Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi. Több oldalon látom, hogy a feszültségszabályzóval van probléma, mi a hatásos megoldás? Hétvégén viszem a Rodeo Ride-ba ott megnézik a visszahívást. Ha van még valami amit tudsz/tok amire figyelni kell ennél a típusnál, hát ne tartsátok magatokban! :)
Jól írtad, nekünk 10-es akku van.
Szia! Volt e rajta fezszültségszabálysó cserélve ha bele esett a visszahívásba,ezt a váz számból megtudható.
Lehetséges hogy az akkumlátor lesz a ludas, ma inditottam már másodjára ment nemvolt gond, viszont ma áttnéztem a Service Manual -t és azt vettem észre hogy nem is belevaló akksi van most benne mert a mostani az YTX9-BS ami igasság szerint 8-ah (VARTA szerint) és az enyémbe hivatalosan 10Ah akksi kell, az az YTX12-BS. Ugy hogy rendelek egy belevaló aksit és meg lássuk mi lesz.
a szokásos, csörgés csattogás, csavarok, konzolok idomok, hűtő,kerekek, tárcsák. Indítás. Menetpróba, váltó, kuplung minden.
Sziasztok ! Szeretnék venni egy gsx-r 750 k7/2008-at. Szeretnélek megkérdezni, mint tapasztalt gsx-r tulajokat, hogy az általános átnézésen kívül mire figyeljek oda, mik a típushibák, gyakori problémák, vagy olyan egyedi jegyek amik bukásra, vagy kókányolásra-mókolásra utalhatnak.
Köszi előre is !
Megnézem de nem hiszem, az biztos hogy már kivagyok
Az ülés alatti vezeték részek amik a pc be mennek nincsennek kitörve, vagy valamelyik láb ott nem zárlatos? Haver ez a legszarabb ha nem tudja az ember mi a geci baja van.. Gondolom ki vagy már
Nem, nincsen benne commander. Az aksi pedig Zsír új most volt először motorba.
10.000 -ért küldheted!
Nekem egyszer produkálta ezt a tüneteket, de az aksi lett zárlatos.. Én balfasz az összes vezetéket szétszedtem befújtam a csatlakozókat ami olyan volt azt kicseréltem. Három napig szarakodtam.. Mondom egy proba aksit beledobok. És pöcc röff.. Majdnem szét szedett az ideg.. A tiedben nincs véletlen valami be épített Commander?
Mai helyzetjelentés, bekerült az új Varta Powersports aksi 12v 9Ah 135A. Elsőre semmi másodjára beindult tartota kb:2,300 a fordulatot járt, már kezdtem megörülni hogy jó minden kb:1percig ilyen sokat még nem járt második inditásra majd egyszercsak leált, mintha a vészleálitót lenyomtam volna, pumpa tölt ismét és ennyi, majd mégegyszer beinditotam jár ismét kb: 1percet demár az alapjárat felment majdnem 3000-re onan esik viszafelé 1500-jár és, leál pumpa tölt ismét, majd ezt eljátszota megint, de ilyet azelőt még sose csinált. Levetem gyujtást nézegetem semmi ráadom a gyujtást minden ok, Dealer mód nem ír ki semmit csak -C00 mondom ok! Vissza minden gyujtás rá, inditom beindult, kb: 3mp és eltünt minden mintha levetem volna a gyujtást semmi majd 2mp mulva viszajön és ujra elenőriz minden. Na ekor fogtam öszes vezetéket átnéztem megmozgatam a csatlakozokat mindent, majd ujra indit és mostmár járt és nem ált le. De érdekes hogy először beindult (másodjára) alapjárat 2,3-2,400- és onnan megy vissza, majd beinditom megint akkor már úgy mond szerintem a normális majdnem 3e és onnan megy vissza, most már végkép nem tudom mi lehet a baj Végre valami jó hír is
Aham.
Próbáld meg másik akkuval. Kíváncsi leszek, h ugyan azt csinálja-e, mint a videó elején látható.
A héten megy a csomi!
És most nincsen rajta idomok semmi szóval lámpa sincsen benne igy ugymond nincsen rajta fogyasztó se lámpa se index semmi egyedűl a müszerfal
Igen, sztem nézd meg vele.
Nincs xenonod? Vagy valami ami szívja az áramot nagyon?
Lámpa lekapcsolva amikor indítasz?
Hali, az üzemanyag relét még nem néztem! Videóban ráadom a gyujtást és ugy inditom az elején ugyebár harmadjára indul be! És ahányszor leál első és második inditozás után a pumpa anyiszor megy ujra (tölt ujra)

esetleg az akisnak az inditóárama lenne kicsi? mert most valami kinai aksi van benne, de keresztfaterom most vett egy Vartát annak 130-as inditó árama van, megkelene nézem avval hogyan indul?
Éttem én Lecso.
Ezért van benne az üa relé. És ez amivel az ECM kapcsolja az üa relé behúzótekercsét, ezt kapják a trafók is.
Viszont amikor a pumpa kapja a feszt, akkor kapják az injektorok is, és ha ez megszűnik csinálhat ilyet sztem. Nekem akkor sem indul így újra.
Amikor a pumpán van táp, az megy. Nem attól áll meg, mert feltöltött. Az ECM állítja le azzal, hogy elveszi a tápját.
Persze az normális, de itt nem megy folyamatosan, pont az a baj.
Ráadod a gyújtást, meg run-ba nyomod a vészleállítót, akkor tápot ad a benzinpumpára, ami feltölt és ott megáll(ilyenkor a táp folyamatosan rajta van a pumpán). Viszont itt, olyan mintha megszakadna a tápja, mert akkor "búg" újra a pumpa amikor megint kap tápot.
Indítózás közben normális, hogy megy a pumpa, és még utána pár másodpercig.
Megnéztem még1szer az elejét. Nem-nem. Nyomja az önindítót, elkezd röfögni, és amikor elengedi a gombot, akkor megint hallani a pumpát. Ilyen gyorsan nem lehet gyújtást le-fel rakni.
Nekem ugyan ezt csinálta a xenon-nal, csak akkor nem volt beindítva. Fent is van a videóim között.
Nem csak gyujtásra tette ismét?
De így kell mozognia.
Ott tuti nincs gond. Üa nyomás rendben?
Jól mondod. K2-től nincs karos szivató.
Na itt is szia.
Az stva normálisan működik sztem. Viszont az, h újraindult a benzinpumpa, elég gyanús. Nincs véletlenül valami extra fogyasztós a gépen indításnál? Pl lámpa, xenon ilyesmi?
Úgy nlz ki mintha nem lenne elég indítóárama az akkunak.