Van egy eladó K&N szűrőm K4-K5 600-750-be.
50 km-et volt használva kb, aztán megtört a motor.
Vettem hozzá komplett tisztítót is, de jódarabig elég rajt a gyári olaj.
Szűrő+ tisztító: 12000 ft ha érdekel valakit.
A motor hangja, torokhang sokkal szebb lett (volt) tőle.
És szerintem hülyeség, hogy erőben nem ad pluszt....
Nagyon jó volt. Jókat mentünk. Volt egy Mz-s srác, nagyon jó időket ment. A mezőny 90%-át alázta!
Az idő elég meleg volt úgyhogy nem nagyon tudtam végigmenni egyszerre egy teljes etapot.
Meg tudnátok mondani mennyire üzemszerű ha egy 750-es 99-es SRAD 6. fütyülősebb hangot ad, mint az összes többi sebességben? Élesen fütyül. Mi lehet a gond, mire utal?
Ne is mondd! Na szóval lementem. Tankbőr le, ülések le, aztán jött a tank le, airbox le, csatik le, gyertyapipák ki... Eddig semmi gondom nem volt. Aztán utána, na mondom kivesszük a gyertyákat...
a Hondás gyertyakulcsommal...ami 19-es méretű...a 16-os méretű gyertyát... Hát nem igazán sikerült. másik gyertya kulcsom persze nem volt otthon. Mondom most egy gyertyacseréért nem fogok venni egy rendeset, a teszkós meg kb 2 gyertyához elég, aztán a kezemben marad. Filóztam kitől kérjek. Hát a Honda szervizesektől! Persze átmentem a szerelőkhöz aztán 1 órát ott dumáltunk...adtak kulcsot, vissza, kicserél gyertyák, vissza kulcs megint 1 óra dumálás...haza moci összerak. Kölcsön falubike visszaad a szomszédnak... Szóval ezért volt ennyi idő!
Sztem a kopással vannak inkább a gondok régi vasaknál. Ha régit akarsz, akkor érdemes megvenni egyet meg +300-at beleölni a blokk feújításához. Bár a barátom régi GSX-R1100-a... veszedelem volt az a motor...
Köszi, sajnos van egy viszonlag fiatal Hayabusám, de valami elektronika baja van és túlóráznak rajta a szerelők...
Ha vali egyszerű, és elnyűhettlen, akkor az az is marad.
Nem tudom, hogy ezek a régi gsxr-ek mennyire megbízhatóak, de nekemvolt egy 92-es cbr 900 as, és azzal semmi baj nem volt, pedi jócskán volt benne kilóméter...
Szerintem régen jobb minőségű gépeket gyártottak.
Van valkinek tapasztalata olj levegős motrral kapcsolaosan, hogy mire kell figyelni?
Biztos lehet azok között is kifogni szép megkímélt példányokat, viszont szerintem az anyagi lehetőséghez mérten minnél fiatalabb mocit érdemes megvenni.
Szerintetek a régi olaj levegős gsxr 750 mennyire megbízható gép, érdemes még ilyet venni, félek, hogy hamar tönkremegy benne valami, és sokba kerül javítani.
eladó pár alkatrész GSX-R 600/750 k6-k7-hez:
Karcmentes, kék, fóliázott üléstakaró - 14.900 Ft
Gyári hátsó rendszámtáblatartó világítással - 5.000 Ft
Gyári plexi - 10.000 Ft
Érdeklődni: 06 30 431 4595
Üdv: Ádám.
Van egy eladó K&N szűrőm K4-K5 600-750-be.
50 km-et volt használva kb, aztán megtört a motor.
Vettem hozzá komplett tisztítót is, de jódarabig elég rajt a gyári olaj.
Szűrő+ tisztító: 12000 ft ha érdekel valakit.
A motor hangja, torokhang sokkal szebb lett (volt) tőle.
És szerintem hülyeség, hogy erőben nem ad pluszt....
Üdv Edem
Az idő elég meleg volt úgyhogy nem nagyon tudtam végigmenni egyszerre egy teljes etapot.
Meg tudnátok mondani mennyire üzemszerű ha egy 750-es 99-es SRAD 6. fütyülősebb hangot ad, mint az összes többi sebességben? Élesen fütyül. Mi lehet a gond, mire utal?
a Hondás gyertyakulcsommal...ami 19-es méretű...a 16-os méretű gyertyát... Hát nem igazán sikerült. másik gyertya kulcsom persze nem volt otthon. Mondom most egy gyertyacseréért nem fogok venni egy rendeset, a teszkós meg kb 2 gyertyához elég, aztán a kezemben marad. Filóztam kitől kérjek. Hát a Honda szervizesektől! Persze átmentem a szerelőkhöz aztán 1 órát ott dumáltunk...adtak kulcsot, vissza, kicserél gyertyák, vissza kulcs megint 1 óra dumálás...haza moci összerak. Kölcsön falubike visszaad a szomszédnak... Szóval ezért volt ennyi idő!
A Hondámban 1szerübb volt cserélni, de evvel is így meló után szépen nyugodtan elleszek...
Én pedig kuksolok itt a melóban!
Már alig várom a vasárnapot, hogy motorozhassak egy kicsit!
Bár egész este dolgoztam...
Ha vali egyszerű, és elnyűhettlen, akkor az az is marad.
Nem tudom, hogy ezek a régi gsxr-ek mennyire megbízhatóak, de nekemvolt egy 92-es cbr 900 as, és azzal semmi baj nem volt, pedi jócskán volt benne kilóméter...
Szerintem régen jobb minőségű gépeket gyártottak.
Van valkinek tapasztalata olj levegős motrral kapcsolaosan, hogy mire kell figyelni?
Szerintetek a régi olaj levegős gsxr 750 mennyire megbízható gép, érdemes még ilyet venni, félek, hogy hamar tönkremegy benne valami, és sokba kerül javítani.