Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srad750 bontódik.
70/6321-829
Nem kell kiütni, eltűnik magától ha egyszer szerviz üzemmódba rakod, és C00 lesz, tehát hibakód mentes.
a szervó motornál az egyik bovden el van szakadva a másikat 1 szál tartja valószínű ez miatt jelezhet fi-t... a hibakódot nem sikerült kiolvasni pedig rövidre zártuk de nem jelzett semmit.. a bovdeneket kicseréljük aztán majd kiderül mi lesz.... a hiba javítása után automatikusan abbahagyja az fi villogást vagy rá kell kötni gépre hogy kiüssék?
Rendben majd írok
Először nézd meg, hogy az-e a baja. Nekem már nincs rá szükségem, tartaléknak tartottam meg, amíg meg volt a Gixxer. Érdekes módon anno, nekem a szervomotorban lévő villanymotor adta meg magát, a többi része hibátlan. Ha C28-at ír, akkor szedd szét a szervót.
Ha az lesz a baj akkor èrdekelni fog.mennyibe fájna nekem?
Volt olyan is. Régi szép idők..... :D
Most találtam egy FastRide-ot, amiben benne vagy.
Igazából sok minden lehet, de gondolom az lesz ami szokott. Carlos pontosan arról beszél.
másodlagos pillangószelep vezérlő motor....a műanyag fogaskerekek szoktak elkopni. Nekem van itthon egy bontott, jó fogaskerekekkel, ha kell.
pénteken jött elő ez az egész először csak az olajra gyanakodtam kellett utántölteni töltöttem bele de ugyan úgy villog az FI és a piros világít kis fordulaton jöttem haza üresbe néztem felpörög e normálisan pörög,indul de nem mertem semerre elindulni vele , hétvégén nézzük meg a hibakódot mit ír ki addig esz az ideg mi van vele.. c28 ? mi szokott bekrepálni általában ilyenkor? generátor vagy bármi lehet?
Helyes. Ment rendesen 7000 felett?
Gyanítom, h C28-lesz...
a motor nyílván nincs és nem is lesz használva még nem lesz jó.....írtam hogy meg lesz nézve és megírom mit mutat az óra hibakódot .......
És nem kéne ilyenkor nem basztatni a motort, és megnézni mi a gond?
Pl ha nincs rendes olajnyomásod, akkor biztos jót tesz neki, ha közben használod...
jövőhét folyamán megnézzük a motort és leírom mit produkált..
Vannak olyan hibak amelyekkel a motor meg hibatlanul megy. Van tarolt hiba is. Hivd le a kodot es akkor megtudjuk mi a baj. A te motorodnal ha jol emlekszem a hatso ules alatt a bal oldalon az idom alatt van egy gumikupakkal lezart csatlakozo amire semmi sem megy. Azt a ket vezeteket zard rovidre egy gemkapoccsal es a gyujtas raadasa utan olvasd le a homerseklet kijelzo helyen megjeleno C szamot. Az a hibakod.
hali. nekem van egy 2000-es évjáraú 750 -es injektoros gixerem olyan bajom van hogy FI villog és közbe világít a műszerfalon a piros visszajelző előző nap csinált olyat hogy csak simán villogott az FI , a piros az nem világított levettem a gyújtást vissza abbahagyta ezt 2 szer megjátszotta mentem vele 120 km-ert ez után jelentkezett ez hogy egyfolytába villog az FI és ég a piros visszajelző ,hibajelenséget nem tapasztaltam semmit a motoron megy tökéletesen,indul...... aki tud légyszíves segítsen köszönöm
motorokol mindenki
Készülnek nagy titokban a nyári programok, meg kicsit mindig fejlődik valamit a motor.
Mindenki melózik sztem....
Mi folyik itt? Nagyon nagy a csend :(
Köszi !Csak most vettem a gépet,és eddig nem is volt nagy motorom,és azt gondoltam hogy talán valami nincsen rendben a gyertyával,vagy a befecskendezéssel mivel inkább csak az egyik leömlő volt jobban olyan :)!de köszi a választ és bocsi még 1x ha láma voltam.
Ez elég nagy OFF!

Az csak a ráégett víz+gané amit esős időben össze szedől !

Polír és eltünik.... és még szép is lesz......

ÉS ilyen lesz...mit aaaa enyímmm!

http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor
.hu/motor...
A téli és kora tavaszi karbantartási munkálatokból dobtam össze egy motorszerelős videót. Abban az esetben ajánlom ha érdekel mondjuk, miként kell kiszedni egy komplett hátsó futóműtraktust. A végén happy end nincs, csak a kész és egész motor öröme.
Felvétel közben néhol rebeg a kép, sajnos a neon megvilágítás miatt.
Köszönet minden segítőnek, akik hozzájárultak a munkálatokhoz!

http://youtu.be/eVmslb3C3LE
Nekem nem lett semmi bajom fel voltam öltözve rendesen bőr szerkóba.

rgwzoli: nem hiszem hogy a "tisztelettel" lett volna a baj. kicsi korom óta motorozok szép fokozatosan jártam be a ranglétrát. tudom hogy mit tud a gép és tudom h mit tudok én. nem a tempó volt sok mert kb 70nél történt az egész. egyszerűen nem láttam az apró kavicsot és féktávon elment az eleje. sajnos esélytelen voltam megfogni. kár érte de szépen gyárira meg lesz csinálva ;) nem hagyom így ezt a szépszéget