Üdv Mindenkinek!Ha,valakit esetleg érdekel ,K8-as 600-as gixerem eladásából meg maradt gyári bontatlan levegőszűrő (k6-k10 ,600-750 megegyezik) ,rendszámtáblatartó,és a szerszámkészlete...esetleg fiatal,szélein kopottabb első hátsó gumik ,középen jó futúfelülettel, ha valakit érdekel korrekt áron eladók.Képeket a gsxr 600 fórumon raktam fel,de további képek és infókat küldök privátban...
Tudom, h nincs(2003-tól asszem), mert buzik...pedig indítani jobb lámpa nélkül. Mármint ha a járó motornál kapcsolod be a lámpát az úgy lenne a normális. Kíméli az aksit...
Szia,
1: Majd ha 1szer megnézed a légszűrő állapotát, lessél bele a szívótorokba, azt szokták szűkíteni a német piacos gépeken...
2: Ez egy elég összetett dolog. Sztem mondjuk a sportszűrő csak több port enged be mint egy gyári, és még nem is érzem tőle, h erős lenne a motor. Összehangolni...inkább egy dynojet kit-et javasolnék...
3: Bírni bírja, de mindenképp úgy kell bekötni, h te tudjad kézzel felkapcsolni. Sztem amúgy rendes égővel is frankóra meg lehet csinálni(pl Sportlight +50%): http://www.gelighting.com/Ligh...
4: Az Y már szívlámpás. A festéséről ha eredeti lehet az évjáratra következtetni. Meg voltak ilyen-olyan változtatások.
Innen tudsz szervízkönyvet letölteni hozzá: www.manualedereparatie.info.zi..." title="http://www.manualedereparatie.info/manuale/Suzuki/Suzuki_GSX_R_750_SRAD_1996_2000_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">http://www.manualedereparatie....
5: A szervízkönyvben benne van az alapbeállítás, elsőnek érdemes arra visszatekerni...
Jah, és Üdv a Gixxeresek táborában!
Hali.
Bírja a xenont, de a rendőrnek nem fog tetszeni. Nekem van egy alig használt szettem ha érdekel. Ha jól emlékszem 6000 kelvines.
Az Y az első szívlámpás széria, a tiéd nem az.
Szép a gép, vigyázz rá.
Sziasztok!
Vettem egy 2000-es évj. SRAD-ot. Van egy ZXR750-em is, de a gixer volt a gyerekkori álmom, Ő marad meg. 4X4 métetes a kecó, de itt van bent velem
Nem sok infót találok róla magyarul, hátha tudtok segíteni.
1. A forgalmiban 72kw van, alv.sz: GR7DB Nem hinném, h 100LE lenne, mert keresztbe nyeli le a 100E-s ZXR-t, ugye nem?
2. Raptor dob, sport légszűrő van benne, érdemes összehangoltatni ezeket a motorral?
3. Érdemes xenon szettet bele tenni, bírja?
4. Honnan tudhatom meg, hogy ez az X, vagy az Y modell?
5. Az első villa kő kemény, a hátulja meg puha. Hova vigyem (Pesten), ahol jól belövik a súlyomhoz, stílusomhoz?
Hirtelen ennyi, köszönöm, ha segítetek.
Kezdjétek az új évet új kuplunggal!
http://olx.hu/hirdetes/gsx-r-k...
További hirdetéseim között is találhattok érdekeset.
üdv.
Na itt a download gomb...
1: Majd ha 1szer megnézed a légszűrő állapotát, lessél bele a szívótorokba, azt szokták szűkíteni a német piacos gépeken...
2: Ez egy elég összetett dolog. Sztem mondjuk a sportszűrő csak több port enged be mint egy gyári, és még nem is érzem tőle, h erős lenne a motor. Összehangolni...inkább egy dynojet kit-et javasolnék...
3: Bírni bírja, de mindenképp úgy kell bekötni, h te tudjad kézzel felkapcsolni. Sztem amúgy rendes égővel is frankóra meg lehet csinálni(pl Sportlight +50%): http://www.gelighting.com/Ligh...
4: Az Y már szívlámpás. A festéséről ha eredeti lehet az évjáratra következtetni. Meg voltak ilyen-olyan változtatások.
Innen tudsz szervízkönyvet letölteni hozzá:
www.manualedereparatie.info.zi..." title="http://www.manualedereparatie.info/manuale/Suzuki/Suzuki_GSX_R_750_SRAD_1996_2000_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.zi..." target="_blank">http://www.manualedereparatie....
5: A szervízkönyvben benne van az alapbeállítás, elsőnek érdemes arra visszatekerni...
Jah, és Üdv a Gixxeresek táborában!
Köszönöm, hol érlek el?
Bírja a xenont, de a rendőrnek nem fog tetszeni. Nekem van egy alig használt szettem ha érdekel. Ha jól emlékszem 6000 kelvines.
Az Y az első szívlámpás széria, a tiéd nem az.
Szép a gép, vigyázz rá.
Vettem egy 2000-es évj. SRAD-ot. Van egy ZXR750-em is, de a gixer volt a gyerekkori álmom, Ő marad meg. 4X4 métetes a kecó, de itt van bent velem
Nem sok infót találok róla magyarul, hátha tudtok segíteni.
1. A forgalmiban 72kw van, alv.sz: GR7DB Nem hinném, h 100LE lenne, mert keresztbe nyeli le a 100E-s ZXR-t, ugye nem?
2. Raptor dob, sport légszűrő van benne, érdemes összehangoltatni ezeket a motorral?
3. Érdemes xenon szettet bele tenni, bírja?
4. Honnan tudhatom meg, hogy ez az X, vagy az Y modell?
5. Az első villa kő kemény, a hátulja meg puha. Hova vigyem (Pesten), ahol jól belövik a súlyomhoz, stílusomhoz?
Hirtelen ennyi, köszönöm, ha segítetek.