Köszi. Több oldalon látom, hogy a feszültségszabályzóval van probléma, mi a hatásos megoldás? Hétvégén viszem a Rodeo Ride-ba ott megnézik a visszahívást. Ha van még valami amit tudsz/tok amire figyelni kell ennél a típusnál, hát ne tartsátok magatokban! :)
Lehetséges hogy az akkumlátor lesz a ludas, ma inditottam már másodjára ment nemvolt gond, viszont ma áttnéztem a Service Manual -t és azt vettem észre hogy nem is belevaló akksi van most benne mert a mostani az YTX9-BS ami igasság szerint 8-ah (VARTA szerint) és az enyémbe hivatalosan 10Ah akksi kell, az az YTX12-BS. Ugy hogy rendelek egy belevaló aksit és meg lássuk mi lesz.
Sziasztok ! Szeretnék venni egy gsx-r 750 k7/2008-at. Szeretnélek megkérdezni, mint tapasztalt gsx-r tulajokat, hogy az általános átnézésen kívül mire figyeljek oda, mik a típushibák, gyakori problémák, vagy olyan egyedi jegyek amik bukásra, vagy kókányolásra-mókolásra utalhatnak.
Köszi előre is !
Az ülés alatti vezeték részek amik a pc be mennek nincsennek kitörve, vagy valamelyik láb ott nem zárlatos? Haver ez a legszarabb ha nem tudja az ember mi a geci baja van.. Gondolom ki vagy már
Nekem egyszer produkálta ezt a tüneteket, de az aksi lett zárlatos.. Én balfasz az összes vezetéket szétszedtem befújtam a csatlakozókat ami olyan volt azt kicseréltem. Három napig szarakodtam.. Mondom egy proba aksit beledobok. És pöcc röff.. Majdnem szét szedett az ideg.. A tiedben nincs véletlen valami be épített Commander?
Mai helyzetjelentés, bekerült az új Varta Powersports aksi 12v 9Ah 135A. Elsőre semmi másodjára beindult tartota kb:2,300 a fordulatot járt, már kezdtem megörülni hogy jó minden kb:1percig ilyen sokat még nem járt második inditásra majd egyszercsak leált, mintha a vészleálitót lenyomtam volna, pumpa tölt ismét és ennyi, majd mégegyszer beinditotam jár ismét kb: 1percet demár az alapjárat felment majdnem 3000-re onan esik viszafelé 1500-jár és, leál pumpa tölt ismét, majd ezt eljátszota megint, de ilyet azelőt még sose csinált. Levetem gyujtást nézegetem semmi ráadom a gyujtást minden ok, Dealer mód nem ír ki semmit csak -C00 mondom ok! Vissza minden gyujtás rá, inditom beindult, kb: 3mp és eltünt minden mintha levetem volna a gyujtást semmi majd 2mp mulva viszajön és ujra elenőriz minden. Na ekor fogtam öszes vezetéket átnéztem megmozgatam a csatlakozokat mindent, majd ujra indit és mostmár járt és nem ált le. De érdekes hogy először beindult (másodjára) alapjárat 2,3-2,400- és onnan megy vissza, majd beinditom megint akkor már úgy mond szerintem a normális majdnem 3e és onnan megy vissza, most már végkép nem tudom mi lehet a baj Végre valami jó hír is
Hali, az üzemanyag relét még nem néztem! Videóban ráadom a gyujtást és ugy inditom az elején ugyebár harmadjára indul be! És ahányszor leál első és második inditozás után a pumpa anyiszor megy ujra (tölt ujra)
esetleg az akisnak az inditóárama lenne kicsi? mert most valami kinai aksi van benne, de keresztfaterom most vett egy Vartát annak 130-as inditó árama van, megkelene nézem avval hogyan indul?
Éttem én Lecso.
Ezért van benne az üa relé. És ez amivel az ECM kapcsolja az üa relé behúzótekercsét, ezt kapják a trafók is.
Viszont amikor a pumpa kapja a feszt, akkor kapják az injektorok is, és ha ez megszűnik csinálhat ilyet sztem. Nekem akkor sem indul így újra.
Persze az normális, de itt nem megy folyamatosan, pont az a baj.
Ráadod a gyújtást, meg run-ba nyomod a vészleállítót, akkor tápot ad a benzinpumpára, ami feltölt és ott megáll(ilyenkor a táp folyamatosan rajta van a pumpán). Viszont itt, olyan mintha megszakadna a tápja, mert akkor "búg" újra a pumpa amikor megint kap tápot.
Megnéztem még1szer az elejét. Nem-nem. Nyomja az önindítót, elkezd röfögni, és amikor elengedi a gombot, akkor megint hallani a pumpát. Ilyen gyorsan nem lehet gyújtást le-fel rakni.
Nekem ugyan ezt csinálta a xenon-nal, csak akkor nem volt beindítva. Fent is van a videóim között.
Na itt is szia.
Az stva normálisan működik sztem. Viszont az, h újraindult a benzinpumpa, elég gyanús. Nincs véletlenül valami extra fogyasztós a gépen indításnál? Pl lámpa, xenon ilyesmi?
Úgy nlz ki mintha nem lenne elég indítóárama az akkunak.
Köszi előre is !
Próbáld meg másik akkuval. Kíváncsi leszek, h ugyan azt csinálja-e, mint a videó elején látható.
A héten megy a csomi!
Nincs xenonod? Vagy valami ami szívja az áramot nagyon?
Lámpa lekapcsolva amikor indítasz?
esetleg az akisnak az inditóárama lenne kicsi? mert most valami kinai aksi van benne, de keresztfaterom most vett egy Vartát annak 130-as inditó árama van, megkelene nézem avval hogyan indul?
Ezért van benne az üa relé. És ez amivel az ECM kapcsolja az üa relé behúzótekercsét, ezt kapják a trafók is.
Viszont amikor a pumpa kapja a feszt, akkor kapják az injektorok is, és ha ez megszűnik csinálhat ilyet sztem. Nekem akkor sem indul így újra.
Ráadod a gyújtást, meg run-ba nyomod a vészleállítót, akkor tápot ad a benzinpumpára, ami feltölt és ott megáll(ilyenkor a táp folyamatosan rajta van a pumpán). Viszont itt, olyan mintha megszakadna a tápja, mert akkor "búg" újra a pumpa amikor megint kap tápot.
Nekem ugyan ezt csinálta a xenon-nal, csak akkor nem volt beindítva. Fent is van a videóim között.
Ott tuti nincs gond. Üa nyomás rendben?
Az stva normálisan működik sztem. Viszont az, h újraindult a benzinpumpa, elég gyanús. Nincs véletlenül valami extra fogyasztós a gépen indításnál? Pl lámpa, xenon ilyesmi?
Úgy nlz ki mintha nem lenne elég indítóárama az akkunak.