Mennék én ezerrel de nekem az sajna 200 km oda és a hazaútról még nem is beszéltem. Az ottalváshoz meg még egy kicsit hideg van.
Ráadásul még a héten nem intéztem a gumából semmit de talán ma már sikerül lépnem! :-)
Hát itt a környékünkön a Rabócsiring van de előszeretettel megyünk a Kakucsra is. És ha esetleg ebben az évben megtanulok motorozni akkor egy napot az Euroringen szeretnék tölteni!
( Álom, álom, édes álom... )
Nálam is hasonló lesz a helyzet.
Megveszem az idomot 30.000 pénzért, felszabom a gépre, a cég festőjével lefestetem majd újra fölszerelem.
Bukógombát a cég esztergályosával megcsináltatom, a konzolt meg a maróssal. ( csak a tulaj el ne kapjon! )
Nézd a hirdetéseket, én is ott vettem az idomot 17000Ft-ért, szokott lenni egy-két jó vétel.
Nekem kb. 45000ft-ba volt az egész , fényzéssel, csavarokkal, lámpával, bukógombával stb.... Mondjuk mindent én csináltam.
Tudom tudom!
Ezért is cseréltem le a GSX-F-et mert arra nincs pályaidom.
De sajna a költségvetés véges és a sisakot is lecseréltem úgyhogy át kell álljak gyűjtögető életmódra az idom érdekében. Talán egy hónap múlva már...
Nekem már meg van a pályaidom!
A párom nekem nem ellenezte, sőt ha úgy vesszük akkor kevesebbe kerül ha eldobod a vasat, és ha belegondolunk akkor pályán biztonságosabb lehet a motorozás (mivel többekközött általában szemben nem szoktak közlekedni).
Nem szólt az egy szót sem de egy 37 ezret futott jószágnál nem lehet az ember elég óvatos. A lapkák köszörülése 4000 ft volt. ( 8 db. ) A többit mi csináltuk. Amikor összeraktuk csörgött mint egy rossz traktor. Újra szétszed, ellenőriz összerak, zörög, szétszed...
Aztán vettem bele egy új spanolót. Összerak, zörög, szétszed ellenőriz...
Nem bírtam tovább vettem új vezérműláncot, beraktuk és azóta nincs vele gond. Az egész mese kb 40.000 Ft. volt meg vagy 5 hét kőkemény szívás.
Az enyém is tutinak tűnt amikor vettem! Aztán szelephézagoláskor kiderült, hogy vez. lánc és feszítő az kuka. Meg még néhány apróság...
De most már csak 2 db. Conti Sport Attack hiányzik és indulhat a buli!
Fasza! Persze, csak azért akarják eladni, mert nem használják mi? Az én SRAD-omnak szétment a váltója, de úgy adtam el, h megmondtam, h szar a váltója.
Amu tényleg nehéz ilyen sportmociból jót kifogni. Sokat meg kell nézni, de tökéletes 1ik sem lesz. Pl most amikor vettem a K2-esemet, én is vagy 5-öt megnéztem, persze ott is, senki nem 1kerekezett vele, meg senki nem esett vele. Az 1ik full gyári volt, csak a blokkja csörgött, a másik rommá volt törve(telók, idomok), a harmadikban nagyon sok km volt...stb... Aztán vettem 1et ami a legjobbank tűnt(sérülésmentesnek árulták), és persze az is a jobb oldalára el volt dobva mint kiderült ahogy levettem a jobb idomot...
Nincs mit. Kitartás előbb -utóbb csal lesz egy spéci SRAD!
Egy jótanács: ne sietsd el, mivel nállad a ZSÉÉÉ te diktálj ne hagyd hogy befolyásoljon az eladó!
Van eredeti állapotú, csak sokat meg kell nézni! Én egy egyedi fényezésű gépsárkányt vettem, az előző tulaja rengeteget költött rá. Viszint legalább 10-15 gépet megnéztem mire vettem egyet.
Van a hirdetések között egy USA kivitelű 12 e mph-el. Megnézem hogy meg van-e (jónak néz ki).
Stimmel minden,elsö tulaj,stb.Eddig kb 5 motort néztem meg,telefonba minden szép és jo,élöben meg nagy szar az egész.Lehet,hogy nincs is gyári állapotu srad?
Ráadásul még a héten nem intéztem a gumából semmit de talán ma már sikerül lépnem! :-)
( Álom, álom, édes álom... )
Esetleg addig is jársz pályára valahova?
Megveszem az idomot 30.000 pénzért, felszabom a gépre, a cég festőjével lefestetem majd újra fölszerelem.
Bukógombát a cég esztergályosával megcsináltatom, a konzolt meg a maróssal. ( csak a tulaj el ne kapjon! )
Nekem kb. 45000ft-ba volt az egész , fényzéssel, csavarokkal, lámpával, bukógombával stb.... Mondjuk mindent én csináltam.
Ezért is cseréltem le a GSX-F-et mert arra nincs pályaidom.
De sajna a költségvetés véges és a sisakot is lecseréltem úgyhogy át kell álljak gyűjtögető életmódra az idom érdekében. Talán egy hónap múlva már...
A párom nekem nem ellenezte, sőt ha úgy vesszük akkor kevesebbe kerül ha eldobod a vasat, és ha belegondolunk akkor pályán biztonságosabb lehet a motorozás (mivel többekközött általában szemben nem szoktak közlekedni).
Na ja most már tényleg csak a gumi kell rá!
(Na meg pályaidom de remélem ezt az asszony nem olvassa el. )
Ja, és grat a géphez!
Aztán vettem bele egy új spanolót. Összerak, zörög, szétszed ellenőriz...
Nem bírtam tovább vettem új vezérműláncot, beraktuk és azóta nincs vele gond. Az egész mese kb 40.000 Ft. volt meg vagy 5 hét kőkemény szívás.
Ez egyszerre egy kicsit sok kérdés volt.
De most már csak 2 db. Conti Sport Attack hiányzik és indulhat a buli!
Amu tényleg nehéz ilyen sportmociból jót kifogni. Sokat meg kell nézni, de tökéletes 1ik sem lesz. Pl most amikor vettem a K2-esemet, én is vagy 5-öt megnéztem, persze ott is, senki nem 1kerekezett vele, meg senki nem esett vele. Az 1ik full gyári volt, csak a blokkja csörgött, a másik rommá volt törve(telók, idomok), a harmadikban nagyon sok km volt...stb... Aztán vettem 1et ami a legjobbank tűnt(sérülésmentesnek árulták), és persze az is a jobb oldalára el volt dobva mint kiderült ahogy levettem a jobb idomot...
Egy jótanács: ne sietsd el, mivel nállad a ZSÉÉÉ te diktálj ne hagyd hogy befolyásoljon az eladó!
Van a hirdetések között egy USA kivitelű 12 e mph-el. Megnézem hogy meg van-e (jónak néz ki).