Hello mindenki.
A motor egy K5-ös 750es. 3 éve elment a töltésem.A szervizkönyv alapján lemértem mindent és kiderült a feszültségszabályozóm volt rossz. Csere után okés, de marha forró volt mindig, de töltött rendesen. Kérdezgettem embereket és mondták, hogy nekik is forrósodik. évig működött. Két napja elment megint a töltésem, megint a feszültségszabályozó. Megolvadt kábelek, megkeményedett kábelek stb. Kérdezném, hogy valakinek valami ötlet? Mondjuk gyárilag nem sok hűtést kap a feszültségszabályozó. Lehet a túlmelegedés a gond? csere után vágjam meg kicsit az idomot, hogy kapjon több hűtést? Vagy szériahiba? Köszi előre is a válaszokat.
Üdv Mesterek.
Adott egy K1, aminek mostanában elkezdett csattogni a váltója váltáskor. Olyan hangja van sebességváltásnál mint amikor lámpánál üresből rakom 1-be. Tehát jó nagyot csattan a fokozatoknál. Kuplungon hiába állítok holtjátékot nem változik a dolog. Ezen kívül nem dobálja a sebességeket, üres is megvan elsőre. Lehetséges, h elérkezett a blokk széthúzás ideje? :/
A motor egy K5-ös 750es. 3 éve elment a töltésem.A szervizkönyv alapján lemértem mindent és kiderült a feszültségszabályozóm volt rossz. Csere után okés, de marha forró volt mindig, de töltött rendesen. Kérdezgettem embereket és mondták, hogy nekik is forrósodik. évig működött. Két napja elment megint a töltésem, megint a feszültségszabályozó. Megolvadt kábelek, megkeményedett kábelek stb. Kérdezném, hogy valakinek valami ötlet? Mondjuk gyárilag nem sok hűtést kap a feszültségszabályozó. Lehet a túlmelegedés a gond? csere után vágjam meg kicsit az idomot, hogy kapjon több hűtést? Vagy szériahiba? Köszi előre is a válaszokat.