Az injektort le kell hozzá szedni vagy tudom alatta?Nem nem csináltam még de tudom hogy vigyázni kell át ne forduljon,igaz?
Amúgy azt csinálja hogy amikor bemelegszik 80-90 fokosra ilyen kerepelő hangot ad kis fordulaton de 4-5000-től már elmúlik.Ez csak városi motorozásnál jelentkezik,ha kimegyek és visszahűl megint elmúlik a hang.
Sziasztok!
Elérkezett számomra egy érthetetlen probléma!
Egy K6-os 750-es van a háznál
Most, hogy idén elővettem egy kicsit valamiért , csak kimondottan 5 ezres fordulaton szaggat, a kis kulcsikon is villog ilyenkor, mintha nem lenne gyújtása illetve a fordulatszámmérő is ugrál, ez egy 2-3 másodperces kimaradás :S
viszont 5-alatt illetve feletti fordulaton tökéletesen működik.
ha valakinek van ötlete nagyon megköszönném !
Repsolt is mondják sokan ahogy te is, én konkrétan anyi tapasztalattal rendelkezek a Repsol terén hogy vettem egy lánc sprayt és szart se ért, na de ettől még jó lehet.. Csak pontossan melyiket keressem.. ? motoralkatresz.eu neztem vez.láncot 16 ezer... Morse márka japán, nem tudom milyen, Did lánc elég jónak hangzik, csak nem találom az árát sehol.
Én személy szerint csak egy embert, aki tetőtől talpig ért a gixxerekhez, tudja, mi fán terem a pályamotorozás, meg tud oldani némi testreszabást gányolás nélkül, de mégsem milliós tuning motyókkal.
Haverom (a supersport referenciák közt látható) motorját évek óta ő szervizeli. Ez + a WSBK nekem elég referencia.
Én úgy tudom, hogy az MA2 annyiban tér el az MA-tól, hogy jobban védi a katalizátort, azaz bizonyos anyagokból (foszfor, cink) kevesebb lehet az olajban. Ez önmagában végfelhasználóként szvsz hulla mindegy. Hogy aztán ezzel egyidejűleg, de ettől függetlenül okosítottak egy valamit az új Motul olajon, azt nem tudom.
Amúgy azt csinálja hogy amikor bemelegszik 80-90 fokosra ilyen kerepelő hangot ad kis fordulaton de 4-5000-től már elmúlik.Ez csak városi motorozásnál jelentkezik,ha kimegyek és visszahűl megint elmúlik a hang.
Elérkezett számomra egy érthetetlen probléma!
Egy K6-os 750-es van a háznál
Most, hogy idén elővettem egy kicsit valamiért , csak kimondottan 5 ezres fordulaton szaggat, a kis kulcsikon is villog ilyenkor, mintha nem lenne gyújtása illetve a fordulatszámmérő is ugrál, ez egy 2-3 másodperces kimaradás :S
viszont 5-alatt illetve feletti fordulaton tökéletesen működik.
ha valakinek van ötlete nagyon megköszönném !
info@trix.hu (Bájó)
www.ohlins.hu
... "és még sokan mások"
Na majd nemsokára.
Haverom (a supersport referenciák közt látható) motorját évek óta ő szervizeli. Ez + a WSBK nekem elég referencia.
Tuningolni akartok?
pinkmotors.hu D.I.D. vagy gyári.
Én most az enyémbe gyárit rakok. USA-ból olcsóbb mint itthon...