Sziasztok!
Eladó sorba került a tökéletesen gyári állapotban lévő 750-es SRADom. Irányár.: 730 000 Ft
Ha valakit érdekel, kérdezzen és én szívesen írok még részleteket a mociról.
Nekem 1 cm-es a csavar, kivettem akkor a lábtartó kopott, igy vettem egy adaptert ami 4 cm-el hátra és 3 cm-el feljebb emeli a lábtartót. Remélem így mát jó lesz!
Hát gyakorolni akarok az tuti!
A GSX-F-nek is kopott már rendesen a lábtartója. (igaz volt vagy 50 cm-es a bütyök ) Ezért is cseréltem le mert féltem, hogy nem nagyon van már hová dönteni.
Ne izgulj! Egy-két pályanap és sokat lehet javulni! Én mikor először lementem,akkor olyan 57-es köröket mentem, ez tavaly nyár közepén volt. Őszre olyan 50-51-es köröket tudtam folyamatosan. Talán egyszer volt még egy kicsivel jobb is. Tehát gyahotolni kell, és menni fog. Ja, és én nem nagyon tudok kiülni, ez a nyár erre van szánva hogy megtanuljak kiülni, és akkor el lehet érni a 45-46-os köröket is. Sajnos a berögzült dolgokat negyon nehéz levetkőzni, de azért már haladok a dologgal. Egyébbként a motor lapon van mint állat, minden leér, csak a térdkoptatóm nem.
Ha gondolod a kör felénél megállatunk piknikezni is, csak időben szólj nehogy lemaradjak!
Hopp most nézem hogy fellőtték a pizsamát, megyek durmolni! Csáó!
Hát ja, teljesen igaz. Én ugyan nem vagyok okos , de nekem is ez a tapasztalatom. Úgyhogy turista-stílusban fogom nyomni, talán még oldaltáskát is felteszek meg egy GPS-t is, ha eltévednék a pályán
Oksa! De most egy kicsit gyorsabb a pálya a hátsó egyenes nyomvonalának megváltoztatása miatt! Neked is meg lehet az 50 mp, viszont azt mondják az okosok hogy a téli pihenő után először csak finoman kell menni, újra össze kell szokni a vassal. Úgy hogy én megpróbálom csak finoman, maxx 90%-os teljesítménnyel menni.
Volt kint 3 zupermotyós, az egyik nagyon jól verette!
Egyébként egész jó a pálya állapota sztem, igaz még nincs felgumizva rendesen, de néztem az aszfalt hőmérsékletét, egész jó volt, melegebb volt mint a levegő hőmérséklete, úgy hogy bátran lehet menni!
Hííííí! Most értem vissza Kakucsról! Mehettem 4 bónusz kört! Csak kinéztem hogy mi van, és rábeszélt az öreg pályaőr hogy próbáljam ki! Hát nem nagyon kellett kétszer mondani. HÁÁÁÁ de jó volt! Tök jó a pálya!
Igazából nem sok. A szokott kis helyünkön játszadoztunk, aztán megkérdezte van-e kedven gyakorolni a féktávot? Nekem meg volt kedvem! :-) Ő egy GSR 600-al volt és egy párszor majdnem összeakadtunk mert én mindíg egy picivel hamarbb kezdtem húzni a féket mint ő. Sajna a gépemen még nincs fent az új guma és picit parázok attól, hogy odaverem (magam).
Talán délután az otthoni gépemről tudok felrakni egy robbantott rajzot a telóról . Ha érdel. Szerencsére még nekem nem kellett szétszedni. De sztem megoldható!
Sziasztok!
Egy haverom 99-es 750-esének a telója elfosta magát a téli állásban, szimmeringcsere előtt állunk. Közületek valaki csinálta már otthon, vagy mindenképpen szerelőre kell bízni a dolgot? Én még nem szereltem japánt, régebbi motorok szerelésében vagyok inkább otthon.
Kókányolni nincs kedvem, de ha nem kell speckó szerszám, meg tudom csinálni, abban biztos vagyok.
Kérdés: hány dl olaj kell telószáranként? Ja, ha valakinek megy fejből, milyen méretű szimmering kell bele?
Eladó sorba került a tökéletesen gyári állapotban lévő 750-es SRADom. Irányár.: 730 000 Ft
Ha valakit érdekel, kérdezzen és én szívesen írok még részleteket a mociról.