Üdv egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem egy sradom van és a gyári kormánygátlónak ha jól látom az előkészítése van csak a villa vállon(nincs benne furat se menet) és elvileg a fejidom alatt is kellene lennie egy konzol résznek amit én nem igazán látok. Valaki látott már ilyet vagy ismer olyat aki látott? Hogy egyáltalán az enyémen van e vagy csak azokon van amelyikeken gyárilag volt gátló? Előre is köszönöm.
Sziasztok!Van egy METZELER SPORTEC M3 180/55 R17-ES GUMIM 2009-ES évjáratú.150/60-ast kértem és ezt küldték visszavenni meg basztak.Képet tudok küldeni ár megegyezés szerint.
igazából azért kérdem mert több nap állás után nehézkesebben indul és láttam olyan videókat ahol ez a másodlagos szelep ,gyújtás után jár egyet és vissza megy alaphelyzetbe!
Arra gondoltam hogy mivel nem zárja vissza az lehet az oka a nehézkes indulásnak! Sok a LUFTWAFFE......
Ezért voltam kíváncsi mi ennek a gyári működési elve....
Tudom ez a 750-es fórum de igazából majdnem ugyan az mint az 1000, és hátha tudja valaki!
Azt nem tudja valaki hogy mi a helyes működése a másodlagos pillangószelep sornak 1000 K3,K4-en?
Mármint úgy értem gyújtás ráadásánál, mert mikor ráadom a gyújtást akkor alap zárt helyzetből kinyitnak teljesen majd meg is állnak úgy és ahogy elindult a motor úgy másznak vissza szép lassan! Gáz adásra pedig nyitnak/zárnak!
Gyújtás ráadáskor nem kellene nekik a teljes kinyitás után vissza is zárni?
Sok minden szart kipróbáltam eddig, de nemrég megtaláltam a tutit:
Autoglym Leather Cleaner a tisztításhoz és
Autoglym Leather Care Balm az ápoláshoz. A Kettő együtt 4ezer valamennyi, de hihetetlen, h mit tud művelni a bőrrel. Ezt használom a kocsihoz, motorosruhához, kabáthoz mindenhez. Perfekt a cucc.
Csáó
K1 750 Gsx-r most olyan tüneteket produkál hogy ráadom a gyujtást és megy a motor, a pillangoszelep motorja, majd megáll és egyből elkezd úgy mond szagatni vagy 3x, és ennyi ez miért lehet, eddig csak ráadtam a gyujtást ment a motor, megállt és kész inditotam, mi lehet a baj?
Igen sajnos nem csak nekünk tűnt fel ,hogy ez egy "jó" vétel lehetett volna . De hát az összeg még nem áll rendelkezésemre úgyhogy am is felejtős. + még kezdek elbizonytalanodni is . Mi is volna jobb választás. Majd kiderül mit hoz a tavasz.
Én vettem a Merkantiltól visszavett motort. Annyival kevesebb volt az ára, mint az értéke (leverődések, csúszásnyomok stb.) Megnézve valós km óra állásnak tűnt, ami utólagosan is igaznak bizonyult. Persze egyből légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertyacsere alap.
Jobban bízok egy ilyenben, mint a 3. -4 . kézen átment motorokban.
És még forinthitel is helyben volt
3 liter elvileg elegendő, de nem árt még 1 liter pluszban...
-Leo Vince SBk carbon
-Yoshimura trioval carbon kúpos végű
-Arrow
összekötő csővel
Karácsonyi akció!
5000 Ft-os kedvezmény Yoshimura, Akrapovic, és Bódis dobokra december 24-ig.
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
igazából azért kérdem mert több nap állás után nehézkesebben indul és láttam olyan videókat ahol ez a másodlagos szelep ,gyújtás után jár egyet és vissza megy alaphelyzetbe!
Arra gondoltam hogy mivel nem zárja vissza az lehet az oka a nehézkes indulásnak! Sok a LUFTWAFFE......
Ezért voltam kíváncsi mi ennek a gyári működési elve....
Ha nem működne megfelelően, akkor FI hibát dobna... ergo... jól működik úgy, ahogy van...
Tudom ez a 750-es fórum de igazából majdnem ugyan az mint az 1000, és hátha tudja valaki!
Azt nem tudja valaki hogy mi a helyes működése a másodlagos pillangószelep sornak 1000 K3,K4-en?
Mármint úgy értem gyújtás ráadásánál, mert mikor ráadom a gyújtást akkor alap zárt helyzetből kinyitnak teljesen majd meg is állnak úgy és ahogy elindult a motor úgy másznak vissza szép lassan! Gáz adásra pedig nyitnak/zárnak!
Gyújtás ráadáskor nem kellene nekik a teljes kinyitás után vissza is zárni?
Autoglym Leather Cleaner a tisztításhoz és
Autoglym Leather Care Balm az ápoláshoz. A Kettő együtt 4ezer valamennyi, de hihetetlen, h mit tud művelni a bőrrel. Ezt használom a kocsihoz, motorosruhához, kabáthoz mindenhez. Perfekt a cucc.
K1 750 Gsx-r most olyan tüneteket produkál hogy ráadom a gyujtást és megy a motor, a pillangoszelep motorja, majd megáll és egyből elkezd úgy mond szagatni vagy 3x, és ennyi ez miért lehet, eddig csak ráadtam a gyujtást ment a motor, megállt és kész inditotam, mi lehet a baj?
Válaszokat köszönöm !
Jobban bízok egy ilyenben, mint a 3. -4 . kézen átment motorokban.
És még forinthitel is helyben volt
- 750 K4-K5 generátor
- 600/750 K4-K5 kormány, súlyokkal
- 600/750 K4-K5 hátsó ülés /kék/
- 600/750 K6-K7 bal oldalidom /fekete/
- 600/750 K6-K7 első lámpa
- 600 K8-K9 generátor
- 750 K8-K9 farokidom jobb oldali
- 600/750 K8-K9 jobb kormány, kapcsolóval
- 600/750 K8-K9 fejidom bal oldala /fehér/
- 600/750 K8-K9 farokidom közepe /fekete/
- 600/750 L-L1 bal oldalidom /fehér/
- 1000 K3-K4 hátsó váznyúlvány
- 1000 K3-K4 jobb oldalidom /fehér/
- 1000 K3-K4 bal oldalidom /fehér/
- 1000 K3-K4 jobb oldalidom /fekete/
- 1000 K5-K6 bal kormány
- 1000 K7-K8 hátsó váznyúlvány
- 1000 K9-L farokidom alja /fehér/
- 1000 K9-L hátsó lámpa körüli idom /fehér/
- 1000 K9-L jobb oldalidom /fekete/
- 1000 K9-L hátsó lábtartók
Árakról, állapotról érdeklődni üzenetben lehet! /Képet igény esetén tudok küldeni/
e-mailcím: cheedah@vipmail.hu