Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi ;) Megmérem. ;)
Marmint a fazis fazis kozott az ellenallas meresre gondoltam. Nekem csak a lab muszer tud jol 1 ohm alatt merni. A tobbi olcso muszer nem hiheto.
Ahh biztos nincs olyan fasza muszere mint neked!
Azt a merest ki is hagyhatja.
Persze,
3 sárga kábel, mind1iket mérd meg ellenállásban mind1ikhez. 200 Ohm-os méréshatárt használj! Elvileg ugyan annyit kell mérned mind a háromnál(0,2-0,5Ohm-nak kell lennie).
Utána mind1ik sárgát mérd meg a negatívhoz. Itt a 2000kOhm-os állásban. Itt nem szabad mérned semmit.
Aztán jöhet a teszt. A negatív és a sárgák között egyenként beindított motornál 4-5000-res fordulaton mérjél feszültséget.
65V felett kell lennie minden sárgán...
Na ilyenkor amikor bemelegszik, ilyenkor is a második mérést ismételd meg.
Igazad van.. Amúgy is már lebontottam feleslegessen.
egyszerübb ha kiveszed.....ha fekete,cserés
ha le irja is bele fogsz
Oszi báttyám kellene egy kis segítség.. Leírnád nekem pár mondatban hogy mérjem ki a generátort... 3 sárga kábel adott ugyebár, ami kijön a generátorból. Mit mérjek mivel és hogyan? És milyen értéket kellene hogy mutasson? Belezavarodtam :D Előre is köszi.
Akkor megyek és megtekintem az árut
de ha véletlen 6colos felni van hátul,akkor mehet a 190,vagy a 200
120/70-180/55
bizony hogy gyári ha km.-er is valós,éri
Srácok! Ideális gumiméretek K1-re?
Tévedtem. Van ilyen is. Jónak tűnik. Ha első tulajos az igazi főnyeremény.
Nem vagyok szakértő (bár volt egy K4 750-em) de a farokidom és a többi idom nem egyezik színben. Ilyen konfigurációban nem jött ki K5. Szerintem.
Tegnapelőtt adtam el a motoromat, és Gsxr 750-t nézegetek. Tudom, hogy nem kérhetek műszaki szakértői véleményt, de tisztelettel megkérdezném a hozzáértő brigádot, hogy első blikkre ehhez mit szóltok:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750_k

5-8281304

Kicsit kellemetlen és nehéz döntés.Megcsináltatom...nem lesz kevés úgy néz ki. 2.) eladom ahogyan van,visszakapom a pénzem és én is átkúrtam valakit aki nem ért a motorhoz...mint ahogy én megvettem .....
nehézkes...........
Esélyem nincs :D
Köszi, hogy utána néztél.
Igen, akkor szakértő kell bevonni a témába, ha valamit el szeretne érni.
Használtautó szavatosság: az eladó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a jogszabályban, vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Ez nagyjából, azt jelenti, hogy ha vásárolunk egy használtautót, akkor annak nincsenek olyan hibái, amik rejtettek, esetlegesen olyan hibái, amik a vásárlás pillanatában már fent álltak. Szavatossági időn belül keletkező hibát meg kell vizsgálnunk a szerint, hogy olyan körülmény miatt következett be, ami már a vásárlás pillanatában is adott volt.

Használtautó garancia (jótállás): A jótállás azt jelenti, hogy a forgalmazó vagy a szolgáltató garantálja vagy jótáll azért, hogy egy bizonyos időtartam alatt a termék kifogástalanul működik. Ez nagyjából azt jelenti, ha az autó elromlik, akkor az eladó vállalja a javítását, vagy cseréjét az autónak.

Magyar jog szerint, alapvetően két felé kell osztanunk a vásárlást, aszerint hogy jogi személyiségtől (vállalkozástól) ,vagy magánszemélytől vásárolunk-e.

A jogilag egyszerűbb eset amikor magánszemélytől vásárolunk használtautót. Ebben az esetben NEM fogyasztói szerződésről beszélünk, a jogszabály fél év szavatosságot ír elő amennyiben az adásvételi szerződésben ez nincs másképpen rögzítve. A hibás teljesítés bizonyítása ilyenkor a vásárló dolga. Magyarán szólva, ha a szavatosságot kizárták a szerződésben, akkor nincs esélyünk szavatossági igény érvényesítésére. Amennyiben nem zárták ki, akkor is elég nehézkes az igazunk bizonyítása.

Sokkal előnyösebb jogilag a használtautó vásárló számára, ha az autót kereskedőtől vásárolja. Ez esetben fogyasztói szerződésről beszélünk.
A törvény minimálisan 1 év szavatosságot ír elő, és ettől szerződésben sem lehet eltérni.
Az egy éves szavatosság fogyasztói szerződés esetén azt jelenti, hogy az első 6 hónapban felbukkanó hiba esetében a kereskedő tartozik automatikusan helytállással, ezen kötelezettsége alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a fogyasztó vásárlás után keletkezett. Ennek tipikus esete, ha a fogyasztó a gépjárművet nem rendeltetésének megfelelően használta. Az év második felében (7- 12. hónap) szintén felelősséggel tartozik, ám ha első kereskedő véleménye szerint a hiba a vásárláskor még nem volt meg, a fogyasztó kötelezettsége bebizonyítani ennek ellenkezőjét. Nem szabad azonban azt elfelejteni, hogy az autó használtsági fokából eredő hibákért nem felelhet a kereskedő.
Amennyiben a megvásárolt gépkocsi meghibásodik, azonnal érdemes szakemberhez fordulni. A hiba okának feltárásakor kideríthető, hogy az a vásárlás időpontja előtt
keletkezett, vagy már az után. Az időpont meghatározásában nagy segítségünkre lehet a vásárláskor pontosan kitöltött állapotfelmérő lap. Ebben rögzítésre kerülnek a fényezési tulajdonságok (fényezés vastagság elemenként, esetleges hibák), a fékek állapota, szükséges karbantartási munkák egy éven belül, stb. Amennyiben vélelmezhető, hogy a hiba más a vásárlás előtt is megvolt, fel kell keresnünk az eladót, majd fogyasztói szerződés esetén ki kell tölteni egy reklamációs jegyzőkönyvet, a 49/2003. GKM rendelet alapján. Itt rögzíthető a hiba bejelentése, annak időpontja, ténye, s a fogyasztó igénye (érdemben kijavítást kérhetünk, ha ez lehetetlen, akkor árleszállítást vagy a szerződés előtti állapot visszaállítását, azaz a vételár visszatérítését). Az eladó kereskedő ilyenkor 3 napon belül kell, hogy választ adjon igényünkre. Elutasításra fél éven belül csak akkor van joga, ha független szakvéleménnyel támasztja alá, hogy a meghibásodás a vásárlás után keletkezett.
Tegnapelőtt adtam el a motoromat, és Gsxr 750-t nézegetek. Tudom, hogy nem kérhetek műszaki szakértői véleményt, de tisztelettel megkérdezném a hozzáértő brigádot, hogy első blikkre ehhez mit szóltok:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750_k
5-8281304

?
Lehet, hogy egy műszaki szakértői véleményt megérne a dolog, de Te ismered a vásárlás körülményeit.
Szomorú, hogy még mindig vannak ilyen emberek akik, simán átb*sszák a vevőt, ha gond van a vassal.