Eladó, újszerű állapotban lévő, Suzuki GSX-R600/750 (2006-2009) komplett Akrapovic rendszer, Racing Line kivitel, rozsdamentes leömlő, titán dob karbon véggel.
Ár: 136.000HUF
Az én ókori évjáratom még nem volt egy agyonkönnyített valami, de a dugócserénél azért látszott némi különbség a gyári, és az utólag beépített J E szett között. Utóbbi javára...
Egy kis érdekesség:
Biztos emlékeztek páran, h nyár elején felrobbant a gixxerem blokkja, leszakadt az egyik dugó a hajtókarról, kiszakadt a csapszeg. Mindenki értetlenül állt a dologhoz, senki nem látott még ilyet. Betudtam a kis motorerősítésemnek, más engem szidott h elbasztam vmit a tuning során ezt mondjuk akkor is kizártam már ... Hát nem ezek miatt történt most már biztos vagyok benne.
Beszéltem 1-2 napja egy sráccal, blokkot keresett a limitált szériás 750-éhez. Miért? Mert ugyan úgy kiszakadt neki a csapszeg a dugóból és neki már másodszor! Elsőre megúszta komoly kár nélkül, azt az egyet kicserélte. Egy év sem telt el és leszakadt neki egy másik. Most kuka a motorja. Neki 40e km körül volt benne, full gyári, ő vette újonnan a motort szal nem volt belepiszkálva soha. Nekem 21ezernél történt.
Tanulság: úgy fest, h igenis előfordul ezeknél a motoroknál ez a hiba, lehet volt egy hibás sorozat az alkatrészekben és használatfüggően előfordulhat előbb utóbb ilyen gond ezekkel a motorokkal.
Csak ennyit akartam megosztani veletek.
Nézek olyat is, ha elmegy a mostani verda. Most raktam fel csak pár napja a hirdetést, de már volt jó pár jelentkező. Hívott egy kereskedő is, mondja, h engedjek X-et belőle és már viszi is. Mondtam neki, h még gyűjtsön hozzá :)
Fiat Coupe sajna elsőkerekes, de az újabb Alfa GTV-k is már...
Ez a 82-es GTV még orrmotor, hátsókerékhajtás, hátsóhíd előtt elhelyezett váltóval bírt, csak már sajna ezek is ezerévesek...
Ez a Nissan viszont itt él a szomszéd faluban, és mondhatom,brutális.
Ár: 136.000HUF
Biztos emlékeztek páran, h nyár elején felrobbant a gixxerem blokkja, leszakadt az egyik dugó a hajtókarról, kiszakadt a csapszeg. Mindenki értetlenül állt a dologhoz, senki nem látott még ilyet. Betudtam a kis motorerősítésemnek, más engem szidott h elbasztam vmit a tuning során ezt mondjuk akkor is kizártam már ... Hát nem ezek miatt történt most már biztos vagyok benne.
Beszéltem 1-2 napja egy sráccal, blokkot keresett a limitált szériás 750-éhez. Miért? Mert ugyan úgy kiszakadt neki a csapszeg a dugóból és neki már másodszor! Elsőre megúszta komoly kár nélkül, azt az egyet kicserélte. Egy év sem telt el és leszakadt neki egy másik. Most kuka a motorja. Neki 40e km körül volt benne, full gyári, ő vette újonnan a motort szal nem volt belepiszkálva soha. Nekem 21ezernél történt.
Tanulság: úgy fest, h igenis előfordul ezeknél a motoroknál ez a hiba, lehet volt egy hibás sorozat az alkatrészekben és használatfüggően előfordulhat előbb utóbb ilyen gond ezekkel a motorokkal.
Csak ennyit akartam megosztani veletek.
Nekem a szép halál című R1 hirdetés tetszett még nagyon tőlük.
-Yoshimura Tioval Carbon kúpos végű dob. Alig használt, szép állapotban összekötő csövel
-Arrow 4 csavaros, frissen polírozva, felfogató bilincsel
Kipufogó beszámítás lehetséges!
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Besírtam a szövegen,nagyon élénk a fantáziája az eladónak aki felteszi oda a hirdetéseket
Ez a 82-es GTV még orrmotor, hátsókerékhajtás, hátsóhíd előtt elhelyezett váltóval bírt, csak már sajna ezek is ezerévesek...
Ez a Nissan viszont itt él a szomszéd faluban, és mondhatom,brutális.