha régit akarsz, akkor érdemes megvenni egyet meg +300-at beleölni a blokk feújításához. Bár a barátom régi GSX-R1100-a... veszedelem volt az a motor...
hali van egy jardin gp1-em gsxr 600-750 k6 k7-re ha valakit érdekel
Romi92! meg volt már a karbi szinkron? ha nem akkor Dürhőt keresd meg, neki elég jó ismerőse Oláh Józsi Debiben, szerintem ő megcsinálja!
Köszi, sajnos van egy viszonlag fiatal Hayabusám, de valami elektronika baja van és túlóráznak rajta a szerelők...
Ha vali egyszerű, és elnyűhettlen, akkor az az is marad.
Nem tudom, hogy ezek a régi gsxr-ek mennyire megbízhatóak, de nekemvolt egy 92-es cbr 900 as, és azzal semmi baj nem volt, pedi jócskán volt benne kilóméter...
Szerintem régen jobb minőségű gépeket gyártottak.
Van valkinek tapasztalata olj levegős motrral kapcsolaosan, hogy mire kell figyelni?
Biztos lehet azok között is kifogni szép megkímélt példányokat, viszont szerintem az anyagi lehetőséghez mérten minnél fiatalabb mocit érdemes megvenni.
Sziasztok!

Szerintetek a régi olaj levegős gsxr 750 mennyire megbízható gép, érdemes még ilyet venni, félek, hogy hamar tönkremegy benne valami, és sokba kerül javítani.