Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem most volt már hogy szerelőnél jártam a motorral. Nála se fordul meg sűrűn ilyen motor ilyen problémával. Reménykedtem valaki járt már így, vagy hasonlóan és tud segíteni. Mert legvégső esetbe szeretném szervízbe vinni. De köszi a kommenteket. Várok még hozzászólást! :)
Pedig itthoni.
Egy hónapig keresgéltem, mire ráakadtam a megfelelő példányra Pesten.
Amúgy meg ez egy Mazda 323F
Nagyon vagány kis autó, sportos,kényelmes, kiváló futómű, fék, gumik, motor,váltó, kaszni, komplett épített hifi,imádom.
Milyen verda? Nem ismerős.
És honnan hoztátok be? Gondooom nem itteni.
Gumit én is cseréltettem tegnap, de, mivel millió potenciális ügyfelet hordok a gumis haverhoz, ezért a 8 gumi+2 szerelés+centír árból össz 6 lett, annyi meg belefért még.
Ciki lenne holnap túravezető gyanánt levetetni a rendszámomat egy szar gumi miatt...
Kocsi meg...
Múlt héten én is vettem egyet,,,itt van ni.
Muszájból parkolt le időnap előtt a kicsike. Gumit kellene cserélnem elől-hátul. Újat akarok venni rá, az meg nem 2ft. Meg közbejött a kocsim szervizelése is....soha nem vegyetek Mercit :)
Hát, ki mire készül.
Nálunk holnap lesz a szezonzáró túra, egy 250 km-es Tátrai kör kb 25 motorral.
Amúgy én meg nem is ápolgatom le, hisz a télen festéshez úgyis szét kell szedni,tavasszal a láncszett is kuka, azon felül más meg nem igazán hajlamos egy kis párásodás után rozsdásodásnak indulni...
Nagyon bepunnyadtatok, mi van itt?

Letakarítottam patentra a gépet a minap, blokkot fogkefével-brigéciollal, mindene csillog. Téli álomra felkészítve.
Igen, ugyanakkorának KÉNE lennie.

A pumpa szállít egy bizonyos mennyiséget. A motor meg fogyaszt a gázállástól, meg a fordulattól függően valamennyit.
Nos alapjáraton, nem kell annyi, mint teljes gázon pl. Ebből szerintem érthető, hogy az alapjáraton elegendő mennyiség, és 3 bar nem biztos hogy nagy gáznál áll.
Gyakorlatilag meg lehet h rohadtul nem.
gyujtáson mértünk,mert elvileg ugyan olyan nyomás van a rendszerben mindig. vagy mittudommárén . de mértünk. elvileg jó az is. bár lehet az a baja..
KÁOSZ :D
Vett volna egy jó mocit ami be se volt már indítva lassan 3 hónapja... :D nem lenne ilyen baj :D :D na de majd most hétvégén... legalább lemosom ha már nem jutok el vele sehova :(
Azta szent szar.... NEm tudom követni mi van itt! :D:D:D:D
pfff....mi volt itt A lényeg, hogy ha raknál bele talpas félhomálymérőt akkor már a hiba előtt tudnád, hogy mi lesz a következő gubanc. Ha akarsz venni, adok linket! Amúgymeg rákkenrólll hagy égjen :D
Az kapcsoló.
nembaj tegnap hirtelen tapasztaltam de igazad van.... a lényeg h elmúlt a veszély
kötekszek még kicsit nem kapőcsoló hanem olaj gomba
akkor nincs nagy gond
köszi a segítséget már orvosolva lett a probléma szerencsére csak a kapcsoló volt a ludas
vagy egy egyszerű olajcsere periódus jelző..... csak mi még nem találtuk meg..
vagy.........ódi ablakmosó folyadék szint jelző
esetleg lehet napjaink vitéze
kézifék visszajelző. légzsák, fékbetét kopás jelző!
hát persze,mert a 70-es évekből maradt komunista,jambkalapos és csak a wartbur,Lada,Trabant és egyébb gyönyörüségekhez ért ott a piros lámpa a töltés lámpa még jó hogy nem akart összébb ütni a feszabályzón mert nincs töltésed