Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motoroztatok a 7vegen?
Debrecenben volt a Yamaha Máthénál de igy hoztam haza valami jo szakit keresek aki keni vágja köszi .:D
3-4 ezres tartományban még bőven nem a tűk intézik a dolgokat, inkább az alapjárati+átmeneti rendszer.
Ennek fényében inkább az alapjárati keverékszabályzó csavarral tudnál javítani a helyzeten, de inkább vidd el egy hozzáértőhöz, mert nagyon összetett, komplex dolog ez az egész karburátorbeállítás.
Már, ha jól is akarod csinálni.
Sziasztok olaj levegös 750esem van az a problémám h 3-4ezres tatományba rángat utánna semmi olvastam h lejebb rakom a tűket és jo lessz javult sokat de még érzem kicsit létezne h a motortol el kell venni az összes kaját a tűnél h jo legyen?
Ez igaz volt kb. 2000-ig...
Az enyém a motorfelújítás előtt már 1000km/1l-nél tartott.
Erővel semmi bajom nem volt, de az (óra szerinti) 60.000km-nél már így állt a dolog.
Felújítás óta teljesen nulla olajfogyasztással rendelkezik...
Köszi,ugy valahogy járhatok én is kb 3000 van benne és minimumon van.Még 1x köszi.Minden jót!
power 1 az tökéletes bele. Minimum és maximum között kb. fél liter van. Nekem anno úgy volt,h olajcserénél maxig raktam és fél időnél (kb.3-ezer) lement a minimumig. Akkor a maradék fél liter olajat rá töltöttem és 6-ezernél megint minimum környékével zárult.
Köszi a gyors válaszokat srácok,mondjuk eddig eléggé megoszlanak a tapasztalatok :D.Még 1 kérdés a kis ablakon ha benézek a min és a max közötti fogyás az deciben mennyi lehet?most castrol power 1 10w40 van benne továbbra is ezt tegyem szerintetek?
Nekem a 15-ezer km-es simán megevett egy litert két olajcsere között (5-6E.km),de nem is séta motorozásra használtam
42ezernél sztem nem kéne ennie az olajat egy motornak sem, max valami nagyon minimálisan, pár deci/olajcsere periódus (6-8000km). 80ezer km felett a régi cbr-em evett 6-7000km alatt 1-2 decit. Gixxerem semmit nem evett 20-22ezer km-nél.
Üdv!Most ismerkedem egy 750es k1-el.Kérdésem az lenne hogy olajfogyasztása normális esetben van e az ennyi idős gépeknek és ha igen akkor kb mennyi ami még normálisnak mondható?42000km van benne.köszi a segítséget.
Hasonlo gondjaim voltak 750-nel. Nekem kimertek a generatort es par tekercsnek az ellenallasa nem volt megfelelo. A generator es a feszszab kozotti kabelkoteg meg volt egve. Ez altal melegedett a generator is. Cserelve lett a generator a kabelkoteg, feszszab valamint az aksi. Ezutan jo lett. Elso korben ellenorizd a kabelezest es a generagort szerintem.
sziasztok!komoly gondokkal küzdök,van nekem egy K2 600 motorom.Töltés gondjaim voltak ezért cseréltem benne feszabájzot,kiderült hogy az jo,csréltem benne generátort,gondoltam ezzel megoldodik a gondom(biztonság kedvéjért aksit is cseréltem)DE még mindig valami nem jo mert 20-30 km megyek a motorral és fullra leszivja az aksit valami!ha valakinek lenne valami ötlete?eleöre köszönöm a segitséget!
Főnök! Képek?
Hi!

Suzuki GSX-R 750 K7 -hez van eladó főfékhengerem, és egy OMRON szivattyú vagy hűtőventilátor relé!

Akit érdekel írjon privátban. Szívesen küldök képeket.
Köszönöm :)
Pályán már sztem senki nem használ 180-ast. A Dunlop a D211/D212 és KR106/108 sorozatot nem is gyártja 180-as méretben.

Konkrétan ma olyan kb. 300 km-t tettünk pályán a 750-be 190/55-ös hátsóval. Szóval igen, elfér, tapasztalat.
Sziasztok. K7 600-hoz van egy vadi új gyári visszahúzó gázbovdenem... ha esetleg valakit érdekel. Szerintem más évjárathoz is jó vagy 750-hez. ár 6E ft. Köszi
szia.engem érdekelne ha megvan még.milyen évjárat?
szerintem váltóhiba lesz.nekem már 4.5.6.ban fütyül.
Az én öreg üszkömön is volt már 190, pedig annak a gyári mérete 170.
Semmivel nem működött rosszabbul vele, kb egész az utolsó időszakáig, mert akkorra már elég jó nagy talpa lett neki, és az úthibák elkezdték magukkal rántani.
Konkrétan a nyomvályúk szélei...
Michelin. Csak ott van a faszinál neki nincs motorja és olcsón odaadná... Meg kell nézni... csak hogy a 190-es befér-e... érdemes-e agyalni rajta :D
millllyen az?
De nem slick :) nem tudom itt mondták jó árban és most ezen agyalok.... 2012-es gumik...