Hát az a km? Ebben az országban senkinek nem lehet már hinni.... ha megveszed az új gépet 1000 km ert három nap alatt belenyomsz hogy ag olajat lecseréld majd óvatossan mész vele 4-5 a szezonban hogy faszán be áljon... és akkor a maradék 8 évében meg elmennek vele 12 ezret? 1500 km per szezon... pasz nem értek én ezekhez... ha meg tul sok pénzem van és a garázsban leszarom hogy porosodik.. nem egy gsxr lesz ami 9 éves. De én ehez nem értek. Én csak idén 6000 et mentem az nem sok.. s utcai sportban kezdőnek számìtok.
Hihetetlen vagy sem, van ilyen.
Kollegám tavaly adta el k5-ös 600-asát 7-8ezer km-el. Igaz ő első tulaj volt, de akkor is van ilyen. Idén még 0km-es is volt vmelyik kereskedésben.
Ez ugyan az, mint a pályamotor topicban ami volt, h vki szerint nincs használható állapotú régi cbr 600-as. Pedig olyan is van, nyilván nem mind az, lehet ritka, de tuti h van, ahogy sok hihetetlenül kevés km-es motor és autó is van.
Hát nem tudom ha ő az első tulaj akkor esetleg de akkor sem hihető. És valszeg ő már a 2-3-ik tulaj lesz.
2008-ban 30 000km-el adtam el az enyimét és az 5 éve volt. Persze mindenki azzal jön, hogy idén meg tavaly 2000-et sem ment de ezek a motorok nem tavalyiak. 2004-5-6-7-ben még javában dübörgött a gazdaság. Akkoriban simán beleraktam az éppen aktuális motoromba 8-10e km-t. Úgy gondolom, hogy 100 K4-5-ből 95 túl van a 40 000km-en. Lehet van 5% ami nem éri ezt el de az nem ebben az országban van.
És ez amúgy semmit nem jelent. Jól karbantartva elmegy még sokat. Ha valós 15 000km-e motorra vágysz akkor a K8-as szériától nézelődj pár százassal többért.
Köszönöm Urak a segítő szavakat ! ddt : már olvastam az írásod :)
csak 1 példa ,amit néztem : -beszéltem is a tulajjal ,állítása szerint ennyi van a motorban ,tavaly +idén nem ment vele 1.500km sem
Függetlenül az én esetemtől és a srácétól akivel beszéltem én is ajánlom a paripát, azért nem jellemző ez a blokkszéthullás, ezen a két eseten kívül (és mindkettő limitált szériás volt szal ezt kerüld ) nem nagyon olvastam ilyenről. Összességében nagyon jó masina, pályán is jó gép elég sokáig gyári állapotban is csak ahogy minden suzukin a féket jobb ha cseréli az ember ha pályázik vele meg úgy kezdeném h futóműfelújítás, hátul is. Kormánylengéscsillapítóba is egyből mehet 15w-s vagy akár 20-as olaj a gyári helyett, sokkal jobb lesz pályán. Ill nemtom hány kg vagy de kb 80-85kg fölött túl puha az eleje pályázáshoz, ezen könnyen lehet mondjuk segíteni.
K4 750-em volt és soha semmi gondom nem volt vele. Volt pályán is bár csak kezdő szinten. Viszont autópályán állandóan top speedeztem. De ezek most már mind 8-9 éves sportmotorok az meg mindig lutri. Ezt én írtam róla: link
köszi a hozzászólást ,egyenlőre próbálok tájékozódni ,ami teszteket olvastam idáig(K4) ott is mindenki dícséri ! Nekem busám volt ezidáig ,imádtam nagyon jó gép ,csak mikor a pályán mindkét oldalát húztam a földön az nem esett jól (évi 6-7000 km-eket mentem az elmúlt években),nem nevezném kihasználásnak egy busánál ,ezért gondoltam a 750-re jó kompromisszumként utcára,pályára és több mint valószínű ,hogy az is lessz :))
Szia,
Nem gondolom hogy "egy" felhasználó rossz tapasztalatából messzemenő következtetéseket kellene levonni. Igaz nekem K4 600 volt de 46 eKm-en keresztül a kopó dolgokon kívül semmit nem kellett költenem rá. Az ismerősi körömben több K4-k5 750 is van egyiknél sem volt gond sem a motorblokkban sem a váz nem tört el egy normál eséstől. Pont a K6- tól felfelé hallottam a vázzal kapcsolatos mendemondákat, de jellemzően az is inkább ezreseknél volt nagyobb gond. Ami biztos szériahiba az a másodlagos pillangószelep mozgató szervomotor betegsége, de pl. nekem az sem jött elő. Jelenleg egy K9 750-et használok amivel szintén nem volt semmi problémám ezidáig (kopp-kopp :)
Én mindenképp ajánlanám a K4-K5 szériát...de ez is csak "egy" vélemény!
Józsi
Köszi !
