Sajna, egyrészt az alkatrészbeszerzést nem én bonyolítottam, másrészt meg azért az enyémtől visszafelé az a 8 év eléggé lekurtítja a lehetőségeket ezügyben.
86 -ból már nem nagyon találsz alkatrészt, csak spec utángyártott cuccokat Jóisten tudja hol, milyen eldugott webhelyeken...
Fanatikusok jobban belelátnak ezekbe a forrásokba, nézz át GSXR1100 fórumra, az sokkal jobban ezekre a régebbi időkre orientált hely, sok ténylegesen (!) nagy tudású emberrel.
Na ez nem semmi! Sajnos sok a nyúzott gép. Nem rosz az a Gixer csak piros szürke nem az igazi. Egyébként én mentem ugyanilyen gixer 1000 el, s ha oda húztam neki akkor az is lefulladt, állítólag a végén stender kapcsolót cseréltek meg kuplungot... És jó lett. Nah de a pöcc röff nagyon fontos... Jég hidegen és két hónapnyi állás után is pöcre indulnia kell ha jó a benzin benne. Holnap viszem a dokihoz a kicsikét én is. Be is indítottam a héten, pöccent rögtön. Kár hogy nem volt jó! Jövő hét gurulós idő... Siess
K5 600: Gyújtás ráad, fordulatszámmérő tesztel, de a szervomotor nem mozog, indulni sem akart. Emberünk megpróbálta a gyújtáskapcsoló tekergetésével 5ször, 6szor egyszer csak "volt szikra". Beindítja, pár másodperc múlva leáll. Azt mondja, hogy: "rátartok a gázra amíg 20 fokig melegszik a gép, aztán jó lesz, így szoktam". Elég huhogósan kezdett bemelegedni. Mondom fasza, az én Y-om egy télnyi állás után küllőre indult mindig. Mondtam neki ha már itt vagyok kipróbálnám. Elég csúszós volt az út már 5ezernél elforgott a hátulja. Elmentem az utca végéig, megfordultam. Üzem meleg volt már a gép, mondom megpörgetem terhelés nélkül. Kuplung be, 2 kövér gázfröccs, erre a motor leáll. Vagy 20 próba után sikerült beindítani. Visszagurultam vele és leállítottam. Próbálta bizonygatni milyen jó gép, stb. Kívülről nem is volt vele gond, 2 matricán volt kisebb sérülés, meg pár kavicsfelverődés. Injektorszinkront, szelephézag állítást nem kapott a 7év alatt, amit nála töltött a gép, csak olajcsere volt. "Olyan szépen jár, hogy kár lett volna megbontani" XD Ezek akkor még nem láttak jó gixxert.
Ezután átmentünk a moto-marketbe. Nem volt célom, csak kíváncsiságból. Megnéztem a gsr-eket, mind volt sérülve, nem is tagadták, korrektek. Az egyiket beindították, szépen járt. Ott volt rgwzoliék CBR-e is, nagyon patent. Ami még nem volt rossz: GSXR1000, meg a másik CBR, amit mutattam Norbinak, de én 1000-est nem akarok. Ennyi a mai történet.
nem csúszik kiemel normálisan ez a hang is csak melegen hallatszik ha üresben állok vele..olajat most cseréltem nem volt fémreszelékes... csak kicsit tartok nehogy bebasszon vmi szétugorjon kikopjon szétverjen vmit.. de anyira nem vészes hang olyan zakatolós jellegű.. csak előző motoromnál se hallottam ezt se haverom gixerjén..
hali. 750-es 2000 -es gixernek mennyire baj ha van egy kis kuplunghagja? Ha behúzom a kuplungot elhalkul meleg motornál lehet hallani.....Tud ez vmi bajt csinálni szétverni koptatni vmit? Vagy alapból zörgősebbek ezek? Kérdeztem már pár embert erről de nem igazán akarnám szétbombázni a gépet valaki szerint ezek ilyenek hozzá kell szokni van aki pedig a szétszedést javasolta.. konkrét tapasztalata van erről vkinek? Előre is köszönöm
Basszus, jobbulást neki és ne adja fel! Hidd el egyik srác itt dobta el előttunk az RSV-T a lábai a nyakában voltak és most jár persze kicsit biceg és futni nem fog soha mint egy sprinter de nem adta fel.. Van egy másik motoroa srác Ádám ismeri sztem.. Nagy robogoval járja az utakat nah annak is úgy volt hogy le vágják de küzdött. Hiába a motorosok már csak ilyenek kemény egy fából vagyunk igaz e öreg harcos ;) Benzin az lesz, Ádám tesója hozza a tankert kamionnal ;)
86 -ból már nem nagyon találsz alkatrészt, csak spec utángyártott cuccokat Jóisten tudja hol, milyen eldugott webhelyeken...
Fanatikusok jobban belelátnak ezekbe a forrásokba, nézz át GSXR1100 fórumra, az sokkal jobban ezekre a régebbi időkre orientált hely, sok ténylegesen (!) nagy tudású emberrel.
Ezután átmentünk a moto-marketbe. Nem volt célom, csak kíváncsiságból. Megnéztem a gsr-eket, mind volt sérülve, nem is tagadták, korrektek. Az egyiket beindították, szépen járt. Ott volt rgwzoliék CBR-e is, nagyon patent. Ami még nem volt rossz: GSXR1000, meg a másik CBR, amit mutattam Norbinak, de én 1000-est nem akarok. Ennyi a mai történet.
Még a Czetkás korszakban volt buktám, amiből 3 hónap alatt nem álltam lábra.
De utána igen!