Véleményem szerint 2009-ig szezononként min. 6000km a reális. 2009-től bármennyi. Rengeteg oka lehet annak, hogy valaki nem megy sokat a motorjával de ezek közül elég sok kihat a motor állapotára, szervizelésére is. Kevés az olyan ember aki megvesz dísznek egy motort de évente olajat cserél benne stb. Aki keveset megy annak benzinre sincs pénze ergo a motor szervizelésére sem volt. Persze tudom van 5% ami kivétel.
Én az első évben 9000-et mentem. A következőben 10 000-et. És egy pillanatig sem éreztem azt, hogy eleget motoroztam volna.
Üdv!
1-2napja bele-bele olvasgattam a fórumba és egy kicsit elkeseredtem. Tavaszra szeretnék beszerezni egy 600-750 K4-K5öt és lehet ,hogy rosszul de azt sikerült leszűrnöm a beszélgetésetekből ,hogy a hirdetések 90%-a kamu. Jóó tudom egy 8-9-10 éves motorban ne 17e km legyen. De a 30 egy-kétpár ezer már reálisnak tűnik nem?! Vagy a megadott kilómétert szorozzam meg hárommal és osszam el kettővel ?!
Illetve olyan kérdésem volna ,hogy a bizományos motorokról mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750_06-7411270
Az
a rengeteg kosz és por egy gyönyörű motort takar , vagy lelakott hulladék?
Kocismat tavaly vettem, akkor volt 10 éves, 89ezer km volt benne. Dettó első tulaj ,végig szervízkönyves, 65éves ügyvéd fószeré volt, mintha új lett volna szinte. Szal van ilyen is, ki lehet fogni, de nagyon sok az átbaszás is.
Ki lehet fogni ,csak szerencse kell hozzá :) A busámat 3 éve (2011)vettem 10.000 km-el (2006 első forg,hely.) első tulajtól 3 év alatt tettem bele 17e km-t 27-el adtam el ,ez is kevésnek mondható ,de igaz :) Sok sikert az autóhoz !
Azért remélem van még kevés kilóméteres "csoda". Ma vettem egy Stilot, első gazdától, végig vezetett szervizkönyves, 90ezer km-rel, megvan minden számlája, kiegészítője, mindene. Én bízom benne....
Na ,úgylátom felpörgettem a fórumot :)))) Tény és való ,hogy ma Magyarországon autóban csak 200e km alatti ,motorban meg csak elvétve akad 30-40e km-es motor ,legalábbis ezzel ámítja magát a nép ,nem hiába tudnak letolni ennyi szarságot az emberek torkán ! Nem gondolom én sem ,hogy 15- 20e km lenne ezekben a gépekben( bár elég meggyőző volt a tulaj telón) ,de nem zárható teljesen ki sem pl: 1-2 km-es kora óta pályán használt versenyidomos gépeknek nem sérül a dukkója a gyári idomokon :)) meg persze vannak a nemdohányzó ,női tulajos gépek is :))) El kell menni és meg kell nézni a gépeket ,ami sokszor elég nagy csalódás -10-20.000 ft + 1 nap stb és szerintem is az állapota a döntő nem pedig a km !
Egyikre se mondom hogy kamu. Megnézi az ember és eldönti ha beszopott saját választás volt, saját hibád... ennyi. Én csak privát véleményt nyilvánítok. Az autókrol nem is mondok semmi, ismerősnek az audijában 750.000-180.000 ra tekertek 5 ezerért.. megkìmélt családi kirándulós autó...
Van egy sejtésem...:)
Értem. Akkor nem olyan bonyolult dolog ez ezek szerint.
Ismerős beadta az accordját kb 720ezer km-el kereskedésbe. Eladták, új tulaj felhívta a régit h mikor volt utoljára vezérlés cserélve, mondta ismerős h 700ezernél. Hatásszünet.... de... de... de 170ezer km van a kocsiban az hogy? Kérdi az új tulaj. Kereskedők... Csak egy durva példa.
Kemény 10e ft-ért van aki tudja. Az uccsó eladott motoromban kb. 30 000km volt abból 6000 a pálya és az órájában 9000-el lett eladva (műszerfalcsere esés miatt). A vevőm tudott róla. De a vevőm kb. 2-3 hónappal később túladott a motoron. Hogy az ő vevője tudott-e erről na azt nem tudom.
Tény h sok a mahinált sajnos. De legalább vannak törekvések ez ellen. Viszont motorokat javarészt magánszemélyek árulgatják és nemtom ti h vagytok vele, de pl nekem fogalmam nincs h ezeket az elektromos km órákat hogyan lehet "visszatekerni".
Nem ugyan úgy mivel van egy magyar valóság. És ebben a valóságban 10 éves 15000km-es sportmotorból tizedannyi van mint a 10 éves 3X visszatekertből. Bár a sportmotort inkább gépjárművel kéne helyettesíteni. Ez persze a szintén magyar mentalitásból adódik miszerint a hülye egyszeri vásárló azzal kezdi a fórumon, hogy a 20 000km sok-e egy 10 éves motorban?
Arra gondoltam, talán még idén is hirdették de tavaly tuti. 2misiér.
Én hiszek a csodákban.
Igaz 2,5 éve volt, de 12ezer volt az exmotoromban, akkor 6 évesen. Gyári lánc, gyári elsőgumi volt még rajta, talán a fékbetét is gyári volt még benne.
Én az első évben 9000-et mentem. A következőben 10 000-et. És egy pillanatig sem éreztem azt, hogy eleget motoroztam volna.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750-7420377#
1-2napja bele-bele olvasgattam a fórumba és egy kicsit elkeseredtem. Tavaszra szeretnék beszerezni egy 600-750 K4-K5öt és lehet ,hogy rosszul de azt sikerült leszűrnöm a beszélgetésetekből ,hogy a hirdetések 90%-a kamu. Jóó tudom egy 8-9-10 éves motorban ne 17e km legyen. De a 30 egy-kétpár ezer már reálisnak tűnik nem?! Vagy a megadott kilómétert szorozzam meg hárommal és osszam el kettővel ?!
Illetve olyan kérdésem volna ,hogy a bizományos motorokról mi a véleményetek? http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750_06-7411270
Az
a rengeteg kosz és por egy gyönyörű motort takar , vagy lelakott hulladék?
link2.
link3.
Értem. Akkor nem olyan bonyolult dolog ez ezek szerint.
Ismerős beadta az accordját kb 720ezer km-el kereskedésbe. Eladták, új tulaj felhívta a régit h mikor volt utoljára vezérlés cserélve, mondta ismerős h 700ezernél. Hatásszünet.... de... de... de 170ezer km van a kocsiban az hogy? Kérdi az új tulaj. Kereskedők... Csak egy durva példa.
Mondjuk minden kevés kilométeres 10 éves motorra rásütni, hogy ez is lehet valós....
Én hiszek a csodákban.
Igaz 2,5 éve volt, de 12ezer volt az exmotoromban, akkor 6 évesen. Gyári lánc, gyári elsőgumi volt még rajta, talán a fékbetét is gyári volt még benne.