Sajnálattal olvastam vissza 1-2 oldalt (higany esete) ,én a 750 arany középutat találtam a legjobb döntésnek( 600 utcán pörgetni kell/1000 túl vad ) utcai ill pálya (megmérgeztek:) használatra ,de most kezdek elbizonytalanodni sajnos . Néztem egy 2003-ast is ,de ott a tulaj javasolta hogy pályahasználatra jobbak a 2004 és utáni fejlesztett (injektor stb) változatok ,ezért is nézegettem azokat meg itt-ott teszteket olvasva is jó döntésnek tűnt ,de felhasználói szemmel most lelomboztatok egy kicsit ,hogy egy ilyen kiforott szériának ilyen betegségei legyenek ez egy kicsit elszomorító. De azért szívesen veszek még véleményeket :)
Szia! Itt leginkább az előző széria a népszerű, többen ezt használjuk. higany kollégának volt, ő tud neked infot mondani. Amit olvastam róla, hogy sérülékeny a váz, hamar törik. Azt meg higany említette, hogy a blokkban összekeveredtek az alkatrészek (hajtókar csapágy?), de mintha az is betegsége lenne.
Skacok ma ujra azfaltozzák itt a városból Kecskemét felé kimenő szakasz az 5 számú főúton... Nyáron mennyi motorost fogok itt látni egykerekezni.. juppi. Veszek egy kamerát :D :D
Néztünk már jópárat, de lehangoló a történet. Ezek a kupééék mind szét vannak rúgva egytől egyig. Mondtam az asszonynak, hogy veszünk egy puntót, mert az bevált, a többit meg elmotorozom! :D
Volt egy két nagy dumás mennyit megy meg hogy menyi az alsó amenyiért oda adom.... K7 el szemezgetek de nincs feng sok választék.. tavaszal lehet kimegyek olaszba ha minden jol megy és körülnézek addig meg böngészgetek keresgetek...
Persze van ilyen és AngelT egyből talált kettőt is.
Kollegám tavaly adta el k5-ös 600-asát 7-8ezer km-el. Igaz ő első tulaj volt, de akkor is van ilyen. Idén még 0km-es is volt vmelyik kereskedésben.
Ez ugyan az, mint a pályamotor topicban ami volt, h vki szerint nincs használható állapotú régi cbr 600-as. Pedig olyan is van, nyilván nem mind az, lehet ritka, de tuti h van, ahogy sok hihetetlenül kevés km-es motor és autó is van.
2008-ban 30 000km-el adtam el az enyimét és az 5 éve volt. Persze mindenki azzal jön, hogy idén meg tavaly 2000-et sem ment de ezek a motorok nem tavalyiak. 2004-5-6-7-ben még javában dübörgött a gazdaság. Akkoriban simán beleraktam az éppen aktuális motoromba 8-10e km-t. Úgy gondolom, hogy 100 K4-5-ből 95 túl van a 40 000km-en. Lehet van 5% ami nem éri ezt el de az nem ebben az országban van.
És ez amúgy semmit nem jelent. Jól karbantartva elmegy még sokat. Ha valós 15 000km-e motorra vágysz akkor a K8-as szériától nézelődj pár százassal többért.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_750-7097239
csak 1 példa ,amit néztem : -beszéltem is a tulajjal ,állítása szerint ennyi van a motorban ,tavaly +idén nem ment vele 1.500km sem
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Nem gondolom hogy "egy" felhasználó rossz tapasztalatából messzemenő következtetéseket kellene levonni. Igaz nekem K4 600 volt de 46 eKm-en keresztül a kopó dolgokon kívül semmit nem kellett költenem rá. Az ismerősi körömben több K4-k5 750 is van egyiknél sem volt gond sem a motorblokkban sem a váz nem tört el egy normál eséstől. Pont a K6- tól felfelé hallottam a vázzal kapcsolatos mendemondákat, de jellemzően az is inkább ezreseknél volt nagyobb gond. Ami biztos szériahiba az a másodlagos pillangószelep mozgató szervomotor betegsége, de pl. nekem az sem jött elő. Jelenleg egy K9 750-et használok amivel szintén nem volt semmi problémám ezidáig (kopp-kopp :)
Én mindenképp ajánlanám a K4-K5 szériát...de ez is csak "egy" vélemény!
Józsi
Sajnálattal olvastam vissza 1-2 oldalt (higany esete) ,én a 750 arany középutat találtam a legjobb döntésnek( 600 utcán pörgetni kell/1000 túl vad ) utcai ill pálya (megmérgeztek:) használatra ,de most kezdek elbizonytalanodni sajnos . Néztem egy 2003-ast is ,de ott a tulaj javasolta hogy pályahasználatra jobbak a 2004 és utáni fejlesztett (injektor stb) változatok ,ezért is nézegettem azokat meg itt-ott teszteket olvasva is jó döntésnek tűnt ,de felhasználói szemmel most lelomboztatok egy kicsit ,hogy egy ilyen kiforott szériának ilyen betegségei legyenek ez egy kicsit elszomorító. De azért szívesen veszek még véleményeket :)
Tegnap elvitték a busámat és 750 K4 / K5 -et nézegetek . Szívesen vennék 1-2 nem elfogult szót a motorról ,hibáiról ,tapasztalatokról !?
http://www.kepesmotor.hu/husqv...
-Leo Vince SBk carbon
-Yoshimura trioval carbon kúpos végű
-Arrow
összekötő csővel
Heti AKCIÓ! 2013 november 15-ig ingyen posta!
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Én eladtam a -Merdzsót ma.....